5.Discutie presanta...

10.6K 537 18
                                    

Liz

M-am trezit, apoi m-am schimbat intr-un trening compus din niște pantaloni gri, o bustiera sport Nike galbenă, și un maieu puțin transparent cu semnul lui batman, și niște adidași galbeni, părul mi l-am prins în coada, și am ieșit, am văzut ceva ce m-a făcut să chicotesc, Luck a adormit lângă ușă lui Zack, am deschis puțin, și l-am văzut și pe el lungit pe tot patul, dormind liniștit, și dacă nu mă înșel, salivă puțin pe perna pe care o ținea strânsă în brațe, "Așa deci, o înșeli pe Gaby cu perna, las ca îi zic eu", îmi zic eu în gând chicotind, am închis ușă, având grijă să nu îl calc pe mâna, pe " Frumoasa Adormită" care își ducea veacul pe podea, pornind astfel spre ușă din față, dar când am ieșit din casă am dat de un păr negru smotocit, care o lua pe traseul nostru de când am stat aici acum ceva timp, am zis să nu bag in seamă coincidența, ca noi să ieșim deodată din casă, ca el să meargă încă pe traseul de acum 4 ani, și am luat-o și eu pe același drum cu el, dar eram mai rapidă, așa ca l-am ajuns din urma, și l-am întrecut, iar cu coada ochiului, i-am putut vedea ochii marindu-se, mda, pot să spun, ca mai demult, ieșeam eu din când in cand la alergat, dar de obicei, trebuia să vină el și să mă ia cu forța. Când să mă întorc, ca să merg spre casă, după 10km, simt cum ma prinde de încheietura, mă întorc privindu-l pentru câteva secunde în ochi, apoi smucindu-ma și plecând spre casă, în ritmul meu normal de alergare.

Când am ajuns, am mers și mi-am făcut rutina, am pus treningul la spălat, fiindcă după 20 de km transpiri ca naiba, mi-am făcut un dus, m-am spălat pe dinți, și am mers spre dresing ca să îmi aleg niște haine, care să îmi convină, mi-am luat un tricou alb, cu ceva scris pe el, cu negru, nu am fost atentă, niște blugi negri cu talie înaltă băgând tricoul în ei, niște teniși, și apoi o pereche de cercei micuți și arginti, și când să închid dulapul, nu mi-a venit să cred, era o bluză de colegiu roșie cu alb, și avea scris mare pe partea stânga "N" de la North, nu pot să cred ca inca o mai am era o geaca pe care o aveam de la Andy, dintr-o zi în care ne-am batut cu apă la școală și mi-a dat-o cu pretextul "Să nu răcesc". Eu acceptand-o bucuroasă, acum îmi era numai bună, pe când atunci îmi era cam largă, pe scurt, statea pe mine ca pe gard... Am luat-o, sunt curioasa dacă își va aminti ca e a lui... Stai, stai, de ce îmi pasă mie dacă își v-a aminti? Eh, las-o baltă... Părul l-am prins iar în coada, și mi-am luat ochelarii de soare tip aviator, punandu-mi pe nas, și placa, fiindca deși Zack mi-a reparat cauciucurile am zis ca doar fac risipă de motorină. Am luat un megafon, și am pus o înregistrare, cu sirene de poliție, am putut auzi din camera lui Zack o bufnitură, semn ca a căzut din pat, și Luck a tresărit speriat țipând "Nu am făcut nimic" Eu izbucnind în tas, când i-am văzut lui mr. Responsabilitate fața furioasa, și celuilalt ochii roși și parul ciufulit în toate direcțiile.

Pe hol apare bunicul cu un zâmbet mic.

-Iar le-ai făcut faza cu sirenele? Mă întreabă el cu sprânceană ridicată

-Da... Zic eu chicotind.

-Asta e nepoată mea! Zice el bătând palma cu mine.

-Dar acum, treci la școală. Zice el zambind, si facandu-mi semn spre usa.

-Iar voi doi, de întârziați, va scot la alergare mâine dimineață!! Zice bătrânul răzând, cei doi aproape dandu-se unul de altul cand au auzzit asta.

-Și nu cred ca vreti să o auziți pe soara voastră plangandu-se ca o dor picioarele!! Zice el chicotind, ar trebui să mă simt jignita? Neah...

-De fapt, eu mi-am făcut-o și mi-o fac zilnic... Zic cu o voce serioasa, dar nu o tin așa prea mult ca izbucnesc în râs din cauza fetei făcute de bunicu.

-Cât? Întreabă el uimit.

-20, ieri, am fost și cu Dark, dar aseară era plecat... Zic eu, lasandu-mi trista capul in jos.

Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum