Liz
De jumătate de ora mă certam cu fetele fiindcă citez "Trebuie să mergem să luăm cadouri" Iar mie după ce nu am dormit toată noaptea, doar de asta îmi arde, oh te rog, vreau să dorm, să mă cufund în cearșafuri și să îmi laș spiritul să colinde prin lumea viselor, dar fetele nuuuuuu, noi trebuie să mergem sa cumpăram cadouri, și nu are cine le duce cu masina fiindcă băieții sunt prea leneși, și uite cum iar a rămas Lizy la mijloc să le ducă la cumpărături... <Doamneeeee!! Promit ca nu mai înjur și am să merg regulat la biserică, doar ia-mi-le de me cap!!>
-Haide Lizy, promit ca nu stăm mult!! Se plânge Mara ca un copil mic.
-Nu, mi-e somn, vreau să dorm, voi nu aveți nici o grijă, fiindcă ati dormit ca niște lobode până ne-am oprit în parcarea aceea, eu a trebuit să conduc 19 ore una-n truna. Mârâi eu cu capul pe pieptul lui Andy și ochii închiși, el doar chicotind.
Hai, te rog!! Țipă Rox, eu întrebându-ma cum rezista Andy cu ea în casă.
-Nu!! Tip eu afundandu-mi capul în pieptul iubitului meu, el mângâindu-ma pe cap.
-Lasati-o fetelor, vin eu cu voi, am să îmi iau și o cafea neagră mare aburinda, fără zahar sau alți îndulcitori... Zice Andy vramd să se ridice, dar când am auzit de băutura mea preferată în astfel de momente critice, mi-am ridicat capul dintr-o dată privindu-l.
-Cred ca vin și eu... Zic cu un plus mare de energie.
-Vezi surioară, așa reușești să trezești un Tomson, faci aluzie la lucrul pentru care si-ar da și viața în acel moment. Chicotește el, eu dandu-i una în piept, el prefăcându-se rănit, eu râzând de fata lui.
-Știți? Mi-am dat seamă de un lucru... Nu l-am adus pe Dark cu noi... Zic eu îngrijorată, Zack chicotind si deschizând ușă de la intrare, pe ea apărând doi câini mari și grasi, unul sărind pe mine și începând să mă lingă pe fata, eu râzând, fiind aproape să rămân fără aer.
-De unde ai stiut? Întreb eu curioasă, asezandu-ma turceste pe jos, și începând să îi mângâi blana pufoasă a animalului meu de companie.
-Păi Liz, dată trecută când l-am lăsat acasă, te-ai intors după el, așa ca l-am sunat pe tata, și i-am chemat și pe ei să vină cu noi, așa ca uite-i aici, desigur, fără bunică și bunicul, care au rămas să îi păzească pe deținuții noștri... Zice Zack râzând, eu privind spre ușă, unde au apărut toți, dar chiar toți părinți noștri, bine, înafară de cei ai lui Ane, Jo, Rox și Andy, și ai lui Mark și Gaby...
-Dar unde veți sta, nu avem destul loc... Mă încrunt, privindu-mi tatăl curioasă.
-Încă nu te-ai obișnuit cu invențiile tatălui tău? Mă Întreaba mama râzând.
-La ce te referi? Întreb eu, și pot să jur ca pe față mea s-e citește clar faptul ca nu am înțeles nimic...
-Așteaptă... Zice tata râzând, eu privindu-l ca pe felul 14 când a mers spre un tablou, deschizându-l ca pe o ușiță, ca să scoata la iveală niște întrerupătoare, m-am apropiat de marele panou, și am privit zecile de întrerupătoare, fiecare cu câte o hartiuta albă dedesupt pe care scria fiecare pentru ce e, am apăsat pe cel dedesubtul căruia scria "Camera1A" zi am auzit niște sunete ciudate din primul dormitor de jos, având în vedere ca sunt 7 dormitoare, 4 la etaj, și 3 la parter... Când am deschis ușă am dat în locul camerei banale cu două pături supraetajate două dulapuri și o noptieră, restul spațiului fiind umplut de aer, am descoperit o cameră mare cu un pat noptial, cu niște cearșafuri roșii, un dresing mare cat o cameră mai mică, o baie propie, o bibliotecă cât ziua de post, două noptiere de o parte și de altă a patului, pe care se aflau niște veioze, singurul lucru care a rămas neschimbat fiind fereastră mare care acum se află la capul patului, m-am intors iar la acel panou, apăsând pe întrerupătoarele "Cameră1B" "Camera1C" "Camera1D" "Camera1E" și "Camera1F" ca apoi și celelalte camere de la aorter să se modifice, iar pe restul holului, facamdu-si apariția ca prin magie încă 3 uși, observând ca și acestea din urma erau camere, identice cu prima, doar culorile fiind diferite, l-am privit uimită pe tata care doar zâmbea mandru, eu intorcandu-ma la panoi, și apăsând pe butoanele asemănătoare cu cele de pe primul rând, doar ca cifră 1 era înlocuita cu 2, ca apoi să fug la etaj, ca să văd faptul ca s-a întâmplat același lucru ca la parter, am coborât uimită jos, unde m-a așteptau ceilalți.
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Novela JuvenilLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...