6.Nu vreau nepotei...!

10.1K 513 8
                                    

Liz

M-am trezit din cauza telefonului care suna ca disperatul din casă... Pufnesc ridicandu-mă de pe leagan și pornesc mers după el, mormăind câteva înjurături nu prea demne de o domnișoară

-Alo?! Zic eu al naibi de somnoroasă.

-Știiiiiii, mi-ai promis ca mă înveți să joc football. O aud pe Gabi spunând, și pot să mă jur ca si-a mușcat buza la ultimul cuvânt.

-Ști? Sunt curioasa de ce nu i-ai rugat pe ceilalți. Că, unul dintre ei e fratetu... Zic eu plonjând în pat, si chicotind ușor la sfârșit.

-Da, dar vreau să petrecem mai mult timp împreună, fiindcă de când am venit aici, ai stat mai mult cu băieți!! Aici are dreptate, dar simt ca e ceva mai serios, fiindcă i-a tremurat vocea la un moment dat, și Gaby nu plange, doar fiindcă îi e dor de mine...

-Bine, vrei să mergem astăzi împreună la alergat, fiindcă și așa m-ai sunat cu o oră mai repede înaintea ceasului, adică (,) cam cu trei înainte să mergem la școală. Rad ușor, ca apoi să îmi musc buza frustrată, deoarece ceva nu e ok cu ea...

-Nu știu ce să zic, o să vină și Zack cu tine? Mă întreabă ea și am simțit cum îi tremura iarăși vocea la pronunțarea numelui fratelui meu, ce dracu a mai făcut papa lapte ăla?

-Nu, o să fim doar noi două, ca înainte. Zic eu prefăcându-ma ca rad, fiindcă nu vreau să o îngrijorez deși atitudinea ei mă sperie.

-Bine atunci, sunt la tine în 10 minute!! Zice ea apoi închide, fără să mă lese să mai spun nimic.

Am pus îngrijorată telefonul jos și am mers să îmi iau ceva comod pentru a merge la alergat, și poate așa îmi spune și ea ce s-a intamplat... Mi-am luat pe mine, niște pantaloni scurți roz, un maiou negru, niste adidași negru cu roz, o brățară de un roz țipător pe care scria cu alb "Love me <3", iphoneul și căștile, mi-am prins părul în coada, și când am terminat, am auzit soneria de jos, așa ca am coborât cat de repede am putut, dar Zack a ajuns inaintea mea.

-Ce faci pui? O întreabă el, vrând să o îmbrățișeze, însă această s-a ferit sagetandu-l cu privirea.

-Nu îmi mai spune așa!! Zice scârbita, ca apoi să îmi întâlnească privirea, aproape implorandu-ma să o scap de el... Bun, ceva e putred la mijloc. Ea pleacă pășind apăsat si trântind ușa în urma ei, eu grabindu-ma ca să o ajung, însă m-am întors, ținând mana pe clanță si privindu-mi aspru fratele.

-Ce dracu ai mai făcut? Întreb enervată deschizând ușa cautand-o din priviri, observând-o alergând în jos pe alee

-Chiar nimic... Zice el privind trist in gol, si ducandu-si mana la ceafă.
-Trebuie să fi făcut tu ceva... Zic eu scrâșnind din dinți și ieșind supărată pe ușă, fugind după Gaby, o găsesc pe o bancă plângând, stergandu-si lacrimile cu mânecile hanoracului.
-Gata, nu știu ce ti-a făcut, dar am să il caftesc... Îi zic serioasa, luand-o în brațe ai mângâindu-i părul...
-Ok, hai să alergăm, apoi, după școală, mă înveți să joc football, asai? Mă întreabă ea cu o fata de cățeluș bleg.
-Ok!! Zic eu și ne ridicam de pe bancă, începând să alergam, eu m-a tot gândeam la ce ar fi putut face fratele meu imbecil să o supere pe Gaby. Dar, dintr-o dată simt ca mă izbesc de un corp destul de tare...
-Ceine nai... Zic eu ridicând capul, și îl văd pe Andy chicotind, la dracu!!! Zic eu enervată, "Deci doamne, chiear e obligatoriu să îl întâlnesc peste tot? Offff, mor cu zile!!!" gândesc eu revoltata...
-Hei piticot!! Zice el făcând haz de necaz.
-Ești doar cu 10cm, mai mare! Zic enervată.
-Mhm, 10cm, înseamnă mult!! Zice el răzând, stiind ca urasc sa ma facă mica...
-Oh, la naiba!! Zic plină de nervi, ai o prind pe Gaby de încheietura, și ne continuăm alergarea... Eu scapand câteva înjurături printre buze.
-Stiii? Ati face un cuplu drăguț... Zice Gaby chicotind.
-Oh, mai taci, eu cu el, viac!!! Zic revoltată.
-Dar nu asta mi-ai spus tu mje când te-ai mutat în Minesoda... Bate ea apropouri.
-Poți să taci? O întreb roșie la față.
-Tac, piticot, tac!! Zice ea ridicandu-si mâinile în semn de predare.
După încă câteva remarci extrem de enervante din partea lui Gaby, am pornit spre casă, am chemat-o să vină să se schimbe la mine, fiindcă mai aveam haine deale ei la mine, din alte dați... Dar nu a vrut să vină zicând ca nu vrea să se întâlnească cu tontul de fratemio, așa ca am oprit-o în față porți mele, și a început interogatoriul.
-Ce dracu ti-a făcut? O întreb eu plină de nervi, ea lăsa capul în jos, nevrand să imi spună...
-Zimi, dacă nu tot aflu, ai apoi iese urât!! Tip eu enervată, ea tresărind din cauza tonalități voci mele...
-Scuze... Dar sunt îngrijorată pentru tine, sunt prietenă ta!! Zic după ce mi-am reglat puțin glasul...
-Bine... Ieri după școală, i-am văzut pe Zack și Lili sărutănd-o pe Lili!! Zice ea foarte repede, dar după ce mi-a procesat creierul, am intrat în casă, bătând ca disperată la ușă lui Zack, Gaby încercând să mă oprească din al omora...
-Ce dracu vrei femeie!!! Zice el ieșind doar în prosop din camere.
-Fututi altariu socrăti de imbecil!! Zic eu dandui o palma cat de tare am putut.
-Ce te-a apucat? Mă întreabă el nervos.
-Ce m-a apucat? Ce m-a apucat? Ce te-a apucat pe ține să o săruți pe curva aia de Lili când erai cu Gaby? Îl întreb eu mai dandy-i o palma.
-Nu am fost eu, ai auui!! Zice el punându-si mâna pe obraz.
-Nu, nu ei fost tu ca ai un frate iden... Futui altari lui de imbecil!!! Zic eu dandu-mi o palma peste frunte...
-A fost Luck!!! Zicem eu și Zack deodată.
-Ok asta a fost dubios... Zic eu la sfârșit.
-Ok, o să am o discuție cu el după școală... Zic eu chicotind.
-Vin și eu la tine, să mă schimb, dar acum am ceva de rezolvat... Zice Gaby facandu-mi semn să plec...
Am mers în cameră și am stat lângă ușă, numărând până la zece, apoi mi-am scos capul, pe ea.
-Ah, și nu pe hol!! Zic eu chicotind după ce îi văd pe Zack și Gaby sărutându-se sălbatic lângă ușă lui, Gaby fiind cu spatele lipit de perete și cu picioarele înconjurate de talia lu fratemiu... Când mă aud, se despart din sărut, Gaby fiind mai roșie decât roșul însăși, iar Zack, îmi face doar cu ochiul, apoi întră amandoi în camera lui.
