19.V-a trebui sa îmi recâștigi încrederea...

6.8K 416 31
                                    

Liz

Mă trezesc în camera mea, doar în lenjerie... mă ridic în fund frecandu-ma la ochii, apoi cea ce era sa se petreacă aseară mă lovește ca un taifun, venind împreună și cu "frumoasa" durere de cap... Am mers și m-am spălat, apoi mi-am luat pe mine lenjeria neagra, un tricou care îmi ajungea pana sub fund roșu, și niște pantaloni scurți negri, care nu se zăreau de sub tricou... Apoi parul meu încă ud, l-am prins intr-un coc în vârful capului, luandu-i apoi converse le roși, și plecând spre lovind, de unde se auzeau râsete, când am ajuns acolo, văd ca brunetul cu ochii albaștri nu este, cea ce mă mai calmează, puțin , m-am aruncat pe canapea cu capul în poala lui Mark și cu picioarele priponite pe Dany...

-Ce face nebuna din pădurea adormită? Întreabă Mark râzând...

-Se joaca șah cu pasarelele... Mormăi eu ci ochii inchisi, fiindcă o raza nesuferita de soare se tot in sa îmi intre mie în ochiul drept...

-Dar tu măcar ști la ce mă gândesc eu când pomenești de șah? Întreabă el și parcă îi văd rânjetul Kilometric.

-I-ati gândul pisoi, iați gândul... Zic eu cu ochi încă închiși.

-Ști? Aseară era sa o freci... Zice fratemio enervat...

-Nu te teme, m-am distrat și eu puțin... mai mult... Gomonesc eu gata sa adorm din nou în brațele prietenului meu.

-Era sa o dai în bara nebuno!! Zice Luck, eu sărind în fund, și ridicandu-mi  sprânceană la el.

-Eu nu o dau în bară, doar acționez fără sa gândesc... Zic dând din umeri...

-Știai ca o sa îl faci gelos dacă vi cu alt cineva aici, știind clar ca și el este în casa asta... Țipă Gaby la mine...

-Mai ușor volumul soro, ca mă surzeşti... Mârâi eu plina de nervi...

-Nu îmi spune tu mie sa mă opresc, chiar ești nebuna... Zice ea disperata...

-Credeam ca ăsta e clar de ceva vreme... Zic eu dandu-mi ochii peste cap.

-Da era clar, dar atunci se vedea în ochii tăi strălucirea aia nebuna și zurlie, care îmi spune ea ca și ții la el, nu ca doar vrei sa îi faci praf sentimentele, și apoi sa îl lași în groapa pe care i-o sapi tu...

-Asta a făcut și el!! Tip enervată.

-Da dar el a facut-o ca l-am obligat eu!! Țipă sora lui exasperata... Eu atintind-o cu privirea...

-Ce? Tip eu de cred ca m-au auzit și mama cu tata din Minessoda...

-Pf, cu doua seri înainte de bal, a venit Lucy la mine cu niște poze în care se vedea clar ca îl sărutai pe Sergiu, mi-a povestit cum a văzut ea totul și alte alea... Am mers la Andy în seara acea și i-am arătat pozele, el vrând de la început sa meargă la tine sa te întreb ce mama dracu s-a întâmplat... Dar nu l-am lăsat eu, eram geloasa, și enervată, așa ca l-am obligat oarecum sa facă parte din tot ce s-a întâmplat în seara aia la bal... Zice Rox, eu rămânând cu gura căscată, iar frații meu mă priveau ca pe o bomba cu ceas...

