Liz
După ce am plecat atunci, am mers la alergat pren pădure cu Bety și Dark, iar apoi m-am întors acasă și m-am băgat la somn...
Mă trezesc cu o durere incredibilă de cap, merg, îmi fac rutina, apoi îmi iau pe mine lenjerie neagră, unul dintre hanoracele negre, colanți negri și bocanci, surpriză!! Negri... Imi pun gluga în cap, apoi fug până afară, unde încep să alerg pe vechea rută, aleegam fără să mă uit pe unde merg, și mă pălesc de cineva, ridic privirea, și vai doamne, erau cele 3 târfulițe...
-Uita-te pe unde mergi, capră!! Zice Jijy enervata, iar eu mă aptineam din răsputeri să nu îi mut falca... Încerc să trec pe lângă ea, dar mă prind nebunele străzi, cealaltă dandu-mi o palma...
-Nu te faci ca nu mă auzi, eu sunt șefa aici... Zice Jijy, apoi îmi mai da o palma, mă smucesc din strânsoarea celor două parașute. Și îi frec un croșeu de dreapta de îi și borșește sângele pe nas, îi dau un picior în burtă, ea căzând, iar eu începând să le împart pumni și picioare și celorlalte două, care se pare ca nu au făcut nimic să își apere prietena, când am terminat, eram tot un sânge pe mâini, privesc în jur, și văd ca nu mai sunt persoane prin împrejurimi. Eh, nu tu martor, nu tu școală de corecție... Am făcut cale întoarsă, și am mers acasă, simțeam cum mi se scurg picuri de sânge de pe mâini, dar cui ii pasă... Întru încet în casă, dar neîndemânatică de mine, sau cu piciorul intr-o vază care nu știu ce dracu' căuta pe jos, si se produce un zgomot ce scoală și mortii...
-Liz!! Îl aud pe Zack strigandu-ma, așa ca eu îmi ascund mâinile la spate.
-Da? Zic eu deși suna mai mult a întrebare... Fratele meu, venind în fața mea...
-Arăta mâinile... Zice el pe un țin de comandă.
-Si dacă nu vreau? Întreb eu nonsalantă.
-Liz... Mârâie el enervat, eu oftând învinsă și arătându-i mâinile, dacă o fi o persoană de care să mă tem, ala e Zack, să zicem ca are temperamentul la fel de "special" ca al meu. După ce îmi vede mâinile, oftează enervat, luandu-ma de umeri, și ducandu-ma în living, unde erau din nou toti, chiar trebuie să îi întreb dacă se muta la noi...
-Gaby, adu carnetul, chiar sunt curios în ce stadiu e... Zice fratele meu pribindu-l pe Andy nervos...
-Câte persoane au fost? Întreabă el după ce a venit gabi cu maretul carnețel albastru.-3. Zic eu între timp ce îmi curatam mâinile cu niște șervețele umede pe care le aveam de la Rox.
-Numele, dacă îl ști desigur... Zice fratimiu enervat.
-Jijy, Niny și Lily. Zic dând plictisită din mâna...
-Motiv? Întreabă iar el...
-M-au făcut capră, și am vrut să plec fără să le bag în seamă, dar nuuu m-au prins cele două curve, iar Jijy a zis ca ea e șefa aici, și mi-a dat două palmi...
-Daune? Întreaba el curioas.
-La Lili i-am rupt o mâna, spart arcada, și scos 2 dinți... Zic eu dar simt ceva în mânecă. Nu, nu 3... Zic eu scotandu-l din mânecă.
-Alta... Zice Zack dandu-si o palma peste frunte.
-La Jijy, mâna ruptă, ochii vânat nas spart... Cam atât... Zic scarpinandu-ma după cap.
-Alta!! Zice fratele meu enervat...
-La Nini, cred ca vre-o coastă ruptă, capul spart, si daca nu i-am rupt piciorul, nu am să dorm liniștită la noapte... Zic eu rânjind...
-Deci Gaby, ce nivel a atins? Întreaba fratele meu curios.
-Nu vrei sa știi... Zice ea înghițind în sec.
CITEȘTI
Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]
Teen FictionLiz împreună cu frații ei se intorc după 4 ani in orasul în care au copilarit, dar LA nu mai e cum a fost, prietenii lor nu mai sunt ce au fost sau ce credea Liz ca au fost. Fata incearca sa pastreze distanta fata de oamenii care au tradat-o, insa...