Capitolul 29 / Filmulețul

1.4K 125 55
                                    

-Sara! Ești cu mine?
M-am dezmeticit și mi-am fixat privirea spre mama. Adică Kate. Adică mama.
A oftat.
-Îți mai repet odată, lista cu medicamentele este chiar aici, și să nu uiți, pe ăsta trebuie să îl iei neapărat. Îmi vorbi ca unui copil mic, arătând cu degetul unde era scrisul mai îngroșat.
Am dat afirmativ din cap. Ea și-a luat paltonul și geanta, apoi mi-a dat un sărut pe frunte.

-Stai..e cam târziu să te duci la muncă. A părut că se blochează.

-Ăăm, păi, uite, am rămas datoare să fac tura altei colege și da, înțelegi tu. Mă grăbesc, ne vedem la noapte, ai grijă de tine!

Mi-a zâmbit stâmb și a ieșit val-vârtej pe ușă.
Și eu o să o cred când o să îl văd pe Liam cu părul roz bonbon.

Am înghițit pumnul cu pastile colorate cu puțină apă și am privit pe geam. Se întuneca, iar vântul bătea ușor.

Am urcat înapoi spre camera mea. Ușa de lângă cameră se deschise repede, o mână masivă trăgându-mă.
-Ce nai-
-Shhhh
Eram izibită și lipită, la propriu, de abdomenul lui Liam, aparent gol.
-Dar nu e seară..

L-am văzut rânjiind, chiar dacă era întuneric.

-Ce naiba faci? Am șoptit chiar dacă eram conștientă că nu ne aude nimeni.
-Ce ai zice dacă o să mă revanșez mai devreme?
Am oftat.
-E neapărată nevoie să stai la bustul gol?
S-a încruntat.
-O făceam pentru tine, dar dacă nu vrei..atunci bine..
-Nu! Adică, e mai bine să îl ții pe tine.

A rânjit. O să facă asta mereu?
-Bine. Stai aici, revin.

Se întoarse îmbrăcat cu un tricou negru, ținând în mână o eșarfă gri.
-Ce faci cu aia? Mi-am încrucișat mâinile și l-am privit cu o sprânceană ridicată.
-Poți, te rog, să nu mai pui atâtea întrebări și să te conformezi, măcar pentru un minut?

Mi-am rotit ochii și m-am lăsat învinsă.
S-a postat în spatele meu, așezând cu grijă eșarfa groasă, prin care nu vedeam absolut nimic. A legat-o gentil, lăsându-și apoi mâinile să cadă pe umerii mei. Am tremurat ușor.

-Bun, înaintează, voi avea grijă să nu intri în nimic.
Am dat aprobator ușor din cap și am mers ca o handicapată, dumnezeu știe unde. Sper că nu mă aruncă după geam.

Am pășit pe ceva moale și pufos, apoi am simțit un miros dulce ce părea a fi..ciocolată.
-Așează-te.
M-am așezat pe ceva confortabil și pufos.
-Bun, acum, lasă-mă pe mine să desprind aia.

Mi-a desfăcut eșarfa cu aceași grijă cu care mi-a legat-o.
Am clipit câteva secunde, apoi mi-am focusat privirea pe ceva din fața mea. Stăteam pe o pădură excesiv de pufoasă și albă.

Un laptop negru, însoțit de un bol cu ciocolată topită și căpșuni.
Urma să ne uităm la un film sau..?
Liam a zâmbit când i-am aruncat o privire confuză și a apăsat pe un buton care a făcut ca ecranul să se lumineze, și un filmuleț să apară.
-Ești gata?
Am dat ușor confuză din umeri și el a dat play.

S-a așezat undeva în spatele meu, în timp ce eu îmi luam bolul cu căpșuni și turnam ciocolată peste.

Filmulețul a pornit.
Pe ecran a apărut un text.
"Știu câte ți-am cauzat până acum, și câte ai pățit din cauza mea, și vreau să mă revanșez și să îți demonstrez că sunt altfel decât cum mă crezi tu."

O poză cu mine și cu el apăru, dar doar el zâmbind, eu părând îmbufnată, ca un copil de cinci ani. Însoțită de textul : "Poate nu îți aduci aminte, adică mai mult ca sigur nu îți aduci aminte, dar aici erai supărată că nu te-am lăsat să plătești înghețatele pe care le-am mâncat în parc, încercând să te conving cât de șarmant sunt"

Am studiat atent poza. Liam zâmbea cu gura până la urechi, iar eu țineam un cornet cu înghețată de ciocolată în mână, uitându-mă nervoasă la el. Din peisaj reieșau niște copaci și niște copii plimbându-se cu bicicleta.
Am zâmbit.

Un filmuleț cu mine și cu Liam în bucătărie mă surpinse.
Eu râdeam în hohote.

