10.Bölüm

7.2K 401 23
                                    

Bu bölüm içime sinmedi ama paylasiyorum..Basim agriyor o yuzden guzel olmamis olabilir.Sınır 20 yine Birde yorumlar cok az ;(

Selinin Ağzından

Saat 3'e geliyordu ve ben hala uyuyamamıştım.Ali'ye dönüp baktığım da ise horul horul uyuyordu.Ciddiyim horluyordu. Beni sardığı kollarını yavaşca üzerimden düşürdüm ve yatakdan kalktım.Üzerime pijamalarımı giydim ve aşağı bir bardak su içmek için indim.Mutfağa doğru yaklaşırken sesler geliyordu iyice yaklaştığım da ise haluk abi ve rana hanımın konuşmasına sahit oldum.

R; O kızı burada istemiyorum.Hele ki kızımın odasın da hiç istemiyorum.

H; Abla hani konuşmuştuk.

R; Hem ali de istemiyor.

H: Alinin isteyip istememesi umrum da değil.Aslına bakarsan senin de isteyip istememen önemli değil o kız burada kalacak işte o kadar.Son sözüm bu abla.

Duyduklarıma inaniyorum, evet .Haluk abi çok iyi bir insan ama ben burada kalamam.Kimse beni istemiyor.Ali de öyle..Bir kaç saat ömce yaptıkları tamamen alkolden dolayı idi .Biliyorum oda beni bu evde istemiyor..Haklılar, kim yabancı birini evinde istesin ki..
Yavaşca yukarı odaya gittim ve çantamdan telefonumu aldım.
Telefon dediğime bakmayın külüstür bir şey.Telefonda nazlının numarasını bulup tuşladım.Bir kaç kez çaldıkdan sonra açılmıştı.

N; Aloo
Sesi uykuluydu ,herhalde yani.Bu saatte.

S; Nazlı, benim selin.

N; Selin?! Ne oldu? Bir şey mi oldu? Neden aradın bu saatte .

S; Sesini özledim sadece, nasılsın.

N: Ben iyiyim de sen? Sesin tuaf geliyor.

S: Çok mutsuzum.

N; Neden? Ne oldu? Bir şey mi yaptılar sana.

S: Çok uzun hikaye yarın cumartesi, yetimhane'den izin alabilir misin?

N; Yani evet biliyorsun akşam dokuza kadar dışarı çıkma izni var .

S; Evet, o zaman yarın konuşalım .Seni seviyorum.Hoşcakal

N; Bende seni seviyorum .

S: Biliyorum ve sadece sen seviyorsun beni. Diyerek kapattım .Aslın da telefon kendi kapanmıştı.Yatağıma gidip yatmayı düşünürken ali aklıma geldi.O benim yatağım da yatıyordu şuan .Bende onun yatağın da yatarım o zaman diyerek alinin odasına kendimi attım.Oha! Çok güzel. Ali zevkli çocukmuş..Gardolabına doğru yöneldim ve kapaklarını açtım.Bir sürü gömleği vardı .Yani elbiseleri olacak değil selin sende ..Her zaman sevgilimin gömleklerini giymeyi hayal ederim..Ama ali benim sevgilim değil ki..Elimi gardolaba sokup bir gömlek çıkardım .Rengi gözlerinin rengindeydi ..Mavi, mas mavi.Gömleği tekrar yerine koyup odayı incelemeye başladım..Bir süre odayı inceledikden sonra yorgun düşüp alinin yatağında uyuya kaldım..

......

Uyandığım da bir çift mavi göz beni izliyordu.Bir an için sııçradığım da güldü.

S: ş-e-y a-li sen yatağım da uyuyunca ben de rahat et istedim buraya geldim. Bir daha yapmam .

A; Sakin ol, biliyorun geldiğini.

N; Nerden biliyorsun ?

A: çünkü duydum .Ayrıca ben sana ne demiştim?

N; Ne?

A; Birlikte uyucaz demedim mi? Niye gelip buraya yatıyorsun? Hem dolabımı da kurcalamışın.

Şuan suratımın domates gibi kızardığına eminim.Bana bakıp sırıtıyordu öküz! Nolcak! Ayı işte ya! .

A: Beğendin mi?

N; Neyi?

A; Donları mı

N; Ne! Ne diyorsun be! Hala sarhoş filan misin! Sapık herif! Bana ne be donlarından!

A; Ahahhaa Ya cidden çok tatlısın.Şaka yapıyorum güzelim.Bu arada dünü unutmadım.

S; Dünde hatırlanıp önemsenicek bir şey olmadı.

A; Öyle mi diyorsun?

S: Öyle diyorum!

A; Peki madem.Senin dediğin olsun diyerek gülmüştü..

S; Alii..

A; Hı?

S; Bir şey isteyebilirmiyim

A; Yine ne isticeksin?

S; Telefonunu kullanabilir miyim? Benim ki bozuldu diyerek telefonu aldım ve ona doğru tuttum.Biraz bekledikden sonra cebinden telefonunu çıkarıp bana uzattı.Gülerek telefonu elinden aldım ve hiç beklemediği bir hareket olarak boynuna atlayıp sarıldım..Daha sonra telefondan nazlının numarasını aradım.Ezbere biliyordum iyiki.İlk çalışta açtı.

N; Alo kimsiniz?

S; Nazlı benim selin.Benim telefonum bozuldu başkasının telefonundan arıyorum seni.Bir saat sonra sahil tarafında bulaşalım diye aradım.

N; Hea senmiydin.Tamam yavrum bir saat sonra görüşürüz dirrek telefonları aynı anda kapattık.Daha sonra telefonu alıye verdim.

S; Teşekür ederim kullanmama izin verdiğin için.

A; Sorun değil.Bu arada Nazlı kim? İsmi hiç yabancı gelmedi.

S; Arkadaşım, yetimhanede ki en yakın arkadaşım ve beni seven tek kişi.

Verdiğim cevaba karşılık biraz çenesi düşmüştü ama aldırmadım.

S; Ben gideyim en iyisi giyiniyim.

A; Peki, hazır olunca söyle ben seni bırakırım.Hem nazlı ilede tanışmış oluruz

S; Yok ya, nazlı görmesin seni.

A; niye?

S; Erkekler ile çok anlaşamaz da..Oyalama ya beni! Giyinicem.!
He bu ara da beni güzel bulduğunu bilmiyordum.Buna sevindim diyerek ona göz kırptım ve odasından çıktım..






YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin