Liz
Era dimineață, am vrut să îl mângâi pe Dark, dar nu era, așa ca am zis ca mă duc până jos, sau sus, de când cu mutarea asta habar n-am, când am ajuns acolo, ghiciți cine era împreună cu prieteni mei, mda, Nini și Andy, ~Deci vrea joc, joc îi dau...~ gândesc eu, apoi ma duc la mine, îmi fac un dus, mă spăl pe față și dinți, îmi iau lenjeria neagră, cei mai scurți pantaloni scurți, negri, care îmi lasau puțin din posterior la vedere, unul dintre maieurile mele cu decolteu exagerat de mare si mulat pe corp, negru, apoi o cămașă rodie în carouri, ce îmi ajungea până la jumătatea pantalonilor, apoi niște teniși negri, îmi împletesc părul dintr-o coada de peste, lăsată pe umărul drept. Am coborât jos, observând ca frații mei ranjeau gata să îmi facă jocul, iar restul, chiar și Andy, care are iubițica aici imi studiau picioarele, sau se pierdeau undeva pe lângă sâni mei... ~Eh, ai vrut joc, joc iti dau~ Gandesc eu, apoi sar peste canapea exact langa el.
-Deci surioară cum te mai simți? Mă întreabă Zack prefăcându-se îngrijorat...
-Exelent... Zic eu pe un ton care poate înebuni ori ce băiat sau bărbat, era amuzant la fosta școală cum mă jucăm cu ei, cum ii făceam sa îmi mănânce din palmă, apoi ma găseau sarutandu-ma cu alti băieți, cel mai des cu cel mai bun prieten al lor, era mereu amuzant să le sucesc mințile...
-Si cum a decurs criza ta de ieri... Întreabă Luck nervos.
-Aproape înecându-ma în lac, nimic nou... Zic calma, auzindu-l pe Andy inecandu-se cu propria salivă...
-Mhm, ție chiar îți plac spitalele... Zice Gaby.
-Mnu, dar avem o relație specială... Zic eu prefacandu-ma ca nu stau comod, și începând să mă frec pe lângă Andy.
-Ca toate relațiile tale... Zice Mark, se pare ca si prieteni mei știu de tot jocul asta, dupa fata lor...
-Ce, eu cel puțin după ce mă jucăm cu un băiat nu iti povesteam tot de la cap la coada, cum făceai tu... Zic eu chicotind si reusind să mă așez cu capul în poală lui Andy, și cu picioarele atârnând peste dungă camapelei, sau cum pisici mei se numește...
-Păi tu nu aveai ce povesti... Zice el cu mâinile încrucișate.
-Da, dar mă abțineam să îți zic ce față surprinsa avea prietenul cu care il înșelăm, si ce fata dezamăgită avea cel pe care il înșelam. Era așa hilar, mai ales ca iubeam sentimentu-l acela de mândrie pe care îl aveam eu când îi abandonăm pe amândoi batandu-se... Zic eu tor prefăcându-ma ca nu stau bine, brecandu-ma de Andy, simtindu-l pe junior cum prinde viață...
-Da dar nici eu nu ti-am zis cu ce fete din liceu m-am culcat... Zice el supărat.
-Nuuuuuu, de loc, stiu chiar și numele lor, deși nu prea e nevoie fiindcă te-ai culcat cu toate cele 500 de fete virgine din liceu, inafara de mine... Zic calm si mă ridic capul din poala lui Andy și punandu-ma cu capul pe perna ce mi-a aruncat-o Mark si cu picioarele în poalele celor doi îndrăgostiți, Andy privindu-le hibnotizat.
-Eu ce să fac dacă inimă ta e de piatră... Zice Mark revoltat, eu intorcandu-ma pe burtă, ajungând cu genunchiul în dona sensibilă a lui Andy începând să fac cerculețe, simțind in tot acest timp cum pantaloni ii devin din ce în ce mai strâmți...
-Da, posibil... Zic eu continuând sa-mi fac treaba...
-Dar să fim serioși, eu te-am văzut mai dezbrăcată ca toți din camera asta... Zice el mândru, zi eu auzind un mârâit aproape insesizabil de la Andy...
-Da, în visele tale... Zic eu calmă, nu am cum să mă enervez pe chestiile pe care le scoate el pe gură fiindcă mereu făceam glume de astea când trebuia eu să fac pe cineva gelos, sau el pe cineva...
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Ficção AdolescenteLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...