9.Nebunie la ora 00:00...

8.6K 475 16
                                    

Liz

Este ora 00:00 si fiecare e la postul lui, și nu îmi vine să cred ca m-am ales cu Andy pe cap, dar e singurul care are experiență în tras... Acum eram în stejarul din spatele castei boșorogilor ălora, îmbrăcată ca și cum am merge la furat. Stăteam întinsă pe burtă pe o creangă, cu șapcă mea neagră scăpând câteva bucle, care s-au desprins din cocul meu dezordonat,ca să îmi cadă pe față.

-Buu! Aud dintr-o dată vocea idiotului meu prieten, eu tresărind ca naiba, iar el răzând ca un idiot ce e.

-Ai adus marfa? Îl întreb de parcă am fii într-un film cu mafioți, și eu sunt dilerul de droguri care își așteaptă "produsele".

-Dap!! Zice și îmi pune în mână un pistol cu bile, el fluturandu-mi-l pe al lui în fața ochilor.

-Cu ce ai înlocuit bilele, fiindcă nu cred ca poți sparge nițe geamuri cu prosti de ala din plastic. Zic chicotind.

-Bile de plumb? Zice el mai mult sub formă de întrebare.

-Ti-am mai zis vre-o dată că te iubesc? Îl intreb, dar îmipun mâna la gură, fiindcă mi-am dat seama ce prostie am spus.

-Dap, acum 4 ani... Zice chicotind.

-Ok, să așteptam semnalu... Schimb eu subiectul.

Și dintr-o data văd semnul lui Rox, această luminând o oglindă cu o lanternă, si făcând miscari cu oglinda din stanga-n dreapta. Mark a dat drumul boxelor din pod, care erau ascunse al dracu' de bine, în așa fel încât să li se pară ca au niște hoți în casă... Chris trebuia să fugă și să bâtă la ușă din față și din spate, și să tipe ca disperatu ca ceva îl urmărește, dar ori ce ar fi, să nu îl vadă nesuferiți aia. Zack și Luck erau urcați pe acoperiș și Zack avea de mers ca o matahală pe acoperis, iar Luck trebuia să ciocănească în geamuri, dar să nu il vada nmeni, și de cumva îl vedea cineva, avea o masca dintr-un ciorap de al meu pe față... Dany avea de se plimbat prin curte cu Rox, si de cumva vroiau să iasă la Chris să îi sperie și să îi bage înapoi în casă. Jo si Ane, erau strecurate in pivniță și la semnul lui Jill trebuiau să înceapă să spargă chesti, iar usa era blocată, iar eu și Andy trebuia să spargem niște geamuri, dar am fost trezita din gândirea mea profundă de colegu' care a început să traga în geamuri, am început și eu să trag în geamuri de jos în sus, îl puteam vedea pe Zack cum dansa Step pe acoperiș, auzeam zgomotele venite din pivniță și cele din boxele lui Mark, îl vedeam pe bietul Chris cum făcea maraton prin curte, i-am zărit pe Dany și Rox cu niște bate de beisball în mâna și făceau pe oameni cavernelor, le-am auzit pe Jo și Ane cum au început să spargă tot felu de sticle și răsturnau cuti prin beci... Am tras 2 bile în geamul dormitorului lor, am văzut instant cum se aprind becurile și începea să se facă agitație prin casă, i-am văzut ieșind în curtea din spete, iar Dany i-au alergat 5 minute prin curtezși dintr-o dată iese Chris dintr-un tufiș cu un topor și o masca de Hokey.

Era hilar, mă întorc către Andy dar nu apuc să zic nici un cuvânt ca îmi pune în mână câteva bombe împuțite, fac ochi mari, și îl pup pe obraz, el dandu-mi un zâmbet mic, am luat praștia dintr-o cizmă de piele și am început să îi țintesc pe bătrâni care credeau ca sunt alergați de trei psihopați... Pfff, nu am ratat de loc... Dar am văzut ca hârca aia bătrână pune mana pe telefon, scot din geacă o oglindă și fac semn către ceilalți să o luăm la goană, Mark, Ane, Jill și Jo trăgeau firele cu boxele după ce Luck le-a deconectat, Zack a sărit ca batman de pe acoperiș, apoi l-a prins în brațe pe Luck, iar dacă nu știai ca sunt frați, și dacă nu erau al naibi de identici, ziceai că sunt un cuplu foarte drăguț de gay. Eu am coborât în mâini de pe creangă, și apoi m-am lăsat jos, dar am călcat cu un picior intr-o groapă și m-am lovit ca dracu' așa ca Andy m-a luat în brațe, am fugit toți 9 spre casă ca disperați între timp ce Rox, Dany și Chris continuau să îi alerge pe bătrâni, dar se chinuiau să îi țină departe de noi... Am intrat în casă, și i-am pus pe Luck, Zack și Mark să ia niște pansamente si să mă bandajeze la picior, apoi să ia niște pungi, și niște ghips, și să îmi facă piciorul. L-au făcut în așa fel încât să mi-l pot da jos ca pe o cizmă. Iar exact atunci când Luck dădea ultimul strat de bandaj intră Rox și băieți, când îmi vede piciorul se uita îngrijorată la mine.

Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum