Biraz vite ve yorumlari arttirsak? O kadar kafa yorup emek veiyorum
Alinin Ağzından
Kapı sesi duyduğumda selinin gittiği gelmişti aklıma .Koşarak merduvenlerden indim halama baktığım da merak için de bana bakıyordu tam gitmek üzereyken beni kolumdan tutarak durdurdu.
R; Ali ne oluyor !! Bana hemen anlatacaksın
A: Hala gitmem lazım.
R; Bir yere gitmiyorsun! İlk önce bana burada neler döndüğünü anlatacaksın.!
A; Hala lütfen, sonra anlatırım.
R; Şimdi anlatacaksın.
A: Of pekala dedim .Halam oturmamı işarwt ettiğinde oturdum ve herşeyi ona bir bir anlattım.
R; Ali sen ciddi misin!?
A; Evet, maalesef.İnanki böyle birşey yapacaklarını bilmiyordum.Ufak bir şaka dediler hala çok pişmanım.
R; Biliyorum.Bir kız, bir kıza bunu nasıl yapar? Hiç mi düşünmedi .Açıkcası bu kadar ileri seviyede bir şey yapacağını tahmin bile edemezdim.
A; Artık öğrendiğine göre gidebilirmiyim?
R; Bende seninle gelicem.Belki bir yardımım dokunur .
A; Nereye gittiğini biliyormusun?
R: Evet ,yetimhaneye gideceğini söylemişti.
A; İyi ama kaç tane yetimhane var .Hangisi Olabilir ki?
R; Hiç bir fikrim yok .Ona ulaşabilmenin bir yolu olsaydı keşke.
Biraz düşündükden sonra aklıma nazlı gelmişti onu benim telefonumdan aramıştı ondan ulşabilirdim.
A; Buldum! Nazlı!
Nazlı deyince halam biraz garipleşti.Çünkü kaybolan kuzenimin adıda nazlıydı.
R; Na-na-z-lı ?
A; Selinin yetimhaneden arkadaşıymış .Onu benim telefonumdam aramıştı.Ordan ulaşabiliriz.
R; İyi fikir ara bakiyim
Telefonumu elime alıp nazlının numarasını bulmaya çalıştım.Numarayı bulduğum da ikimci çalışta açtı.
N; Alo selin sen misin?
A; Aa şey ben ali
N; Seline bir şey mi oldu!!! Söyle!!
A; Sakin ol bir şey olmadı.Sadece sizin yetimhanenin adresini öğrenmek istiyorum.
N: Neden? Buraya gelip dalga geçmek için mi!
A; Hayır! Selin oraya gelebilir! Hatta gelmişte olabilir!
N: Selin buraya filan gelmedi!! Ayrıca buraya tekrar alınamaz!! Alınabilseydi çıkmazdı zaten! Ne saçmalıyorsun!!!
A; Selin oraya geleceğini söyledi!!!
N; Gelmedi diyorum sana! Nerde selin! Ne yaptiniz da gitti!!
A; Kapatıyorum! Kafam şişti ne cazgır bir şeysin sen be!N; Sensin lan cazğır! Gavatüs!!
Cevap vermeyip suratına kapatmıştım.
A; Halaa selin oraya gitmemiş.
R; Ne! Ne diyorsun ali nerede peki bu saatte!!!
A; Bilmiyorum, bilmiyorum onu araba ile arayacağım . Sen babamı ara dediğim de kafasını sallamak ile yetindi.Bende evden çıkıp selini aramaya başlamıştım.
Selinin Ağzından
Evden çıkıp sahile doğru gitti.Bir banka oturdum.Karanlıktı ve etrafda çok serseri vardı.Bir kaç çocuk yanıma geldiğinde korktum.
X; Oooo bu intermetteki hatun değil mi?
x2; Ta kendisi, öf be manitaya bak . Tam yenmelik.
X; İlk ben gördüm, yavaş ol.
x2; Bölüşürüz oğlum kardeş payı.Diyerek çocuklardan biri bana yaklaştı ve saçımdan tutup kaldırdı.Daha sonra boynumu öpmeye başladı.Ne kadar dirensem de olmuyo bırakmıyordu beni .Elinde ki şişeyi alıp kafasına geçirdiğimde diğer çocuk gelip arkamdan tuttu beni.Ellerimi kullanamayabilirim ama ayaklarım öyle değil.Tam o bölgesine tekme attım daha sonra şişe ile Ona da vurdum..İkisinede bir an baktığım da ne yaptığım farkına vardım ve ağlayıp çığlık atarak koşarak ordan uzaklaştım.Fark etmeden arabaların geçtiği yere gelmiştim.Ellerim de kan vardı gözüm hiç bir şey görmüyordu. Başım çok fazla dönüyordu .En son hatırladığım şey bir arabanın bana yavaşca çarpışıydı..