Mă uitam cu furie și spaimă la el, pe când el nu afișa nici o emoție.
A trântit ușa în urma lui, eu pregătindu-mă să îi arunc niște înjurături de îl fac să își înghită limba, lu-ar-ar dracu să îl ia, și am avut și încredere în el. Eram atât de nervoasă, încât puteam să îl lovesc ca pe un sac de box, nu ar conta.-Uite, știu că ești nervoasă, și mai știu că vrei să îmi tăbăcești curul, dar mai întâi lasă-mă să spun ce am de zis. S-a poziționat în fața mea, uitându-se atent în ochii mei.
Fratele meu e dat dracu, și cred că deja ai observat și tu asta. Mi-a cerut să te răpesc pentru un alt plan sadic de-al lui.
Am înghițit în sec.
Dar te-am adus aici doar ca să îmi iau iubita înapoi. Amanda. Dar nu am de gând să te las pe mâna diavolului, așa că doar o să îmi joc rolul cât timp el e în preajmă, doar ca să creadă că îi fac pe plac, până reușesc să te scot de aici. Te rog Sara, ai încredere în mine.Mi-am înghițit cuvintele instantaneu.
Am analizat situația, privindu-i ochii albaștri. Să am, să nu am, încredere în el? Ochii aceia par a spune adevărul, dar el poate fi un actor bun. O să mă las pe voia sorții, și o să îl lasă să fac ce vrea.
Am oftat și mi-am coborât privirea.
-Bine, dar sper să nu dureze un an să mă scoți de aici, Jason.
M-am uitat din nou în ochii lui, în timp ce pe față i se întipărea un zâmbet.
-Mulțumesc. Mi-a șoptit și m-a sărutat pe frunte.-Dar, am uitat să menționez ceva.
M-am uitat nedumerită la el.
-Acum m-a trimis la tine ca să te testez.
Mi s-a făcut pielea de gâină.
-Nu,nu,nu, nu te speria! Doamne, nu o să fac asta, doar prefă-te că eii..te violează cineva.
Mi-am mărit ochii instantaneu, în timp ce el mă privea cu regret.
-Ți-am zis, trebuie să creadă ca îi fac pe interes.E pentru binele meu.
E pentru binele meu.
E pentru binele meu.
E pentru binele meu.
E pentru binele meu.
Am continuat să îmi repet asta, și m-am trânit în pat.S-a urcat peste mine și s-a uitat din nou, cu regret. Oh, haide, mai lasă privirea aia de pisicuță amărâtă și treci mai repede prin coșmarul ăsta.
-Ce trebuie să fac?
A stat puțin pe gânduri.
-Doar țipă și spune să te las în pace, chestii dastea. Fă-mă exact cum ai vrut să mă faci când am intrat în cameră.-Trebuie neapărat să stai pe mine?
A chicotit încet, și a dat aprobator din cap.
-Poate intra din moment în moment.
Asta ar însemna că trebuie să fim dezbrăcați.
-Umm, și nu ar trebui să fim dezbrăcați sau ceva de genul? Am simțit cum roșesc, dar el mi-a mângăiat încet obrazul.-O să intre numai dacă nu aude nimic.
M-am comformat și am început să țip și să mă zbat. Eram băgată în rahat până la fund.-Dă-te jos de pe mine sau îți jur că îți tai prietenul și o să ți-l îndes în cur! El s-a uitat speriat la mine, apoi a rânjit.
-Lasă-mă în pace, nu pot să cred că am avut încredere în tine, ești un animal! Lasă-mă! Țipam atât de tare, și vocea îmi tremura de parcă asta chiar s-ar întâmpla.-Nu mă mai atinge, te rog, pleacă! O să arzi în iad, ia mâna de pe mine! Lasă-mă, nu ai inimă!
El mai avea puțin și izbucnea în râs, vedeam că se abține cu greu.
Hei, eu făceam treaba nasoală aici.Am lovit patul cu piciorul semn că m-a trântit. El și-a dat seama de mișcare, și a mimat un ton nervos imediat.
-Îți jur că dacă mai scoți un singur cuvințel, te asigur că mama ta va avea mai mult de suferit decât tine! M-a surprins și pe mine cât de repede a putut să își schimbe starea, și chiar părea al dracului de nervos în momentul ăsta.Am scăncit, și am mimat un suspin, ceea ce i-a adus un zâmbet de milioane lui Jason.
Am făcut liniște totală. Amândoi am țipat atât de tare, încât cred că ne-au auzit până și vecinii lui Liam.
Liam. Ugh, la naiba.Aveam de gând să nu mai vorbesc cu el zilele astea, să îl învăț o lecție, dar tot ce îmi doresc acum e să mă aflu în brațele lui, nu pe un pat din cauza căruia mă doare spatele, cu Jason peste mine, mimând un viol.
Am început să plâng, dar nu de dor sau alte tâmpenii de genul, doar de nervi. Nervi pentru că nu pot avea o viață normală, să fiu o adolescentă normală. Nu, eu trebuie să mă îndrăgostesc de tatăl meu vitreg, trebuie să fiu răpită de cel mai bun prieten al lui (al cărui frate e un pshihopat în adevăratul sens al cuvântului) chiar la două zile după ce am început din nou clasa a unșpea. Stai, am zis că m-am îndrăgostit de Liam?
Nu, asta trebuie să fie doar o simplă atracție fizică. O să treacă.
Jason mi-a sesizat mișcarea, și a dat din cap în semn că e bine. Bineînțeles că el credea că eu plângeam doar pentru actorie. Nu, plângeam pentru situația dramatică și handicapată în care a ajuns viața mea.Am auzit niște pași apăsați pe hol, și m-am speriat imediat. Jason mi-a rupt, la propriu, hainele de pe mine, aruncându-le într-un colț al camerei, în timp ce el și-a descheiat șlițul și si-a aruncat tricoul. A început să mă sărute imediat pe gât, mușcând exact în locul unde am fost mușcată în vis.
Eram în lenjerie, când ușa s-a trântit și LIAM a apărut cu un pistol în mână. Oh, asta nu a decurs cum mă așteptam. Și nu era singur. Am dat de dracu, dar îmi venea să țip de fericire.