Kisa olabilir ama aklima gelmiyir ciddeen
Alinin Ağzından
Arabayı park ettim anahtarımı alırken elimden düştü onu almak için eğildim ve alıp arabadan indiğim de selin dışarda ve elinde poşetler vardı.Arkasın dan "Selinn" ! Diyr bağırdığım da korkudan elinde ki poşetleri yere düşürdü ve koşmaya başladı.
A; Selin! Dursana kaçma!
Odaya girdi ve kapıyı kapattı.
A; Selin napıyorsun açsana güzelim kapıyı bir şey yapmıcam.
S; Kızıcaksın bana
A; Hayatım niye kızayım?
S; Bilmiyorum.
A; Hadi aç kapıyı bir tanem.
S: Peki dedi ve kilit sesi duyuldu.Kapıyı açtığın da bana sarıldı.Ellerimi beline sardım ve sıkıca sarıldım.
S; Korktum ben kızacaksın sandım aşkım.
A; Neden kızayım? Kıyamam ben sana kızmaya.
S; Dışarı çıkma dedin çıktım ya.
A; Evet dedim ama bu o kadar kızılacak bir şey değil hem markete gitmişin.
S; Ya ben seni çok seviyorum Ali.
A; Bende seni. Bir tanem diyerek dudağına hafif bir öpücük kondurdum.Ama o bu öpücüğü sertleştirmişti.
S; Yarım kalmış bir işimiz var dediğin de güldüm.
A; İmm neymiş o bakalım.
S; Uzatma Ali diyerek beni yakamdan tutup odaya çekti.
S; Yat lan şuraya
A; Hahahaa selin.İyi misin.
S; Yatsana lan diyerek gögsümden ittiğin de zaten yatağa düşmüştüm.
S; Yeni çocuk çalışmaları diyorum..
A; Hiimmm, bilmem olabilir .diyerek güldüğüm de dudaklarımdan öpmüştü.Onu çevirip altıma aldığım da güldü.
S; İyi ki senin gibi bir kocam var ali..Sana öyle aşığım ki..Leyla halt etmiş yani ..
A; Mecnun da halt etmiş o zaman ...
Selinin ellerini yüzüm de hissettim..Sakallarımı okşuyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu..