-Ți-a plăcut la Hill? Mă întrebă Zack în timp ce își punea haina lui de piele în cuier.
Am strâmbat puțin din nas mai mult pentru mine, încercând ca el să nu vadă asta.
-Da, mi-a plăcut de Hill. Și de Destiny, cu toate că a fost puțin mai agasantă.
A râs.
-Așa e felul ei. Mor de foame, hai să mâncăm ceva.
După ce mi-am lăsat ghetele la ușă, l-am urmat în bucătărie.-Hei, părinții mei nu sunt acasă?
S-a uitat uimit la mine în timp ce lua o tigaie din dulap. Tricoul alb i se lipea de corp, făcându-l să arate dumnezeiesc de bine.Apoi, mi-am adus aminte când discutasem mai de dimineață că au tură de noapte. Deci, carevasăzică, suntem singuri în noaptea asta.
-Ops, uitasem. Am chicotit în timp ce mi-am plesnit ușor fruntea, de parcă aș fi fost un copil prostuț.
Zack a ales să lase tema asta în pace și a schimbat subiectul.
-Ce vrei să mănânci?-Nu știu, nu prea am poftă de ceva neapărat. M-am gândit puțin și după mi-am dat seama că niște spaghete ar fi delicioase.
-Ce zici de vită la tigaie? Mă întrebă el.
-Neah, hai să facem spaghete. Am spus în timp ce m-am așezat la masă.
-Bine. Cu ce?
-Sos de roșii cu busuioc și mozzarella.-Perfect. Noroc că avem deja, pentru că altfel ar fi trebuit să mă urc pe motor și să plec la magazin. Îmi zâmbi șiret, făcându-mă să mă uit urât la el.
-Eu mă duc sus să îmi fac o baie, mă strigi când e gata mâncarea.
-Hei! Strigă el când eram deja pe hol. Ai uitat ceva!
M-am întors să mă uit, dar nu era nimic.
-Ce? L-am întrebat nedumerită.-Asta, spuse în timp ce bătea cu degetul pe obraz. Am zâmbit și m-am dus să îi dau recompensa.
Bineînțeles că a întors capul. A început să râdă.-Nesimțitule, te țin eu minte! I-am strigat când eram pe scări.
Am urcat în camera mea și am luat un tricou scurt și o pereche de colanți, de stat în casă. Mi-am îndreptat picioarele spre baie, urmând să mă relaxez după ce am stat încordată atâta timp la Hill. Am simțit că trebuie să mă port fals, iar eu nu fac asta de obicei.
Am dat drumul apei fierbinți, apoi am turnat spumant și am aruncat o bombă de baie cu miros de vanilie.
M-am băgat ușor în cadă și mi-am lăsat capul pe spate. Mă luase o stare de leșin, și nu e prima dată. Am tras aer ușor în piept și am încercat să mă liniștesc. Din cauza faptului că sunt prea slabă, mai pățesc și d-astea. M-am simțit din ce în ce mai slăbită, până când inevitabilul s-a produs. Mi-am pierdut cunoștința.
**
-Hei, Liam! Ai grijă, stropești pe aici și după tot eu trebuie să strâng.
-Normal, doar tu faci baie, spuse, zâmbindu-mi șiret și aruncând din nou cu apă în mine.După ce se potoli, stătea și mă privea atent, eu făcând același lucru.
-Știi că poți intra și tu, nu? Nu trebuie să stai pe marginea căzii.
-Prefer să te privesc așa. Ud în alt fel.Am chicotit și m-am ridicat să-l sărut. Mi-a răspuns la sărut imediat. L-am prins de spate și l-am strâns tare de tricou, și l-am aruncat în cadă, lângă mine, aruncând aproape toată apa din cadă pe gresie.
-Mi-ai udat hainele! Țipă el ofensat, dar zâmbitor. I-am astupat din nou gura, strivindu-mi buzele de ale lui.
-Te iubesc, să nu pleci niciodată de lângă mine, îmi spuse în timp ce îmi mângâia obrazul cu degetul mare.
-Îți promit. Și eu te iubesc.
*
M-am ridicat plângând din apă, gâfâind și tremurând. O altă amintire de când eram în comă.Zack a intrat repede în baie, cu părul răvașit, și cu sos pe tricoul lui alb.
-Sara! Ești bine? De ce plângi, ce s-a întâmplat?Era foarte speriat, iar vocea îi tremura.
Am încercat să vorbesc printre sughițuri.
-Un..alt..is..
-Ce spui iubito? Nu te înțeleg!În schimb am izbucnit și mai tare în plâns. Nu mai suportam, nu mai voiam să îmi aduc aminte de nimic.
-Haide,gata, liniștește-te, te ajut eu să ieși.
Zack dădu drumul apei și luă un prosop din dulap. Mă înfășură în el și îmi prinse părul neglijent într-o parte. Îmi luă hainele și mă duse în cameră.
Mă simțeam ca o legumă, ca un om neajutorat în stările astea.-Haide, întinde-te ușor. Vrei să îți pun eu hainele pe tine?
Am dat negativ din cap și am închis ochii.
-Bine. Spaghetele mai au pic, vin și îți aduc aici farfuria. Liniștește-te, bine?
L-am aprobat, iar când a ieșit din cameră mi-am dat prospul jos și m-am îmbrăcat încet. Pur și simplu urăsc când mi se întâmplă asta.