17. Le-am putea preveni...

7.8K 407 25
                                    

Liz

Stăteam si plângeam, până am simțit un bot pe una din mâinile mele, îmi ridic privirea si la început am crezut ca e Dark, dar era mult prea slab, gaură din ureche si inima de pe piept alba, sau să zic slaba, fiindca am impresia ca e o ea... Stai, stai, stai!! Gaură în ureche? Inima alba? Ce mama dracului? Asta e Bety, dar de unde, ce? Nu a dispărut si ea odata cu matusa? Nu mai inteleg nimic... Am luat-o în brate, fiind foarte ușoară pentru un ciobănesc si mama lui Dark... Stiam ca a fost ceva putred legat de dispariția matusi Heriet, dar acum sunt sigura. Am intrat de nebuna în casă strigandu-l pe Dany...

-Daniele, Dany, Danut vino pana in aici te rog!! Zic eu disperată lasand-o pe Bety jos pe canapea...

-Nu vin femeie, ca o sa ma umpli de frișcă sau mai stiu eu ce!! Striga el de sus.

-Promit ca nu fac nimic, am o surpriză, una mare si blănoasă, de fapt întrunire de familie pana la noi ordine!! Strig eu de nebună prin casă, privind câinele care dormea liniștit cu capul pe Dark care a intampinat-o cu labele larg deschise, chiar nu mă așteptam la o asa reacție din partea lui...

Aud pasi pe sus, si vad toata herghelia... Și Andy, cum coboară scările, iar cand o văd pe Bety zici ca-s de marmura... După câteva minute Andy își face curaj sa vorbească, si deși in momentul asta vreau să ii rup grumazul si cred ca si câini si-au dat seama fiindcă au inceput sa maraie...

-E cine cred eu ca e? Întreabă el uimit.

-Se pare ca da... Zic eu si mă prăbușesc pe fotoliu.

-Dar cum mama dracu'? Întreabă uimit Zack.

-Asta am zis și eu... Spun lasandu-mi capul pe spate.

-Dar cum... Zice Dany uimit.

-Am gasit-o? Ea m-a găsit pe mine, eram la lac, si m-am trezit doar cu ea lângă mine... Zic obosita, ziua asta a fost plina de... Chesti...

-Bun, chestia asta e chiar dubioasă... Zice Luck serios.

-Foarte... Zic eu simțind cum sunt purtată în lumea viselor.

M-am trezit cu doi caini pufoși la mine în poală, Bety arată mai bine, probabil după ce am adormit eu au avut ceilalți grijă de ea, acum dormind, fiindcă eu eram epuizată... Iar Datk, stătea cuminte și mă privea cu perlele lui negre, când a observat ca m-am mai dezmeticit, s-a ridicat puțin, și m-a lins pe obraz, apoi reluandu-si locul la mine în poală, si culacandu-se la loc, nu înțeleg un lucru despre Bety, mă așteptam să se apropie mai mult de Dany, nu de mine... Am privit spre canapea, unde dormea cuminte Andy, iar pe jos erau prieteni mei care mă priveau curioși... Eu ridicând o sprânceană.

-Ce e? Întreb eu oarecum speriata...

-Dacă Bety a apărut, atunci nu ar trebui ca și jatusa să fie pe undeva? Întreabă Zack curios.

-Nu obligatoriu, la cât este de slabă, este posibil să fi străbătut cale lungă până aici... Zic eu dând din umeri...

-Ai dreptate... Dar verzi ca este vreo șansă ca mâna să fie vie, și întreaga? Întreabă cu vocea tremurândă Dany.

-Sunt șanse, Bety nu pare de loc deprimată, iar de obicei câini din categoria din care fă e parte, adică este un câine polițist, ei nu mai rezista prea mult după moartea stăpânului, se leagă un fel de conexiune între ei... Zic eu mangaind-o pe Bety.

-Bine de știut, și nu mai înțeleg un lucru, de ce toți câini, dar toți te adoră? Întreabă Gaby uimita...

-Ei la asta nu știu ce să răspund... Zic uimita de întrebarea ei...

Tripleții Tomson [Trebuie Editata..]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum