Liz
M-am trezit in cel mai frumos mod posibil... Mneah, cine mă crede? M-am trezit cu o găleată de apa in cap. Se pare că am uitat sa încui ușa, așa ca Zack a avut oportunitatea de a mă trezi... Si vedeți rezultatele, m-am sculat repede din pat, si am început sa il alerg pe idiotul de Zack, cand am intrat in bucătărie toată gasca era acolo. Ok, ce am ratat?
-Am? Cum de sunteti toți? Ii întreb eu, trăgând cu ochiul la oglinda de pe hol, și arăt destul de bine, deși sunt fleașcă...
-Pai, nu facem școală azi, fiindcă se renoveaza, au pomenit despre nu stiu ce incendiu in sala de sport... Zice Andy degajat.
-Mark, te-am lăsat singur o zi, fiindcă era posibil sa îți trag un șut in fund, și tu ce faci? Dai foc la școală? Il întreb eu nervoasa, pe idiotul meu prieten.
-De unde știai ca am fost eu? Ma întreabă uimit.
-Clasa a-10-a, am avut pojar, si când m-am întors la școală, laboratorul de chimie trebuia reparat, cred ca daca eram plecată mai mult, dărâmai școala din temeli!! Zic eu enervată.
-Da pai, nu eu sunt ala care a dat foc unui Wc apoi a băgat o fata cu capul in el!! Incearca el sa se apere.
-Hei!! Monica a meritat-o, ori ii ardeam părul de păpușă, ori o băteam, de nu mai rămânea nici câc*t de analize din ea... Zic enervată.
-A păi, trebuia musai sa o mutilezi? Ma întreabă el.
-Ea mie mi-a vopsit parul roz... Zic revoltata, ce ti-a făcut tie sala de sport? Il întreb enervă.
-Aaaa, păi... Încearcă el sa se scoată.
-Exact!! Nimic. Zic exasperata si îmi dau o palma peste frunte.
Le-am aruncat cate o privire celorlalți, si am observat ca Andy si Charis se holbau la mine, ma uit si eu puțin in jos...
-La dracu'. Zic enervata, purtam pijamalele mele cu stelute, adică un tricou de a lui Luck cu constelați, care îmi ajungea un pic mai jos de fund, si cam atăt... Iar acum, cum eram udă, tricoul s-a lipit de mine.
-Chiar ma intrebam cand ai sa observi... Zice Mark chicotind.
-Da-le tu cate una, daca nu le dau eu... Zic rosie de furie, Mark tragandu-le cate una după cap ăstora, după ce își revin, il privesc pe Mark uimit...
-Tu cum naiba ai rezistat sa nu te holbezi? Il întreabă Chris curios, naiv pare pustiu asta...
-E ceva normal in familia asta... Zice Mark calm.
-Adica? Întreabă Andy.
-Piticotul asta umbla așa prin casa in timpul liber, nici nu se sinchisește. Zice Mark razand, iar eu chicotind.
-Adica, umbla așa prin fata ta, si tu te poți abține? Întreabă Chris oarecum jignit.
-Nu m-am putut abține, dar după ceva timp te obișnuiești... Zice Mark calm.
-Adică tu ai văzut-o așa de atâtea ori încât te-ai saturat? Întreabă Andy, si mi se pare mie sau e un pic, mai mult, gelos.
-Ugh, si sa o vedeți la piscina. Zice Mark aproape salivând.
-Ar vrea ei!! Zic răzând, dandu-i un pumn in unar lui Mark.
-Oh, si când o atingi... Zice Mark, salivând.
-Adică tu ai... Întreabă Andy, si de data asta se vedea pe fata lui ca e gelos.
-Daca a fost "profesorul" meu de înot... Desi mai mult ma ineca. Zic razand, dar nici nu cred ca m-au auzit, erau prea ocupați sa ude podeaua...
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Ficção AdolescenteLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...