Liam : Fața lui a fost hilară!
Eu : Ți-am spus eu că o să îl enervezi! Dabia mai puteam respira de la atâta râs.
Liam : Ești drăguță când râzi. Pot să primesc un sărut pentru asta?
Eu : Nu întinde prea mult coarda tinere!
Liam : Oh, haide! Nu o să omori pe nimeni! Ba da, pe mine dacă nu îmi dai sărutul ăla!
Eu : Doar unul singur!

A zâmbit în timp ce eu mă dădeam jos de pe scaun, pășind cu încetinitorul.
M-a prins de mijloc și a început să mă sărute.
Micul filmuleț s-a terminat, urmat de alt text. Oh, doamne, eu cu Liam eram împreună fără ca mama să știe? Din instinct mi-am pus mâna pe buze, dar în schimb m-am ales cu ciocolată pe deget.

L-am privit cu coada ochiului pe Liam, care mă privea melancolic.
Mi-am fixat înapoi privirea pe ecran.
"Probabil te întrebi de unde aceste ciudățenii? Probabil totul o să fie mai clar cu următoarele imagini."
Prima imagine a fost una cu mine, mama și Liam. "Ne uram. Te credeam o egoistă și o arogantă. Tu mă credeai la fel."
A doua imagine. Apăream eu cu băiatul blond de azi, un altul creț și Liam. Eu zâmbeam extrem de fericită, la fel și cei doi, numai Liam privind încruntat spre cameră.

"Am fost nevoit să îți prezint prietenii mei la o petrecere. Jason și Scott. Evident că ai făcut tu ceva care m-a scos din sărite. Te-ai îmbătat, iar după ce Scott a insistat să facem această poză, ai vrut să faci streaptease în fața tuturor. De atunci începeam să te urăsc și mai tare. "

A urmat a treia poză unde priveam supărată în gol.

"Încă mai erai supărată din cauza despărțirii de neno-iubitul tău. 
Așa că am fost nevoit să te consolez."
Am zâmbit, privindu-l pe Liam cu blândețe. Chiar dacă mă ura, tot a reușit să mă consoleze.

Următoarea poză era cu mine pe o mașină ce părea a fi părăsită, bând dintr-o doză ce părea a fi de Cola. Eram concentrată pe privitul dozei.
"Cursa e locul unde l-am văzut pe fostul tău iubit vorbiind cu tine, ceea ce m-a înfuriat, făcându-mă confuz. Era primul semn că începeam să am o pasiune pentru tine. Așa că am vrut să te fac geloasă, sărutând o altă fată, chiar dacă noi nu aveam nici o legătură. Te-am văzut enervându-te, ceea ce m-a făcut fericit. Fericit că realizam că simți măcar un strop din ceva pentru mine. "

Liam a avut sentimente pentru mine? Încă mai are?
A cincea poză îl înfățișa pe blond, adică Jason, într-o mașină neagră, în timp ce eu urcam în ea.

"Pentru următoarele zile ai ales să stai la el. El, spre deosebire de mine, te-a plăcut de prima dată de când te-a văzut. Așa că l-am considerat un obstacol pentru mine și sentimentele mele, așa că următoarea zi te-am luat de la liceu, și tot în ziua aceea, am avut primul sărut. "

Primul sărut al meu cu Liam..poate că noi chiar am avut ceva..

În următoarea poză stăteam pe un fel de buștean într-o pădure, iar Liam avea brațul în jurul gâtului meu, în timp ce eu râdeam și el se uita cu simpatie la mine. Aw, ce drăguț.

În șaptea poză era Liam îmbrăcat într-un costum negru, la mână avânt un ceaș ce îmi păru cunoscut.

"Reacția ta când m-ai văzut intrând în clasă, pe post de profesor de matematică a fost hilară. Ai fost puțin supărată ce-i drept, dar tot simpatică erai. "

Am zâmbit larg și l-am privit direct în ochi.
El nu zâmbea, ci îmi studia atent privirea.
"Nu mai am ce poze să îți arăt pentru că de aici în colo sunt întâmplări urâte..Dar sunt sigur că nici tu nu te-ai grăbi să le afli așa repede. Două cuvinte am vrut să îți transmit cu asta. "

Și filmulețul s-a oprit. Liam s-a dat jos din pat, și s-a pus la același nivel cu mine.
Mi-a cuprins fața în palme, și a zâmbit.
-Te iubesc, Sara.

Și apoi m-a sărutat.

Ooops...Hi :>>
Ce faceți? Da, da, am postat la o mie de ani distanță, dar m-am gândit la ceva..
Am decis ca duminica să fie ziua de postat la fiecare carte, așa că în timpul săptămânii când am timp mai scriu câte ceva, urmând apoi să le postez duminică. Sper că, capitolul ăsta nu a fost un eșec, și, da, în următorul capitol se întâmplă ce ați așteptat de mult :3
Am obsevat că nu mai comentați..

Daddy L.P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum