24.Certuri...

6.7K 373 65
                                    

Liz

Mi-am deschis ochii buimăcită privind în jur era liniște și pace, mult prea liniște după părerea mea, na ridic ușor, dar ceva, sau mai bine zis, cineva, mă trage înapoi, mă rotesc spre acea persoană, și era nimeni altul decât Andy, m-a întind spre el, și îl sărut, el zâmbind peste buzele mele, idiot mic și cretin, ah, deci te prefaci, îmi întind mâna spre noptiera sau măsuța, încă nu m-am decis cum să îi spun, și apuc paharul cu apă de pe ea, și îl torn în cap, el deschizând ochii încruntat.

-Serios? Mă intreaba el cu o urma de zâmbet pe față.

-Scuze, nu m-am putut abține.... Zic eu chicotind.

-Eh, facă nu te-ai putut abține, eu mă duc să mă schimb. Zice el zâmbind drăgăstos, eh, cred ca m-aș putea obijnui cu lucrul asta.

-Ok. Mormăi eu cu capul în pernă, el plecând până la el acasă să se schimbe, cred...

Am mai stat o vreme așa, apoi am hotărât ca e timpul să mă îmbrac, asa ca mi-am luat niște pantaloni scurți, un tricou lung de a lui Andy, alb, mi-am prins părul într-o coadă, și în picioare mi-am luat pentru prima dată de când am ajuns aici, botoși mei în formă de oițe, am ieșit din cameră, fiindcă auzeam voci din living, am deschis ușă, apoi am coborât alte scări, pfft, când am văzut ce e în sufragerie a fost să mor, era toată populația Tomsoană de pe glob... Deja mă doare capul...

-Neata' oameni nebuni... Zic eu căscând.

-Uite ca s-a trezit frumoasă din pădurea adormită... Zice Matt râzând.

-Ști ceva, căpătă tu o bâtă de beizbol în cap și mai comentează... Zic eu iritată, punandu-mi mâna la frunte, unde credeam ca s-a făcut un cucui de toată frumusețea, dar neah, dacă mai am o pată mică și roșie pe acolo...

-Scuze scumpo, dar asta a fost planul... Zice tata râzând... Ce mai părinți mai am și eu.

-De îmi rămânea cucui, te legăm de calorifer cu o negresă făcută de bunica în fața ta... Zic eu râzând, și sărind spre idiotul de Andy, care abia a intrat pe ușă cu Rox, Gaby și Mark pe urmele lui.

-Ce faci? Zic eu dandu-i un sărut cast, apoi cuibarindu-ma la pieptul lui, el înconjurându-si mâinile în jurul meu, ne comportăm de parcă acum câteva zile nu vroiam să îl văd decapitat, un lucru stih, am de gând să încep un nou capitol al acestei povești, și să îl dau uitări pe acesta... Ne-am așezat toți frumos pe covorul pufos din față canapelei, fiindcă cea din urma era ocupată până la refuz de părinți noștri.

-Știi Andy, aseară chiar am crezut ca ai fi în stare să o împuști pe ea, să vezi ce îți făceam dacă erai un trădător mic și idiot... Zice tată zâmbind, strângându-i mâna mamei, ea privindu-l râzând, în familia asta tata a fost mereu partea al naibi de protectoare, și poate fi foarte enervant... De fapt este...

-Da, da am înțeles cu toți acum lupule mare și rău, lasa discursul ala lung pe care l-ai repetată și cu mine de enșpe ori, și lăsa copii să fie fericiți... Zice mătușa Sară chicotind și facandu-mi cu ochiul, dap dar ce nu știe ea este ca i-a lăsat o portiță deschisă unchiului Raul să comenteze...

-Dar se pare ca nu a spus-o destul, fiindcă altfel nu erai cu... Asta... Zice el enervat, se pare ca nu a trcut inca peste faptul ca matusa s-a căsătorit cu Fede... Și nici nu prea cred ca are să o facă.

-Măcar eu nu am lăsat-o însărcinată și apoi să merg la ea și să o conving să facă avort, și să o obligi să o mintă pe Liz ca a avut o problemă cu sarcina, și a pierdut copilul, doar fiindca ție îți este frică să îți recunoști sentimentele... Zice unchiul, eu vrând să merg la Raul și să îi rup gâtul, dar Andy m-a prins de mâna, și m-a tras înapoi în brațele lui, eu oftând enervată.

Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum