25.Facem schimb de pasageri.

5.9K 322 18
                                    

Liz

Conduceam deja de 17 ore cea ce însemna ca mai am doar 2 ore de condus, iar cred ca mașina asta își bate joc de mine, fiindcă încă nu i s-a terminat combustibilul, și dacă nu aș fi la volan și nu ne-am află în situația asta critică m-aș da cu capul de volan... Am mai condus așa o vreme până am observat ca sunt pe roșu, si un peco la exact câteva minute, poma masi, ce noroc, bine no, nici chiar noroc, fiindcă după ce o să mă cobor din mașina asta o să capat o predică de zile mari, am reușit să opresc mașină în peco, fiindcă mergeam destul de încet, și cu ajutorul frânei de mâna am reușit să opresc fără să le smucesc prea tare fete, sau să dau ceva de bănuit, am coborât jos din mașina, și se pare ca și băieți erau exact în spatele meu, la naiba...

-Știi care griji mi-am făcut, era obligatoriu să închizi telefonul, vrei să..? Zice Andy enervat, eu sarindu-i în brațe și sarutandul, acesta strângându-ma în brațe.

-Te-ai calmat? Îl întreb eu zâmbind , după ce ne despărțim din cauza lipsei de aer.

-Poate... Zice el râzând, eu mai dandu-i un sărut scurt, apoi departandu-ma de el.

-Eu zic ca ti-a fost de ajuns, acum, voi toți băieții ăștia mari și tari, tine-ti-le de povești pe ele, nu știu ce faceți, le duceti să mănânce și scorniți voi ceva pe acolo, sau faceți ce știți voi mai bine, dar eu am de reparat ceva pe acolo pe la mașina asta idioată... Zic eu încât să nu mă audă și furnicuțele din mașină.

-Ești nebuna cum vrei să mă descurc eu cu detectivul de Gaby? Zice Zack enervat eu privindu-l enervată.

-Cum m-am descurcat eu să îi ascund faptul ca tu... Încep eu să vorbesc, dar mă trezesc cu mâna fratelui meu peste gura mea, eu doar dandu-mi ochii peste cap.

-Ce ar fi să nu mai aducem lucrul acela în discuție... Zice el privindu-ma încruntat.

-Despre ce să vorbim ca te-ai culcat... Zic eu iar, dar nu apuc să termin, fiindcă fiecare băiat își lua iubita sau viitoarea iubită din mașina și tulind-o, iar ceilalți care erau singuri au sters-o Dumnezeu știe unde... Eu rămânând doar cu Andy, care nu a vrut să plece, felicitări lui.

-Tu dragul meu mergi te rog și adu-mi de unde ști tu un aparat de sudură, o mască, niște ulei de motor, o lanternă și te rog frumos, pe tine cât de repede se poate... Zic eu dând din gene ca o adolescenta îndrăgostită, ceea ce și eram...

-Ok... Zice el chicotind, și plecând spre magazin, eu trântindu-ma pe jos și târându-ma până la sursă. Am observat ca micul rezervor este glo lins, ceea ce însemna ca pot să sudez liniștită, fiindcă nu prea mai stiam dacă lichidul de frâna este inflamabil sau nu...

Aud niște pași după câteva minute de studiat gaura cât un buric de deget, exagerat de mare, pentru o gaură făcută de un bolovănel... Îi aud vocea lui Andy, iar apoi scot mâna și îmi pune în ea în aparat de sudat, de unde îl are dracu' știe, îi mulțumesc ca a făcut rost de el...

După ce am terminat cu munca asta "grea" am ieșit de sub mașină și am pus lichidul la locul lui, și fiindcă mi-am făcut haitele praf, și pentru ca în zona în care ne aflăm a început să se simtă de ceva vreme frigul, am mers să mă schimb într-o baie, și m-am schimbat, și după am mers și am mâncat ceva, fiindcă am băut la cafea de să mor, ca să nu adorm, iar corpul meu țipă după mâncare.

-Deci, cu cine s-a culcat idiotul de Zack? Întreaba curios Andy apoi mușcând dintr-un sandviș cu șuncă.

-Ce? Tu ai crezut că... Oh, nu... Zic râzând de să mor, aproape inecandu-ma cu carnea de peste pe care o mestecam... Pot spune ca peștele prăjit cu salată și cartofi e preferatul meu, iar restaurantul asta îl face magnific, sau motivul din cauza căruia îmi place atât de mult este foamea mea nebuna din acest moment.

Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum