Liz
Aseară după ce am terminat cu istorisirea m-am pus la somn, iar acum aud un ceocanit nebun în usa, m-am dat jos din pat, mi-am luat papuci de casă, și am coborât jos, deschizând ușă de la intrere, dar când am văzut cine sunt, sau câți sunt am rămas stână de piatră... 1...2...3... Ehem, cred ca sunt toți... Când m-au văzut au tăbărât pe mine ca nebuni, nu știu ce cauta toți aici... Mhm, 18, drăguț număr...
-Holden, ști ca te iubesc, dar, fa bine și da-te jos... Îi spune sora lui Bianca, dandu-i una după cap...
-Bine soro, calmeaza-te... Zice el frecandu-si ceafa.
-Siiii, ce va aduce pe la noi... Întreb eu după ce m-am cicălit câteva minute bune cu Matt, față de care, mereu am avut o simpatie aparte... Da, toți eram ca frați și țineam ca nebuni unu la altu, dar el era fratele mai mare și responsabil, sau așa încerca să fie...
-Cât e azi? Mă Întreaba Matt chicotind...
-31 aug... Oh... Zic eu și bufnesc în râs, când le văd pe fete cu niște plase de cadou, sau cu lucruri împachetate, iar Seby tineo un tort cât ziua de post im brațe...
-E ziua ta!!! Țipa Mara veselă..
-Deci, doar azi ne vedem? Mormăi eu tristă...
-Cine a zis asta? Întreaba rânjind Tom... Ceva e putred la mijloc...
-Atunci? Întreb eu curioasă.
-Vreeeeemmmm înnnnnappppoooooooooiiiii!!! Țipa toți ca niște copii mici...
-Cum adică înapoi? Întreb eu înnebunită și surprinsă.
-Ști tu, ne mutăm înapoi, ne era dor unul de altul, fiindcă eram împrăștiați toți pe alte continente și prin alte țări, și nu era dir să stam toți împreună seara de seara și să ne prostim ca pe vremuri... Zice Mihai și mă ia în brațe.
-Și credeți ca incapem? Suntem o grămadă mormăie Mirela privind în jur.
-Încăpem, dar bunica cu bunicul stiu? Întreb eu curioasă.
-Da, dar i-am rugat să nu va spună, ca sa va facem o surpriză, și ei ne-ai chemat înapoi, fiindcă era ori aici ori în Montana habar nu am pe unde dar pe acolo pe undeva... Mormăie Bogdan, sacaindu-si frați, care probabil se gândesc cum să scape mai repede de el, deși sunt tripleți, sunt complet diferiți... Avem un șoarece de bibliotecă, regele populărilor, și clovnul... Mdap, și cum au stat în același oraș Mirela cred ca vrea sa îi omoare pe toți trei, nu cfed ca e ușor cu 3 verișori care sunt cu un an mai mari decât tine, care au zis toată viață ca ești ca soră lor mai mică, și care să tina toți paieto departe de tine... Eu am avut doar 2 si am crezut ca îmi ies din minți, până s-au mai calmat... Și problema este ca, toată popularitate la lui Teodor se revărsa asupra ei, și ea este firea aceea mai retrasă și iute la mânie... No ziceți voi ca nu semănam...
-Heiiiii!! Aud o voce feminină și văd o mâna care flutura prin față ochilor mei..
-Hm? Ce? Mă trezesc eu din visare...
-La ce te gândeai? Mă Întreaba Mirela curioasă...
-La faptul ca tu ai vrea să îi rupi gâtul lui Teodor... Mormăi eu gânditoare...
-Doar gâtul? I-as rupe fiecare oscior din corp, curva aia cu care tot umbla, ști , ti-am povestit de ea, si-a vagat ghiarele în parul meu... Mormăie ea enervată...
-Și tu i-ai rupt mâna... Chicotesc eu...
-Eh, asta e partea a doua... Zice ea dând nevinovat din gene...
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Teen FictionLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...