Liz
M-am trezit buimacă, ca apoi amintirile de noaptea trecută să apăra iar în mintea mea, pe buzele mele înflorind un zâmbet mic, ca apoi vrând să mă ridic dar o mâna ccare era încolăcită în jurul taliei mele nu îmi dădea pace, așa ca m-am întors spre el, ca apoi să îl împing puțin cam tare, acesta căzând din pat, dar fiindcă este o persoană cu un somn dat dracu' de adânc, nici macar nu s-a trezit, simțind o durere în partea de jos, dar nu regret nimic, eram pe cât se poate de lucidă, luând cearșafurile de pe pat, ducandu-le în baie, și bagamdu-le la spălat, ca apoi să mă bag în dus, ca apoi să o iau la fugă până în dresing, luandu-mi pe mine niște blugi strâmți albăstri cu talie înaltă, și un pulover bej cu model de luminițe multicolore... Niște adidași negri, și părul meu umed l-am prins intr-un coc lejer în vârful capului, ca apoi să merg să iau cearșafurile mutate mai devreme în uscător întinzându-le pe pat, ca apoi să fac patul la lac, trântindu-ma în el, privindu-l pe Andy care încă dormea pe jos, ca apoi să merg în baie să iau cană pe care o foloseam când mă spălăm pe dinți, să o umplu cu apă, și apoi să i-o torn în cap, acesta sărind speriat în picicioare, eu bufnind în râs.
-Treci la tine în camera și te spăla, și te schimba, ca azi avem de mers la cumparaturi de crăciun cu celelalte fete, și probabil va trebui să îi luam și pe băieți... Zic eu chicotind, ca apoi să îl împing pe ușă, Doamne mutamu-Ti ca era îmbrăcat, ca apoi el să îmi dea un sărut cast pe buze, eu chicotind, ca apoi să merg în sufragerie, unde erau stransi aproape toți, înafară de Mark și Mara, oare de ce nu mă uimește?
-Nu ști unde sunt astea doi? Întreaba încruntat Matt, eu știind ca acum este momentul în care trebuie să mint, și să mint bine.
-Păi Mara a venit la mine zicând ca nu poate să doarmă, doarmă așa ca ne-am uitay la un filem ea adormind pe la vreo 6, așa ca ar fi bine să o lași să doarmă, iar dacă vine vorbă de Mark, nu știu, dar mereu a dormit cât pentru i armată intreaba abea întoarsă de la război... Zic eu dand din umeri, sperând ca am fost destul de convingătoare.
-Ok... Dar atunci de ce ieșea azi dimineața Andy de la ține din cameră? Întreaba el încruntat, eu injurandu-ma în gând.
-Păi, nu a mai avut loc în bagaj să își puna gelul de păr, așa ca am zis ca îl poate pune la mine, și am uitat aseară să îl dau, și a venit după el... Zic eu zâmbind angelic, Matt privindu-ma încruntat.
-Și atunci de ce nu l-am vezut cu el în mâna? Întreaba el curios, eu vrând să îmi smulg părul din cap.
-Nu l-am mai luat fiindcă s-a apucat de mă înjurat ca deabea atunci ieșea de la duș... Îi aud vocea iubitului meu ca apoi să își pună mâinile în jurul taliei mele, ca apoi să îmi plaseze un pe umăr, eu oftând ușurata.
-Și atunci de ce erai ud în cap? Întreaba el curios, ei vrand să îl iau la bătaie în cel mai scurt moment.
-Pentru ca soră ta s-a crizat când m-a văzut intrând și mi-a aruncat o cană de apă în cap, ca apoi să se pună iar la somn mormăind tot felu de chestii de neînțeles. Minte el iar, eu chicotind, ca apoi andi să mă piște de coapsă, eu dandu-i un cot în burtă.
-Acum are mai mult sens toată treabă asta... Mormăie el dand vehement din cap, eu dandu-i cel mai drăguț zâmbet al meu.
-Deeeeeeccciiii, mai mergem la cumpărături, eu mă duc sa îi trezesc le Mara, ca apoi să iau un buldozer să îl trezesc și pe Mark... Ok? Ok... Zic eu repede fugind spre camerele noastre, ca apoi să merg la cea de lângă a lui Andy, despre care am înțeles ca este a lui Mark, începând să bat enervată la ușă, iar când am văzut ca nu îmi răspunde nimeni la ușă, am intrat neinvitata, ca apoi să îmi pară rau, fiindcă M nimerit exact în momentul în care Mark o regula, iar, pe Mara.
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Teen FictionLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...