Liz
M-am trezit destul de devreme, 6 parcă, așa ca am zis să îmi fac alergarea de dimineață, cu Dark, care va merge săptămâna asta la parcul de antrenament pentru câini polițiști, așa ca am zis să stau o vreme cu el, fiindcă nu o să îl mai văd pentru o săptămână, și o să îmi fie dor de pișcoțelul meu. Mi-am luat o bluză gri cu niște ochișori albaștri pe ea, mai largă, niște pantaloni de trening tot gri, și niște adidași tot gri, și parul l-am prins intr-un coc, apoi am ieșit afară cu Dark, și am luat-o prin pădurea din spatele casei, ca să putem alerga in liniște fără să ne deranjeze nimeni. Am fugit printre copaci, și pietre destul de înalte, grăsunul meu luand-o înainte... La un moment dat am zis să ii tai calea și să îl ajung, dând astfel de o grămadă de lemne eu ocolindo, dar vulpoiul ală viclean s-a ascuns după un copac, apoi după ce am trecut de grămadă aia el s-a suit pe ea și mi-a sărit în spate astfel doborându-ma la pământ.
-Mi-ai facut-o de dată asta. Zic eu chicotind, apoi el m-a linge pe față eu dăndu-i ușor, în joaca peste bot, el prefăcându-se rănit...
-Ei, da ce actor destul de bun! Zic zâmbind, si smotocindu-l puțin, el făcând fițe de divă.
-Ai mai lasă-te! Zic prinzându-i nasul între două degete. El face o mutră îmbufnata ala Dark și își freacă nasul cu laba.
-Bine, bine, nu îți mai pun mâna pe nas, dar acum hai acasă, să îți dau de mâncare, și eu să plec la școală, de acord? Îl întreb eu zi el ridica laba și batem "palma".
-Bine, deci hai! Zic și pornim iar la fugă prin pădure, până acasă, unde bunică ne aștepta cu mâncare, eu intrând pe ușă din spate dându-mi papuci jos, pupând-o pe bunica pe obraz și plecând spre cameră nu înainte să fur un copanel din frigider, de la masă de aseară și punandu-l în bolul lui Dark împreună cu mâncarea lui de câini, și turnându-i niște apă curata în celălalt bol. În cameră mi-am lăsat treningul transpirat, si plin de pământ și veverdeața punându-l în coșul cu rufe murdare și mi-am făcut un dus, apoi m-am schimbat în lenjeria mea neagră, niște colanți gen camuflaj, un maieu puțin transparent negru cu cruce aurie pe el, niște cizme negre o brățară cu ținte lângă cea de la Andy, și inelul pereche cu brățară nu l-am mai luat fiindcă nu prea port eu așa ceva, dar le-am primit cadou de la Gaby, așa ca... mna, m-am spălat pe dinți, și mi-am prins părul intr-o coada de cal. Îmi iau ghiozdanul negru, îl pun pe un umăr, și pornesc spre școală, de dată asta pe skate fiindcă motorul i l-am împrumutat lui Zack și mi-a gaurit cauciucurile... Nu m-am mai dat de mult, dar sper ca e ca mersu pe bicicletă, nu se uita niciodată... Am ajuns la școală fără să îmi fi rumpt ceva, dintr-o miscare, mă dau jos și iau skateul în mâna, mergând spre școală, care era mai liniștită decat de obicei. Când ajung in inchisoare îmi las placa în dulap și ghiozdanul, luându-mi doar pachetul pentru geografie, sunt curioasa cum are să reacționeze doamna Rose după ce o să vadă glumita pe care i-am făcut-o eu și Mark, asta este ce-a mai nevinovată glumă pe care o puteam face dar mereu are efect... Întru în clasă, calma și ii văd pe Mark și pe Gaby stând cuminți, parcă și văd coronițele de îngerasi, mai repede cornițe, pe care le au deasupra capului. Când ajung în dreptul lor mă așez în banca din față lor și mă sprijinesc cu coatele de scaun privindu-i rânjind, ceilalți din clasă se uitau la noi ca la niște psihopați, cel putin la mine și la brunetă cu ochii de ciocolată, fiindcă pe M, îl sorbeau toate fetele din priviri iar băieți îl priveau cu ură, când intra frățiori mei în clasă fac ochi cât cepele cand ii vad pe frați Smith.
-Nu voi din nou! Zice Luck din față clasei, pe când Zack vine și bate palma cu Mark și o săruta pe obraz pe Gaby, apoi ii strica putin părul ea privindu-l nervoasă.
-Ști ca nu îmi place să îți bagi mâinile în părul meu! Zice ea supărata, facand mutre.
-Știu, de acea o și fac. Zice Zack zâmbind triunfator.
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Ficção AdolescenteLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...