Sıkıldım daa dnfnamkdkg
Alinin Ağzından
Ağlamakdan gözleri şişen seline baktım.Tamı tamına bir saattir ağlıyordu.Ne yaptıysam sakinleşmemişti.
A; Selin yeter artık! Kes ağlamayı
S; bebeğimiz hasta !
A; Evet selin hasta ve sen onu aldıracaksın selin!
S; Ne o hani aldırırsam bu iş biterdi!!
A; Selin! Onun ile bu bir değil! Buna mecbursun!
S; Değilim ben bebeğimizi doğurucam!Doğuracam!
A; Selin o bebeği aldıracağız!
S; Aldırmıcaz! Aldırmıcam işte! diye bağırıyordu.Artık sinirlendim ve kolundan tuttuğum gibi yatağa fırlattım onu .
A; O zaman benim yöntemlerim ile halledicez.O bebek senin karnın da olmucak selin!
S; Alii, ne olursun o bizim bebeğimiz.Nasıl kıycaz ona.
A; Sen ona kıymazsan o sana kıyacak ve ben buna izin vermicem diyerek üzerine uzandım.
A; Aldıracak mısın? Yoksa o bebeği ben mi öldüreyim?
S; Ali lütfen aşkım..Belki iyi olur her şey..
A; Belkiler ile yaşayamam ben selin.Seni kaybetme olasılığına tahammül edemem.Son kez soruyorum aldıracak mısın?
S; Hayır! diye beni ittirmişti.Ama kaçamadan yakalayip
yeniden aynı pozizyona getirmiştim ama bu sefer kollarını da tutuyorum.A; Bende kendi yöntemlerimi kullanırım.
S; Hayır Ali!!
A; Selin tekrar bir çocuğumuz olabilir .
S; Ali bu benim ilk çocuğum olacak
A; Selin inat etme .
S; Ali bırak beni
A; Beni sinirlendiriyorsun!!
S; Bıraaak! Ali bıraak! diye bağırdığın da kendimi tutamadım ve olabildiğinde sertçe içine girdim.
A; O bebeği istemiyorum!!!!!!! İstemiyorum!!!
S; Aliiiiii!!! !!! Bıraak!
A; İstemiyorum! Daha da sert davranmaya başlamıştım.Ağlamaya başlamıştı.
S; Senden nefret ediyorum Ali!!! Bıraaak beni!! diye bağıyordu hala daha.Susması için dudaklarını öptüm.Sustuğu zaman geri çekdim.
A; O bebek ölecek! Ölene kadar devam edeceğim.
S; sen psikopatsın ..Gözünden yaşlar akıyordu.
S; Ahhhh!
Çarşafı kaldırıp baktığım da çarşaf kan olmuştu.Bu onun iyiliği içindi.Bebeği düşürmeyi başarmıştım.Selinin yanına yatıp ona baktığım da çok solgun görünüyordu.Ona dönüp alnını öptüm ve saçlarını okşadımA; Affet beni ..
İyiliğin için bu gerekliydi .S; Değildi ...
A; Öyleydi!! Sana bir şey olabilirdi selin! O bebek sana iyi gelmicekti seni öldürecekti! Tekrar bir çocuğumuz olacak selin..
S; Peki ya o da hastalıklı olursa? Onu da öldürecek misin?
Ellerini ellerim arasına aldım ve ellerinden öptüm.A; Her şey güzel olacak...Sana söz veriyorum.Hemde bir daha ki bebekler ikiz olacak! dediğim de yüzüne gülümse me gelmişti.
S; Umarım her şey güzel olur..
A; Olacak..Olmak zorunda.Olduracağız kadınım..