-Puteti sa ma ajutati cu ceva?
-Hm..cu ce anume? Politisul mai ia o gura din gogoasa si dupa o pune pe scaunul pasagerului.
-Vreau sa ma duceti la casa lui Jason Smith.
-De ce is eu draguta? Taxi? Iesi afara din masina mea, sau te arestez!
-Nu, nu, stati si ascultati-ma va rog! M-am uitat direct in ochii lui, si am mimat o fata care cere mila.
-Oh, bine.
-Vreau sa ma duceti acolo, pentru ca este fratele meu si nu am bani pentru ca mama m-a dat afara din casa si nu am prieteni si alte rude pentru ca dabia m-am mutat aici. Jason este singura mea sursa, va rog?
Politistul a stat putin pe ganduri, apoi a tastat ceva pe telefon.
-Sunt foarte multi Jason Smith in baza mea de date. Spune si imi baga telefonul in ochi.
Ii iau telefonul din mana si dau scroll. Ii zaresc mutra haioasa a lui Jason si ciripesc.
-Uita-ti-l! El il ia si baga adresa pe un Gps de langa CD player.
-Ai noroc ca sunt un om cu suflet bun! Imi spune conducand atent, pornind si luminitele.
-Multumesc, ii spun si zambesc larg, apoi ma las pe spate.***
Dupa cinsprezece minute de liniste, ajungem in fata unui bloc.
-Gata draguta, am ajuns. Sa il saluti pe fratele tau, din partea mea bineinteles. Sunt curios ce fata face.
Rad, el facand la fel. Ii multumesc inca o data, si fug spre blocul lui Jason. Nu am cum sa intru, nu ii stiu interfonul. Politistul a plecat, si m-a lasat singura in bezna asta.
Dupa cinci minute de stat pe scara, o femeie iese din bloc, uitandu-se ciudat la mine.
-Scuzati-ma, stiti la ce apartament sta Jason Smith?
Ma analizeaza, apoi se incrunta uitandu-se direct in ochii mei.
-Treizeci.
Okay, asta a fost ciudat. Intru in scara, vazand primul apartament doisprezece. Probabil sta la etajul trei sau patru. Iau liftul la etajul trei. Ajung la etaj, ultimul apartament fiind douazeci si opt. La patru. Mai urc un etaj, si dau de o usa mare si neagra, inscriptionat mare numarul treizeci.Bat usor, mutandu-mi privirea spre tenesii mei. Usa se deschide imediat, lasand la iveala un Jason in boxeri, cu un corp asa mhmm.
Se sprijina de usa, uitandu-se speriat la mine. Hei, omule, ai iesit in boxeri, putin respect aici? Sunt fata!
-Sara? Ce cauti aici? Esti bine? Intra, te rog!
Intru in apartamentul lui mare, dar murdar. Pungi de cipsuri, sticle de bere, scrumiere peste tot. Ignor asta si ma trantesc pe canapeaua din living.
-M-am certat cu mama. Si nu am stiut unde sa duc. Tu esti singura solutie.
A dat din cap aprobator, fara sa mai intrebe nimic. Ma uitam atenta peste trupul lui, si, oh, doamne, nu credeam ca baiatul asta are un corp asa divin. Am inghitit in sec, fara sa observe el.
Dar, nu, Nu imi place de el! Nu, Sara.A inceput sa stranga mizeria, facand repede curatenie, acum avand niste blugi skinny pe el.
-Scuza deranjul. Nu am stiut ca vii aici, nu locuiesc cu nimeni, asa ca nu ma grabesc sa fac curat.
L-am aprobat. Dar Jasmine? Ea nu sta cu el? Doar e iubita lui.
-Dar Jasmine? Mi-au scapat cuvintele fara sa imi dau seama, dar el doar a ranjit.
-Daca tu aveai impresia ca Jasmine e iubita mea, ei bine, era proasta. Mai sta cu mine cand am chef de joaca.
Chef de joaca? Ma uit buimacita la el, si vine spre mine.
Imi ia fata in palme, si zambeste. God, ce dantura frumoasa are. Si pierce-ul ala, ugh.
-Chef de joaca, adica sex, draga mea.
Am incremenit. Adica o foloseste doar pentru asta? Ce om. Sper ca nu toti baietii fac asta.
-Iti aduc un pahar de Cola rece? Ceva de mancare iti spun sincer ca nu am. Daca vrei dam comanda de pizza sau mancare chinezeasca, cum vrei.
Zambesc pentru ca e grijului, si imi dau hanoracul jos. Deja mi-e foarte cald.
-Hai sa luam pizza.
Se duce dupa telefon si comanda trei pizza mari. Woah, cat mananca omul asta?Dupa ce mancam pizza, Jason da drumul la televizor.
-Eu ma duc sa fac un dus.
-Ai tot ce iti trebuie?
Nu, nu cred. Pijamale nu mi-am luat, nici macar lenjerie de schimb.
-Nu..
Se ridica de pe pat, si se duce spre sifonier, scotand o pereche de boxeri, un tricou si niste pantaloni de trening, toate negre.
-Prosop gasesti la baie, in dulapul deasupra chiuvetei.
-Multumesc.
El imi face cu ochiul, si eu ii zambesc stramb.
Arunc hainele purtate azi, si le bag in cosul de spalat rufe. Daca tot o sa stau la Jason ceva timp, o sa am grija de curatenie.Apa calda imi inunda corpul, eu turnand gel de dus cat pentru o saptamana. Imi place la nebunie mirosul asta, si chiar daca e de baieti, deja il ador. Imi fac repede dusul, imbracandu-ma apoi cu hainele lui Jason. Miros frumos, o vaga aroma de lamaie.
Sunt asa mari, dar comfortabile.
Ies din baie, si Jason asculta muzica de data asta.Se uita la mine, zambiindu-mi si facandu-mi loc pe pat.
Simteam deja cum somul ma ia, dar stai, eu nu trebuie sa dorm aici. Am ignorat sentimentul asta, si m-am facut comoda. Jason si-a pus castile deoparte, si m-a invalit. Cand sa adorm aproape de tot, am simtit o usoara atingere pe buze. Ceva moale,dar rece si o soapta. M-am lasat prada somnului.Sorry dragii mei pentru ca e asa sec, dar am zis ca urmatorul o sa fie mai captivant. Daaa..si apropierea asta dintre Jason si Sara...
Stati linistiti, nu o sa fie nimic intre el. Liam o sa fie al ei, va promit.
Urmatorul capitol o sa il pun peste cateva zile. Si +2K?!!
O M G, suneti geniali!
Ily guys ♥