Liz
Când am auzit asta, am fugit afară și am început să o căutăm ca disperați, sângele îmi pulsa frin vene, și fugeam cat mă țineau picioarele în jurul clădiri, cautandu-mi prietena, ceilalți erau duși să o caute prin alte părți, pe când eu aveam o presimtire nasoala despre asta așa ca mă îndreptăm spre barul "Angels" pffff cel mai neinspirat nume posibil, când înaintăm pe aleea întunecată printre coșurile de gunoi suprasolicitate.
Când am ajuns în spatele clădiri stăteam după un colț, dar dintr-o dată am auzit niște țipete, și pe lângă asta încă două voci de bărbați, am ieșit puțin ca să trag cu ochiul, dar exact astăzi mi-am găsit să nu mă uit pe unde merg, așa ca am atras atenția acelor tipi scârboși care încercau să îi facă rău prietenei mele, sunt sigură ca este ea, fiindcă i-am cunoscut țipatul disperat și rugător, am înșfăcat pistolul, și l-am împușcat pe primul drept in picior, dar în timpul meu de neatenție cealaltă matahală mi-a tras un glonț undeva în zonă taliei, ceea ce m-a făcut să scâncesc de durere, dar nu îmi pasă, am pe cineva de salvat, numai ca hipopotamul acela a suit-o deja pe Jill in mașină, și a plecat de pe loc, după un maraton nu prea lung, dar din cauza glonțului ălui ce își facea de cap prin mine, parcă a fost de 10 ori mai lung, cand am ajuns în parcare, gata să mă urc în mașina lui Zack dar apar Andy și Mark de dracu știe unde...
-Treceti în mașină!! Strig cât de tare puteam în acel moment. Eu m-am urcat în spate, Andy in dreaptă și Mark la volan, după ce le-am arătat mașină respectivă, am pornit cu viteză maximă spre ea, eu eram ieșită de jumătate pe un geamul din spate, și încercăm să sparg dracului cauciucurile ăluia, dar nu aveam șanse, fiindcă reușea să se ferească mereu, și să îl omor pe el în timp ce era la volan, nu era o variantă... M-am dus în portbagaj, și l-am deschis, puteam să stau dreaptă în el, fiindcă era destul de mare...
-Încearcă să nu dai prea tare în gropi, și să te apropi de el cât de mult posibil... Zic cu o voce destul de scăzută din cauza dureri din zona taliei...
-Ok... Sunt ultimele cuvinte pe care le aud, înainte să mă urca pe mașină, și exact atunci am dat intr-o groapă, nu prea mare, dar destul încât să mă facă să pup mașina...
-Ce am zis mă devreme? Tip enervată.
-Scuze!! Îl aud destul de greu pe Mark.
Am oftat enervată, și m-am pregătit să fac cel mai nebunesc lucru din viață mea, bine, aproape.... Mi-am luat avânt, și am sărit pe cealaltă mașină, dar exact atunci am alunecat, și am ajuns iat pe burtă tinandu-ma doar de crăpătură aia minusculă dintre ușa idiotului care vrea să îmi răpească prietena, am luat pistolul iar, dar de dată adta l-am folosit ca să îi sparg geamul ăstuia.Am intrat repede, dandu-i înainte să se astepte un glonț în cap.
-Asta e pentru ce mi-ai făcut!! Zic plină de nervi, și încerc să opresc mașină, dar se pare ca frâna e stricată așa că o iau pe Jill de mâna, și i-o arunc în brațe lui Andy, care o trimite repede pe bancheta din spate, apoi sar și eu, exact la timp, fiindcă nici după două secunde mașină se da de un copac. Andy închide ușa, apoi se uita uimit la mine...
-De ce ești așa albă? Mă întreabă speriat...
Dar eu nu mai aveam vlagă în mine, mă dureau toate, ca să îi mai răspund, am făcut un efort supra omenesc, și mi-am ridicat mâna care era plină de sânge, sângele meu... El face ochii mari, apoi se albește mai rău decât mine, dacă asta este posibil...
-Ce dracu' facem? Întreabă panicat... Apoi aud pe cineva zbatandu-se, și un sunet ciudat, vad căzând pe umărul meu o bucată destul de lată de bandă, ups se pare ca am uitat să i-o iau de pe gura, i-as zice ca îmi pare rău, dar limbă mea era de nestăpânit.
-Ce ar fii să o ducem la spital Sherlok!! Zice ea enervată, ups, se pare ca seara asta nu i-a prea priit... Pfff, eu sunt pe moarte, dar umorul meu nu are liniste, cum am mai zis, nebun pana la capăt, am zis nu? Oi fi zis... Pfiu, acum încep să aberez, bravo mie, sunt genială!!
-Hei, nu o lăsa să își închidă ochii!! Îl aud pe Mark strigând terifiat...
-Dar pare așa obosită... Zice Jill speriata, și Andy se pare ca si-a înghițit limba, încă simt lichidul vital scurgandu-se din mine, îmi pare rău de costumul lui, o să îmi cer scuze când voi fi mai bine, dacă voi fii...
-Ești nebună? Nu faci medicină? Întreabă și frumosul din pădurea adormită care abia s-a trezit din transă...
-Nu... Rox și Dany fac, asta pe lângă poliție, eu fac desen, dar tot pe lângă cealaltă... Zice ea fără stres... Îmi venea să tip ca sunt pe moarte, dar lor le arde de ceartă...
-Băi, dar voi sunteti idioți rău... Zice Mark.
-Bine, bine, tăcem, dar cum ai vrea să o țin trează? Nu știu cât sânge a pierdut, dar după ce față are sunt sigur ca are rana de. dinainte să se urce în mașină. Zice el enervat.
-Nu știu, încearcă deșteptule!! Zice Mark enervat... Bun deja mă scot din sărite.
-Uite, cred ca își revine, începe să prindă culoare... Zice Jill uimita, băi, da câți neuroni are arși asta acolo sus?
-Nu prea cred, mai repede cred ca îi favem noi nervii confeti... Zice răzând Mark, bun, deci ăstora le arde de râs, lașlz ca le dau eu râs după ce îmi revin, cum am mai zis, dacă îmi revin.
-Hai, aproape am ajuns, rezista!! Zice Andy speriat... Dar nu am mai rezistat, am simțit cum ochi mi se împăienjenesc, și apoi negru, nu mai puteam, simțeam nevoia de odihnă, tot corpul meu striga după ea... Apoi am văzut seara acelui bal, pe prieteni mei cum au aruncat în mine cu paloane cu ouă, apă și făină exact când eram în mijlocul săli, și toți se uitau la mine, su au început să râdă, apoi când am ieșit afară și l-am auzit pe Andy spunându-i cuiva ca nu mă iubește, și ca s-a jucat mereu cu sentimentele mele, ca nu însemn nimic pentru el, apoi văzându-l sarutandu-se cu Lily, ei i-a zis toate lucrurile acelea care mi-au făcut inimă să se spargă în mii de bucățele...
Va continua...
Surpriză!!!!!
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Teen FictionLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...