-Pentru rahatul ăla umblător de Sergiu mi-ati făcut asta, pentru boul ăla de care tu erai îndrăgostită pana peste cap, iar eu îți spun eram ca nu e bun pentru tine, ca o sa Îți frână inima... Pentru tipul care îmi făcea zile negre în fiecare zi la școală, măgarul care mă bătea în fiecare zi, și ca sa Îți reamintesc, dacă nu era fratele tai sa mă apere pe atunci, probabil eu nu mai eram acum!! Îmi lua apărarea mereu, de fiecare data prefera sa încaseze el pumni pe care vroia Sergiu sa mi servească mie, decât sa trebuiască a mă strângă de pe jos după fiecare pauza, crezi ca eu l-am fi trădat pentru un așa nemernic? În seara acea, Sergiu a venit la mine și m-a sărutat cu forta!!! Și și dacă nu ar fi fost ăsta, crezi ca eu t-as fi făcut așa ceva ție, sau fratelui tău pentru care pe atunci eram în stare sa îmi dau o mână!! L-am iubit idioato, dar acum sentimentele le care i le-am purtat atunci sunt înghețate, iar la o singura atingere, se vor sparge înmoi de bucățele!! Tip dintr-o suflare, pana la capăt rămânând fără suflare... Iar privirea îmi era încețoșată, asta însemna un singur lucru, și nu o sa îi placa prietenei mele de loc, mi-am privit mâinile tremurânde, apoi pe Zack care de data asta era al naibii de panicat...

-Zack, avem un cod roșu... Mormăi eu aproape lesinând...

-Nici sa nu ta gândești sa cedezi... Zice el privindu-mă rugător...

-Slabe șanse, Eh viața a fost frumoasa... Zic eu apoi aud țipetele alarmare ale prietenilor mei, și după, negru...

***

Îmi deschid ochii greoi, la început nu vedeam nimic clar, iar vocile păreai foarte indepartate, deși știam sigur, ca persoanele care vorbesc sunt exact lângă mine....

-Am murit? Pun eu cea mai stupida întrebare din viața mea, dar mneah, nu prea pot în momente ca ăsta sa gândesc clar...

-Ai vrea tu țăcănici... Îi aud vocea lui Andy pe undeva.

-Îmi ridic privirea și im văd punandu-mi o compresa pe frunte, apoi privesc în jur, și îi văd pe ceilalți pe canapea... Mă priveau ca pe cel mai mare miracol...

-Da ce va uitați așa dubios la mine? Îi întreb eu curioasa...

-Pai surioara, ai avut un cod rosu, și încă mai gândești cât de cât clar... Zice Zack dandu-si ochii peste cap...

-Da, dar nu e un miracol sau ceva... Zic eu dand din umeri și vrând sa mă ridic, dar mâna lui Andy de pe umărul meu mă oprește...

-Ultima data nu te-ai mai trezit o luna... Zice fratele meu enervat.

-Mhm, ok, ok, ai dreptate... Mormăi eu, apoi mă ridic deși după asta fața lui Andy nu exprima prea multa bucurie...

-Tu chiar ești încăpățânată!! Zice el cu mâinile încrucișate...

-Am cu cine semăna! Zic eu chicotind și dandu-i un pupic pe nas...

-Da știu ca ai la cine semăna... Era și normal. Zice el râzând.

-Ok, deci, va inpacati? Îi aud pe ceilalți întrebând.

-Nup... Zic eu dand din umeri Andy incruntandu-se...

-De ce? Întreabă el ca un copil mic...

-Poate acolo pe undeva mai am eu sentiment pentru tine, și știu ca a fost vina lui Rox ce s-a întâmplat atunci, dar nu a fost vina ei și faptul ca te-ai comportat ca un bădăran de când m-am întors aici, eu îl vreau pe vechiul Andy înapoi, și de acolo în colo, v-a trebui sa îmi recâștigi încrederea. Zic eu cât se poate de calma...

-Dar ști ce nu înțeleg eu la familia voastră? Ne întreabă Gaby...

-Ce? Întreb eu zâmbind...

-Voi Tomsonii, sunteți o familie de drăcușori, iar după ce va îndrăgostiți, parcă nu ați mai fi voi, sunteți drăgăstosi și grijuli, adică exact opusul a ce erați inainte, iar dacă cumva acea persoana va frânge inima deveniți și mai rai ca înainte... Mormăie prietena mea curioasa.

-O sa fie o poveste lunga!! Zic eu chicotind...

Va continua...

Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum