Capitolul 9/ Cursa part.3

2.1K 139 9
                                    

Andrew. Langa o fata bruneta si inalta. Dar oare ce cauta el aici? Si cine era fata aia? Cert este ca nu se tineau nici ne mana, nu faceau absolut nimic. Nici macar unul langa altul nu stateau. M-am uitat scarbita la el si l-am analizat cat de cat. Niciodata nu i-am vazut latura asta de baiat dur. Era imbracat la fel cum eram si eu, tot in negru, doar ca pantalonii lui erau lungi, purta tenesi si avea jacketa suflecata. Cand ieseam eu cu el purta pulovere, camasi cu tricouri, foarte colorat. E ciudat sa il vad asa, ma face sa incep sa simt din nou ce simteam pentru el prima data. Dar, nu. Nu o sa ma intorc.
M-am uitat la Jason care vorbea cu Jasmine si apoi la fata de langa Andrew. Era foarte frumoasa si semana intr-un fel cu el. Avea blugi albastri si un tricou rosu, iar in picioare tenesi. Avea o jacketa care parea a fi de baiat.
Niste sunete puternice acopereau muzica, care se auzea foarte tare. Arghh, era masina rosie, care facea drift-uri de parca ar fi condusa de un robot. Nu puteam sa nu admir frumusetea aia de masina. Dar cine era detinatorul acestei frumuseti? Vocea lui Andrew m-a scos complet din ganduri. M-am uitat cu plictiseala la el si la fata care era cu el.
-Sara?! Ce uimire sa te vad aici! Cu cine ai venit aici? Avea tonul absolut fals si zambea fortat.
M-am prefacut ca il analizez, doar ca sa nu vorbesc. Mi-am mutat privirea pe a lui si cu raceala, am vorbit.
-Nu zau. Pacat ca sentimentul nu e reciproc. Si trebuie sa fi venit neaparat cu cineva?
S-a uitat stanjenit la mine si i-am evitat privirea.
Si-a dus mana la ceafa si s-a uitat in pamant.
-Uite, voiam sa iti spun ca imi pare-
-Si eu voiam sa iti spun ca nu ma intereseaza. I-am taiat scurt vorbele si am plecat de acolo. Ugh, prea mult pentru ziua de azi.
Am gasit o doza nedesfacuta de suc pe o masina ce parea parasita. M-am asezat incet pe capota si am desfacut doza. Nu credeam ca o sa fie asa plictisitor. Urmaream miscarile masinii rosii si luam cate o gura de suc. La un moment dat, masina s-a oprit. Mi-am dus repede mana la gura cand am vazut cine iesise din ea. Liam. De ce nu stiam ca detine acea masina? De ce nu stiam ca face drift-uri uimitoare? De ce nu stiam lucrurile astea. Aveam si un raspuns?
O fata blonda care era langa el l-a luat in brate, iar el a sarutat-o pe gat, apoi pe gura. Mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut acea scena. Ma durea. Dar nu stiu de ce. Mi-am mutat privirea pe altceva, in speranta ca nu ma va vedea. O inseala pe mama. Dar nu asta ma deranjeaza. Of, doamne de ce e totul atat de complicat? M-am instins si pe geamul masinii si am aruncat undeva aproape de masina doza de suc. Ma uitam la cerul negru si instelat deasupra mea. Era linistitor daca nu era muzica aceea enervanta.

-Incep cursele! Am auzit o voce groasa de baiat, care nu o recunosteam, strigand in fata pistei care o vazusem cand ajunsesem aici. M-am dat jos de pe masina si m-am dus langa Scott care avea de gand sa concureze. Nervii mei erau prea mari ca sa ma mai faca sa ma gandesc la altceva. Liam concura si el, si ma vazuse exact cand intram la Scott in masina. Am ranjit stiind ca imi atinsesem scopul.
-Ce dracu faci? Tipa Scott speriat cand ma vazu langa el.
-Bine, tu? Ii raspund cu sarcasm dandu-mi ochii peste cap.
-Stii ca eu o sa conduc, nu? Si o sa conduc REPEDE pentru ca e o CURSA! Tipa cretul la mine, accentuand cuvintele repede si cursa. M-am incruntat si i-am aratat degetul meu preferat.
-Femeie, ai rau de masina! Da-te jos, pentru ca nu vreau sa iti vomiti matele pe aici!
-Scott, ai dracu incredere in mine si condu. Nu am nici un rau de masina, te-am mintit doar ca sa nu mai mergi asa repede. Am ras cand l-am vazut ca se incrunta si se uita pregatit la fata din fata noastra.
-Las' ca vezi tu acum. Am ras la cuvintele lui, si am vazut masina lui Liam langa a noastra.
Liam se uita urat la mine, in timp ce eu zambeam satisfacuta.
Fata blonda de mai devreme era langa el. M-am incruntat si m-am uitat la fata din fata care avea un steag alb&negru in mana. A ridicat steagul sus, eu uitandu-ma la Scott. Era concentrat si degetele ii se ingalbenisera pe volanul masinii la cat de tare il strangea. Fata a lasat dintr-o data steagul jos, si am simtit cum ies prin geam. Noroc cu centura, altfel fata mea batea palma cu sticla.
Asta nu se compara deloc cum conducea azi cand am venit. Acum zici ca avea foc in roti. Totusi, Liam era cu mult in fata noastra. Masina lui era mult mai rapida decat a lui Scott. Mi-am inclestat dintii cand ma gandeam la el si la blonda aia. Nu stiu de ce am sentimenul asta de gelozie, dar imi vine sa sparg ceva sau sa bat pe cineva. Ce e cu mine, doamne? De ce nu pot avea viata mea monotona de dinainte?
Scott l-a intrecut pe Liam cu brio, si mi-am dat seama ca eram departe de finish.
Liam ajunsase langa noi, uitandu-se cand la drum, cand la mine. Am inchis ochii, si ...am deschis portiera.
-Sara?! Ce dracu faci? Scott zbiera la mine, dar l-am ignorat. Nu mai vreau. Mi-am desprins centura si m-am aruncat. Scott a tipat tare la mine, dar eu eram deja intinsa pe asfalt. Am fugit repede ca sa nu am norocul sa fie vreo masina in spate. Am ajuns pe o zona unde era iarba, si am ramas acolo. Liam cred ca nu observase. Stiam ca ii sunt neimportanta. Planul meu nu a mers. Ugh, frate.
Am luat-o inapoi spre start pentru a pleca acasa. Nu mai vreau sa vad pe nimeni in momentul de fata.

Daddy L.P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum