Liz
Mormăi enervată un "La dracu" după ce simt podeaua rece sub mine, îmi deschid ochii și observ ca sunt intr-o cameră de spital, iar mirosul de clor îmi dădea o stare destul de proastă, încerc să mă ridic, dar cad iar pe burtă, auzind un chicotit, mă uit în sus văzându-l pe unchiul Raul în cameră rezemat de un perete, ori am vedenii ori el chiar este aici... Iar aplecat peste pat stătea Andy privindu-ma vesel, mi-am întors capul spre dreaptă unde l-am văzut pe Mark sforăind pe un scaun, enervară, prind piciorul scaunului, și îl trag cu putere, prietenul meu căzând cu tot cu scaun, ma privește la început urât, apoi îi apare un zâmbet cât Franța pe față, si sare să mă îmbrățișeze, eu fiind amorțita de tot, nu am putut să mă feresc, așa ca uite-ma aici, srrivita de brațele celor trei băieți, da, da, unchiu e însurat și bla, bla, bla, dar este cu doar 5 ani mai mare ca mine așa ca...
-Mai ușor, nu mai am aier.... Zic eu sufocata, ei dandu-mi drumul, iar eu abia acum observ ca una dintre mâinile mele este strabunsa de sute și mi de ace... Și conectate la câteva aparate...
-Raul, îmi aduci niște pansament și vată cu spirt... Zic eu scotandu-mi ușor acele din mâna, apoi decomectandu-ma de la aparate, el încercând să mă oprească la început, dar când a văzut ca nu are ce face mi-a adus ce i-am cerut, și se pare ca nu am mai avut nevoie de pansament, fiindcă sângerarea s-a oprit destul de ușor... M-am ridicat cu puțin ajutor de jos, punandu-ma pe pat.
-Ok, acum îmi zice și mie cineva cât am stat în spital? Îi întreb eu masându-mi picioarele, care au inceputa să mă furnice...
-Două săptămâni... Zice Raul, uitându-se pe o fișă, după ce mi-a făcut controalele de rigoare, cu care eram obișnuită, am făcut atâtea vizite la spital încât sunt sătula de el...
-Cât?! Zic uimită si mă las pe spate.
-Două săptămâni... Repetă el plictisit.
-Oficial urasc balurile... Zic incrucisandu-mi mâinile la piept, apoi m-am uitat sub bluză, unde aveam o cicatrice care are să rămână doar un semn aproape inobservabil peste câteva luni...
-Doar tu? Zice Mark, făcând semn spre Andy, au privindul mai atent, acvea niște cearcăne cât Asia sub ochii, i-am prins față între palme, mangaindu-i petele negre de sub ochii, oftând ușor.
-Cât ai dormit săptămânile astea... Zic eu mai mult pentru mine, dar după față lui se pare ca m-a auzit.
-Nu am dormit, am leșinat de câteva ori, și am cazut de încă câteva ori de oboseală... Zice el chicotind.
-Nu trebuia să te stresezi atât, restul probabil ai fost mult mai calmi... Zic eu lasandu-mi mâinile în poală.
-Daaaaaa, foarte calmi... Zice el chicotind, apoi a început să îmi povestească ce cum se simt ceilalți, eu chiar mă simțeam prost ca i-am făcut să se îngrijoreze atâta... Și Raul mi-a zis ca a divorțat de parașuta aia și ca s-a întors acasă, cea ce mă înveselit puțin, zi am zis ca am să il iau la parașutism, el aproape lesinend, mi-am cerit scuze pentru costumul pe care i l-am distrus lui Andy, și el era să mă bată, fiindcă mi-am făcut griji pentru un "nenorocit" de costum și apoi a spus ca nu îi pasă de costum, ci ca sunt în viață... Apoi după ce m-am plans mai bine de 1 oră, unchiul a aceptat sa mergem acasă, am inrat, și în casă era o liniște totală, probabil pentru ca este ora 7 dimineața.
-Am o idee! Zic eu rânjind, apoi am plecat tiptil la mine în cameră lasandu-i pe cei trei în living, în cameră am dat de un Dark care dormea scheunând pe patul meu, am mers în baie, m-am spălata repede, fiindcă părul imi era al naibi de unsuros, apoi m-am schimbat dintr-un hanorac cu batman negru niște colanți de aceasi culoare, lenjerie neagră, niște teniși tot negri, părul era aproape uscat l-am prprins intr-o coada. Am coborât jos văzând ca au trecut doar 10 minute, i-am găsit pe cei trei crai în bucătărie mancand.
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Teen FictionLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...