Liz
După toată nebunia de mai devreme, si-au desfăcut și frății mei cadourile, iar acum, stăm ca îngeri pe canapea... Eh, cine ne crede? Nimeni... Știam eu!!! Mhm, suntem toți care cum și ne ciufulim, cum ar fi Adrian și Mark, care spre mirarea mea au devenit prieteni foarte buni, se joacă fripte... Mhm, Mark are un obraz roșu ca un fund de babuin, se pare ca nu prea știe să se joace... Matt și Andy vorbesc ei în șoaptă și după privirea lui Matt, planuiesc ceva, ce, presimt eu, nu o să îmi placă... Am aflat acum câteva minute ca Jill și Chris pleacă pa, pa... Eh, spre apărarea mea, nu am plăcut-o niciodată pe Jill, era prea ifioata, câteodată îmi venea să o belesc, dar sunt o persoană civilizată... 80% "Serios?" O aud pe cunoștință mea idioată mormăind de undeva din adâncul minții mele, pff, am crezut ca am scăpat de ea.... "Ai vrea tu!!" Striga ea iar... E chiar foarte enervantă, și apare mereu când nu trebuie...
-Pământul către Liz!! O aud pe Adriana țipând...
-Hm?! Mormăi eu dezorientata.
-Te-am întrebată dacă vrei să vi cu noi la cumpărături... Zice ea zâmbind, și eu sar de pe canapea și mă ascund în spatele lui Andy...
-Nu!! Tip eu din spatele brunetului, care doar râde ușor, privindu-l apoi pe Adrian, care era pus în față surori sale, provind-o curios... A prins-o de umeri, și o privea ca pe un experiment eșuat, mhm, încă îl uimește faptul ca soră lui care a locuit împreună cu 21 de nebuni, plus unchi nostri, e mai feminină decât toate fetele de pe planeta la un loc... Eh, trebuia să fie și una așa... Deși o să o călim noi, 28 de nebuni, cam atâția cred ca suntem, cred... Altfel nu știu dacă o să reziste mai mult de 2 săptămâni cu noi în casă... Eu sunt jumătate tignita, iar ceilalți, sunt cauze pierdute... Înafară de Luck... Pentru ca el e domnișorul perfect... Încă nu știu de ce nu a umblat pocnit până acum de mine sau de Zack, o da, pentru ca e fratele nostru și îl iubim, și am încasat eu mai mulți pumni, care ar fi trebuit să îi fie adresați lui... Eh, Zack și mai mulți...
-Îngeras, deja te pierzi cu firea... Îl aud pe Andy care stătea în față mea, la o distanță considerabilă, dar umărul de care îi era sprijinită mâna stânga, îmi era plin până la refuz de furnicături...
-Nu, dar m-am panicat ca naiba, imagineazati o eu, plimbandu-se printre raioanele cu pantofi, cu o pereche de pantofi cui negri și o fustă tot neăgra mulata pe corp care să îmi scoată fiecare curbură în evidență... Ști ceva, mai bine nu îți imagina, e o priveliște dezgustătoare... Zic eu îngrozita...
-Nu știu ce să spun... Eu cred ca ai arăta bestial... Mormăie el visător, a dracu' mintea lui perversă
-Cand ai să mă vezi pe mine îmbrăcata așa, îți spun serios... Să îmi dai cu o tigaie în cap, aș fi mai scrântita decât sunt deja... Spun eu strâmbându-ma
-Mhm, ultima dată când te-a obligat soră-mea să te îmbraci așa, ai făcut din rochia aia cârpă, dar nu am ce să cimentez... Zice el rânjind pervers... Și ce v-am zis eu, să îmi aducă cineva o tigaie să îi scot toate fanteziile din cap...
-Nici gând, o fac pe sorata cârpe dată viitoare când o sâcâie talentul... Mormăi eu privind-o pe soara lui care ridica mâinile în semn de predare...
-Știm amândoi ca Rox s-a distrat când te-a aranjat atunci... Zice el chicotind...
-Da și apoi ați aruncat cu făină, și apă, si vopsea, și multe altele în mine, iar dupa, când am ieșit afară să te caut, ce să vezi, îi făceai dedicați de dragoste lui Lili... Mormăi eu încruntată.
-Și aia a fost vină sorami... Spine el făcând ochi mari.
-Știu... Zic eu chicotind, apoi îl pup pe obraz... Dacă nu o știam, nu mai aveai șanse să mă recâștigi... Îi șoptesc eu la urechie, apoi ii mai plasez un sărut pe gât, el tremurând la atingerea mea, mă bucur ca nu doar el are control asupra mea, după toata filozofia asta am stat și am vorbit cu fețele, fiindaca ceilalți s-au dus să joace football și eu am rămas cu ele, fiindcă ori cat iubesc eu jocul asta, am nevoie de o pauză, și să mănânc mai mult, încep sa seamăn cu o scobitoare, cum zic unele "Femeia perfectă" eh așa ceva nu există, bun, bun, gata ca prea deviem de la subiect, deci eu și fetele am decis să facem o petrecere în pijamale, dar în stilul Tomson, cu bărfe cât cuprinde, mâncare nesănătoasă, renumită înghețată, depanam amintiri, si cel mai important, vorbim despre băieți, iar ca torul să fie complet, o să facem o grămadă de farse, ce ar fi Tomsoni fara renumitele farse? Va zic eu, nimic... Ne-am împrăștiat, fiecare având ceva de făcut, Valentina sau Tina, fiindcă așa îi spunem, are de adus mâncarea, Mirela e veșnic iubitoare de dulciuri, Mara are de adus pături și perne... Bianca a fugit la magazin să cumpere suc și apă minerală fiindcă băuturi alcoolice nu am lasat-o eu să cumpere, fiindcă nu am nevoie de 5 nebune bete pe cap... Adriana, și îmi e al naibi de frică, am trimis-o să închirieze un film, am vrut să o fac eu, dar nu, fiindcă vrea să ne dovedească ca nu e așa de moale pe cat pare, dar dacă îmi aduce iar un film de dragoste o bat!!! Și eu, ce am eu de facut? Eu trebuie să.pregătesc bibliotecă, fiindcă se pare ca în zilele astea unchiu si-a făcut de lucru, și a instalat un televizor acolo, nici nu știu de unde are atăția bani... Dar nu comentez... E cel mai tare unchii dintre toți, deși îl iubesc și pe unchiul Max, fiindcă m-a învățat să mă dau pe motor, dar îl ador pe Raul e ca al 18-lea frate pentru mine...
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Teen FictionLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...