Se pare ca drumurile celor 3 frați au fost despărțite, fiecare luand-o pe calea lui, fără să știe dacă drumurile lor se vor mai intalini vreodata, pentru Liz, destinul a pus între ea și Andy mii de kilometri, lucru care i-a ranit pe amandoi, dar se pare ca nu a fost să fie... Ea era plecată la o școală de prestigiu din Danemarca și învăța din greu, încercând să facă față faptului ca nu îl va mai avea din nou pe Andy lângă ea, iar el, ei bine, era plecat undeva prin Londra, , la o școală la fel de importantă ca cea la care se află blondina noastră, dar tot nu îl făcea să se simpta mai bine fiindcă el îi ducea lipsă blondei lui vulcanice...
Zack era plecat în Elveția la o altă școală de prestigiu, specializată iarăși in poliție dar de data asta mai avea în vizor și Avocatură lucru ce i-a ajutat pe el și pe Gaby să rămână împreună, se pare ca pentru cei doi îndrăgostiți, soartă nu a fost la fel de crudă, și a ales să îi lase împreună...
Pe când Luck și Jo au mers amândoi în Franța, unde el a dat la o școală care avea la bază același lucru ca al fraților lui, doar ca el nu a mers cu Zack sau Liz, fiindcă a ales să rămână lângă iubită lui, care este la o școală care avea la bază economia și alte lucruri de genul, dar la fel ca iubitul ei, și ea frecventa pe lângă primul colegiu, cel la care se află și Luck, ca să aibă mai mult timp să stea împreună, deși îi era cam greu să facă față, îl avea pe brunetul cu ochii de jad lângă ea care îi făcea mereu ziua mai bună.
Iar despre Dark, câinele lui Liz, a fost trimis iar la academia pentru câini polițiști de data asta chiar în Danemarca, acesta rămânând cu stăpâna lui până la capăt de drum...
Ei bine, încă nu se știe dacă cele 3 drumuri ale Lizei, a lui Zack și al lui Luck se vor întâlni iar la un moment dat, asta rămâne de aflat intr-un alt capitol al vieții lor.
Încă nu se știe nici dacă Liz și Andy vor ajunge iar împreună sau va avea fiecare familia lui, mai rămânând lucru care să îi lege împreună doar o poveste de dragoste neobișnuită, de mult apusa...
Ei asta rămâne să aflăm...Nu știu ce să zic, aș vrea să știu dacă ați fi dispuși să citiți undeva în viitor volumul 2 din această carte...
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Novela JuvenilLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...