16 bölum

6.2K 361 19
                                    


A; Hayır, ben ona deli gibi aşığım baba! .

S: Aliii... ? Sesi duymam ile kafamı oraya çevirmiştim.Duymuşmuydu? Şimdi ne diyeceğim ona?

S; Ali, sen hala burda mısın?

Oh duymamış.

A; Gitmemi mi istiyorsun?

S; Evet .Ve gelme yarın öğlen de çıkacağım zaten.

A; Ama selin ?

S; Ali git istemiyorum.

A: Peki diyebildim sadece. Her şey de haklıydı.O bana güvenmişti, ama ben ne yaptım? Onu incittim.Hiç gitmek istemesem bile mecburdum.Ağır adımlar ile hastaneden çıkıp arabayı park ettiğim yere geldim.Kapısını açıp arabaya bindim.O kadar sinirliyim ki kendime! Kendimden nefret ediyorum diyerek direksyona yumruk atmıştım.Arabanın arkasından içki şişelerinden birini alıp kafama diktim.Sakinleşmem gerek.Olmuyor, ne kadar içsem bile unutamıyorum, acı çekiyorum.Şişe bittiğin de diğer şişeyi elime alıp kafama dikledim.Hepsi tuğçe yüzünden onu maaf edicem.Şişeyi bırakıp arabayı son sürat tüğçenin evine sürmeye başladım.

Selinin Ağzından

Yoğum bakımdan çıkarken alinin "Ben ona aşığım baba! "
dediğini duymuştum ama ona belli etmeyecektim.Ali diye seslendiğim de telaşla bana bakmıştı.Hiç belli etmeyerek .Sen hala burda mısın dediğim de gitmemimi istiyorsun diye sorduğun da evet diye cevapladım.Ona hala kızgınım ve o kadar çabuk affetmicem.Ona gitmesini ve gelmemesini söylediğim de suratı düşmüştü.Mavi gözlerinde ki ışık sönmüştü.Ama üzgünüm ali sen benim canımı daha çok yaktı...

Alinin Ağzından

Tuğçenin evine vardığım da arabayı durdurdum ve hızla arabadan inip tuğçenin kapısına dayandım.Sert sert yumruklayarak kapıyı çaldım.Kapıyı tuğçe açmıştı.

T; Ooo ali bey nerelerdeydiniz? Özlettiniz.

A; Kes sesini tuğçe! Senin yüzünden oldu herşey.

T; Neymiş benim yüzümden olan!?

A; Seni öldüreceğim!

T; Ali sen içtin mi?

A; Tuğçe seni öldüreceğim kızım.Üzerine yürüdüğüm de kaçmıyordu.Aksine daha çok yaklaşıyordu.Tam ona tokat atacakken bir anda dudaklarıma yapışmıştı.Alkolün etkisi vucuduma yayıldığından kendimi tutamıyordum.Öpmicem onu hayır .Ama kendimi tutamıyordum.
Öpüşüne karşılık verdiğim de geri çekildi ve gülmeye başladı.

T; Bana karşı koyamıyorsun Ali.Nasıl öldürmeyi düşünüyorsun. ?

O an ne dediğini zar zor anlıyordum başım dönüyordu.Çok fazla içmiştim.Tek hatırladığım şey tuğçenin gülüşleriydi.

Selinin Ağzından.

Haluk amca bana telefon almıştı.Onunla oynarken telefonuma bir mesaj geldi.Yabancı bir numaraydı.Merakıma yenik düşüp mesaja tıkladığım da gözlerime inanamadım.Ali ve tuğçe çırıl çıplak birbirlerine sarılmışlardı.Gözlerimin yaşardığını hissediyorum.Daha fazla fotoğrafa bakmadım .Ali hem aşık olduğunu söylüyor hem tuğçe ile çıplak fotograflarını sergiliyor!!!. Senden nefret ediyorum ali.Bana çektirdiğin acıların hepsini sana ben yaşatacağım!

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin