Liz
După ce am auzit întrebarea lui Gaby, l-am trimis pe unchiul Raul după albumul foto..
-Cum poate fi chiar așa de lunga, sunteți o familie normala ca toate celelalte, nu? Întreabă Gaby, după ce Raul s-a întors, eu chicotind la întrebarea ei...
-Da suntem cât de cât normali, dar fiecare cuplu din Familia asta are o poveste... Zic eu începând sa dau pagini pana am ajuns s la ai noștri... Începem cu ei, ca mneah...
-Deci, mama și tata, Stefan și Noemi, sau Emi cum îi spunea tata... S-au cunoscut la o petrecere, tata era tipul mereu nervos, de care se temeau toți băieți, iar toate fețele erau în limbă dupe el, iar mama era tipul ăla de fata plina de energie și vesela non-stop, când l-a văzut Emi pe Stefan, stand intr-un colt cu gluga pe cap, fără sa bage pe nimeni în seama, s-a dus la el, și a încercat sa intre în vorba cu el, pana l-a enervat pe morocănosul de tata care a plecat de acolo plin de nervi si bombănind fel de fel de înjurături... Iar după seara acea, nu au mai vorbit de loc timp de 3 ani, dar totuși în toți acesti ani, el îi urmarea toate mișcările, idiotul s-a îndrăgostit, dar nu vroia sa o recunoască... Dar intr-o zi una din parasutele facultăți a mers și l-a sărutat pe tata, mama văzând tot, și făcând o criză de gelozie, fiindcă se pare ca și ea era îndrăgostită de idiotul de tata care nu avea curaj sa i-o spună... După ce au terminat și ultimul an de facultate, s-au căsătorit, iar după 3 ani de căsnicie am apărut noi, pe atunci piticania de Raul avea 5 ani, iar părinți mei 23... Termin eu, cu ai mei, care au o poveste nu prea interesanta, dar probabil nu este nici cea mai normala...
Apoi am dat iar paginile ajungând la o poza cu mâțușa Heriet... L-am privit pe Dany, iar el a încuviințat calm din cap...
-Dap, mâțușa Heriet și unchiul Logan... Deci, mâțușa era plecata intr-o seara la plimbare prin oraș, pe atunci avea doar 18 ani, a vrut sa treacă trecerea de pieton, dar nu era atenta, iar o mașină se apropia cu viteza de ea, când a vazut-o a încremenit pe loc, dar o silueta a impins-o din fața ei, aceea salvand-o, mătușa s-a întors spre ea, și l-a recunoscut, era Logan, tipul pe care nu îl suporta de când i-a turnat sucul în cap la grădiniță, unchiu a început sa o certe dar mâțușa, cum era o Tomson, a început sa se certe și ea cu el, spunandu-o ca s-a fi descurcat și singura, și a plecat de acolo lăsându-l pe el cu ochii în soare, a doua zi la școală, s-au ciocnit unul de altul pe hol, mătușa începând un alt scandal... Care s-au sfârșit cu el sarutand-o pe ea, ca sa tacă mama naibi din gura, și cu ăsta, au mai avut câteva certuri, și apoi au fost împreună, iar pe la 22 de ani apare Dany... Acum mâțușa a dispărut, iar unchiul încă o caută... Sfârșesc încă o poveste cea ce înseamnă ca mai am 9. Am început iar să dau paginile albumului, ajungând la o poza cu unchiul Erik, asta e amuzantă...
-Deci, astea doi s-au întâlnit în cel mai hilar mod, Sam vroia să îi unfle un pumn fostului ei prieten, fiindcă a înșelat-o, iar ala s-a ferit, Erik încasând un pumn care i-a spart nasul, după ce si-a revenit, unchiul a certat-o pe roșcata cu ochii verzi, ea panicata, a incrput să plângă, el ca să o calmeze a luat-o în brațe, dar cum ne cum, au ajuns să se sărute, mătușa a fugit rușinată, și unchiu după ea... Iar până la urma, au ajuns împreună, și așa după 1 an de le căsătorie, au aparut Adriana și Adrian... Gemeni, el cu ochii verzi și părul negru, și ea roșcată cu ochii verzi... Sunt deodata cu noi deși mătușa Sam i-a născu doar la 23 ani, iar mamă era 4 ani mai bătrână... Mormăi eu răzând, bine nu e întreaga poveste, dar mă prea lungesc...
-Ok... Nu a fost chiar așa special... Mormăie Mark, care vrea să îi dau una...
-Da da, am înțeles, acum îl luam pe unchiul Max, singurul care e mai bătrân ca tata... Deci, unchiu era pe atunci la liceu... Iar ea era în vizita la o soră, a fost dragoste la prima vedere, pentru el, fiindcă Selice, nu l-a observat de loc, nu s-au mai întâlnit decât după 3 ani, în prima zi de facultate, cand el si-a făcut curaj să îi spune ce încă mai simțea după ațâța timp cât nu s-au mai văzut... Ea era uimită, el era prea îndrăzneț, așa ca printr-o smucitură, ea a ajuns în brațele lui, el sărutând-o, și spre uimirea lui, micuța blondă i-a răspuns... După ce au terminat facultatea, si-au unit destinele în față lui Dumnezeu, apoi apărând Matt, Mihai și Mara, cei doi având grijă de soră lor ca din ochii din cap, primul având acum 20 de ani, pe care mătușa la născut la 22 de ani celălalt 19 iar ea 18, cei doi blonzi cu ochii de azur, iubindu-si surioară brunetă cu ochii negri, fiind în stare să îi rupă gâtul celui care o va răni vreoadata... Chicotesc când îmi imaginez față exasperată a brunetei, când cei doi i-au interogat partenerul de bal, erau așa amuzanți...
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Ficção AdolescenteLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...