-Oh, și nu vreau nepoței, așa ca faceți bine și protejați-vă!! Strig eu cât să mă audă tot cartierul, bine ca bunică și bunicul nu sunt acasă... După ce zic și chestia asta, întru în cameră, apoi în baie, unde îmi pun hainele astea în coșul cu rufe, ducându-ma să mă spal, după ce ies din dus mă spăl pe dinți, și apoi ies din cameră, luandu-mi lenjeria albă, niște blugi negri, niște bocanci tot negri, un pulover roz cu inimioare negre, fiindcă afare era cam răcoare, mi-am încrețit puțin părul lung și blond, apoi mi-am luat o șapcă mov, punandu-mi ochelari de soare în ghiozdan, cu câteva caiete și creioane, fiindcă cărțile îmi erau în dulap la școală, apoi mi-am pus telefonul și căștile. Am închis fermoarul, și când m-am întors spre ușă am văzut-o pe gabi în pragul ei, toată ciufulită, și hainele pe care le-am avut ep ea erau foarte șifonate...
-Deci... Ăți făcut ceva? O întreb eu dând din sprâncene.
-Oh mai taci!! Zice ea intrând foarte grabita în baie, ca să nu o mai iau eu la răspundere... După ce am fost amândouă gata, am ieșit din cameră, și din câte am înțeles ea mergea cu mașină cu fratemio, și Luck intr-a lui, și eu merg cu skateul, fiindcă trebuie să le dau intimitate porumbeilor, și cu ală nu mai stau intr-un spațiu așa mic, poate i-a dat aia ceva boală extraterestră... Așa ca am pornit liniștită spre școală, cu căștile în urechi, și ghiozdanul atârnând pe un singur umăr...
După a zi lungă si plictisitoare, si câteva note de 10. Ce? Oi fii eu o "piază rea" dar mereu am să fiu un exemplu...
Acum sunt acasă, pe canapea, jucandu-ma pe consola, cu Dany lângă mine, care e cu ochii pe mine ca pe butelie..., dar dintr-o data aud ușă de la cază deschizându-se... Aud niște pași, dar îmi e prea lene să îmi iau ochii de pe ecran, si ce rost are? Deja știu cine e...
-Jocuri cu zombie? Îl aud pe Zack zicând, dar nu am chef să îi răspund...
-Dap, e ca o bombă gata să expladeze... Zice Dany îngrijorat.
-Nu s-a calmat de 5 ore, fara cele care le-a petrecut la școală? Întreabă Zack speriat.
-Nu... Zice Dany și sunt sigură ca mi-a aruncat o privire acum...
-Și nu a încercat să o facă? Îl întreabă pe Dany.
-Oh, și cât a încercat... Zice Dany enervat.
-Știe, nu? I se aprinde beculetul lui Luck.
-Ohoho, și am încasat și eu două pălmi de la ea... Zice Zack supărat.
-De ce? Îl întreabă el cu o voce speriată...
-Pai te-a văzut Gaby sarutandu-te cu parașuta aia, si a crezut ca ești Zack... Îi explică Dany, dobitocului...
-Oh, la naiba... Îl aud pe Luck spunând.
-Și nu e asta tot... O aud pe Gaby zicând iritată.
-Anume? Întreabă Luck.
-Am să o las pe ea să iti spună... Zice Gaby, crâșnind din dinti.
-Dar sunt curios cum de nu a mers la sala... Zice Luck putin mai calm.
-E în renovare... Zice Dany calm.
-Cuțitele, nu a încercat? Întreabă Lucj speriat.
-Ba da, ar trebui să vezi curtea din spate, nu știu de unde avea o poză foarte mare cu voi doi... Zice Dany, și a lipit-o de gard, iar ție, ti-a făcut conturul din cuțite, și lui Lili, i-a umplut față de cuțite, și ar mai fi aruncat dar a rămas fără... Zice Dany chicotind.
-Înot? Întreabă Zack cu speranță.
-145 de ture, și de aici am pierdut șirul... Zice Dany calm.
-Scufundat? Intreaba Gaby.
-A stat vreo oră, ieșind din când an când să ia o gura de aier... Zice el mutandu-se lângă mine, si începând sa ma mângâie pe spate, cea ce ma relaxa puțin, dar nu îndeajuns...
-Desen? Întreabă Luck.
-Nu ai vrea să vezi desenele... Îl anunța el pe dobitocul meu, începând să mă maseze pe spate, cea ce ma mai liniștea, dar cum am mai zis, nu îndeajuns...
-Alergat? Întreabă Gaby.
-Mneah, a alergat cred, toată pădurea în parte, inafara de știți vai, dar tot nu s-a liniștit, zice varamio, făcând referire la faptul ca am evitat sa trec pe la lac, deși locul ala sigur mă calma, dar mi-am promis din noaptea balului să nu mă mai întorc acolo, s-au întâmplat prea multe, în prea puțin timp, si locul ală era locul în care noi satateam nopți la rând si priveam stelele, dacă a existat vreodată un "noi".
-Deci a evitat lacul... Îi aud vocea răgușită. Intreresant, eram prea ocupată să le ascult conversația astora încât nu am auzit cand a intrat.
-Hei, Andy!! Zic eu punandu-mi jocul pe pauza, și luandu-mi un pumn de alune pe care mi-le-am vărat în gură, după care îi fac semn să se așeze lângă mine, eu punandu-mi capul la el în poală, și picioarele la Dany... Lasandu-l pe Andy să mă mângâie pe păr. Ce? Am înțeles ca îl urăsc pentru ce mi-au făcut el și gașca, dar în momentul asta chiar am nevoie de el să mă calmeze...
-Gata, s-a scrântit de tot!! Zice Luck privindu-ma uimit.
-Oh, și m-a rugat Jill să îți dau asta!! Zice Andy dandu-mi un DVD, apoi continuând să se joace în părul meu, cea ce îmi transmitea o stare de bine si de liniște, eram ca mai demult, desi, ar fi trebuit să mă comport ca și cum nu ne-am cunoaște, cum am mai zis, în momentul asta chiar am nevoie de el.
-Și îngeraș, zice el, eu chicotind la auzul vechiului apelativ, de ce vrei să îl castrezi pe Luck? Mă întreabă el masându-mi tâmplele.
-Nu îți zic, fiindcă ai să îl bâți, și asta e treabă mea... Zic însfârșit calma, el chicotind.
-Cum ai reusit? Îl întreabă Gaby uimita.
-Mereu au avut efectul asta unul față de altul. Zice Zack asezandu-se pe un fotoliu cu Gany în brațe, și Luck pe celălalt.
-Mda... Zic eu ridicandu-ma și ghemuindu-ma lângă el, Andy luandu-ma în brațe si pupandu-ma pe frunte.
-Gata, a înnebunit!! Zice Luck pufnind enervat.
-Nu am inebunit, dar aveam nevoie de el, și știu ca suna cam egoist dar de mâine am să fiu iarăși eu, așa ca tu domnișorele nu te obișnui!! Zic calma privindu-l pe Andy.
-Nu e nimic îngeraș, ai motive să fii supărată pe mine, dar mă mulțumesc ca macar azi să te țin în brațe... Zice el calm, sprijinidu-si barba de capul meu, dacă nu ne-ar cunoaște toți, ar zice ca suntem un cuplu de tineri îndrăgostiți.
-Ok, Dany, poti să pui DVD-ul asta? Îl întreb eu pe varamio.
-Sigur Liz. Zice el punându-l.
Pe ecran apae o filmare de astăzi, cat am stat eu acasă si am încercat să mă calmez, in care la început fratele meu cu Lili sărutându-se, apoi ea pleacă și, la câteva străzi intră intr-o casă, și nu știu cum a reușit Jill, dar s-a urcat intr-un copac, și a reusit sa prindă imagini din ce se întâmplă acolo, era Lili cu roșcatul ală de la football, ai nu erau niște imagini prea ortodoxe, dacă stiti la ce ma refer, și după ce pleacă de acolo, merge la un local din apropiere, unde se întâlnește cu un tip blond, cred ca l-am văzut pe la geografie, se sărutau cu foc, doamne, să își ia o cameră. Si de acolo, merge cu ală, la el acasa, cred, si de acolo s-a terminat filmarea... Si bine a făcut, fiindcă eu personal am vazvazu destule...
-Wow, ziceam și eu ca e curvă, dar nici chiar așa... Zice Gaby revoltata de cele văzute, între timp ce ochii lui Andy erau foarte lărgiți, Dany avea o pernă pe fata, Luck... Plangea? Eh, așa îi trebuie. Eu avem un rânjet ala Tomson, si Zack la fel.
-Deci, ti-a fost de ajuns? Îl întreb eu pe Luck, care își trăgea nasul.
-Foarte!! Zice el trist.
-Si nu e tot, azi la școală a vrut Jo să vina la tine sa iti zica ca chiar si după 4 ani încă te mai iubește, dar te-a gasit lingandu-te cu aia, nici nu iti imaginezi cât a plâns... Zic eu enervată.
-Sunt asa un dobitoc!! Zice el supărat.
- Eh, las ca frăția petarzi are ceva special pregătit pentru ea, dar de la Jo tre să îți ceri singur scuze, fiindcă m-am saturat să curat eu după voi în așa momente. Zic calma.
-Acum mă scuzați, dar trebuie să merg la alergat. Zic și mă pregătesc să plec.
-Nu te-ai saturat? Mă întreabă Dany chicotind.
-Ție ți-se pare ca corpul asta se menține singur?! Îl întreb eu jucandu-ma cu brățară de la Andy, el privindu-ma atent, și dintr-o dată, îmi prinde încheietura.
-Ce e asta? Mă întreabă el supărat, face el referire la micuțul tatuaj de pe încheietura care se află chiar lângă brățară de la el, era o inimioară crăpată în două.
-Un tatuaj, nu e clar? Il intreb eu.
-Ba da, dar de ce? Mă întreabă el trist.
-Nu te preface ca nu ști!! Zic supărata, si plec din casa la alergat, iar când m-am întors acasă, nu mai era nimeni, asa ca am mers la mine în cameră, mi-am făcut un dus, m-am spălat pe dinți, apoi m-am îmbrăcat în pijamalele mele cu steluțe, punandu-ma la somn, adormind instant.

Va continua...

Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum