6.Bölüm

7.6K 420 18
                                    

Aslinda aksam yazacaktim da neyse

Alinin Ağzindan

Selin odasına çıktıkdan sonra bende suyumu içip yukarı çıktım .Selinin odasından geçerken hıçkırık sesleri geliyordu .Sanırım yine ağlıyordu .umursamadım hiç ve odama gidip uyudum .

-----

Sabah halamın yanağımdan öpmesi ile gözlerimi açtım her sabah ki gibi gülümsüyor idi

A: Günaydın halacımm

R: Günaydın benim güzel gözlüm, kalk hadi okul var kahvaltını et .

A: Tamam duş alıp üzerimi giyinip geliyorum

R: Gelirken selin denen kızı da uyandır bari .Baban yine kızmasın.

A: O kız neden bu kadar önemli onun için anlamıyorum .

R: Arkadaşının kızıymış ,bende bilmiyorum.Muhabbet uzadı ama hadi koca bebek

A: Öff tamam kalktım diyerek yatakdan kalktım ve banyoya girdim.Ben banyoya girdiğim de kapı kapanma sesi geldi halam gitmişti odadan .Ilık suyu acıp vucuduma serptim bir 10 dakika kaldıkdan sonra bornozumu üzerime geçirip banyodan çıktım.Gardolabın karşısına geçtim ve ne giyeceğime bakındım.En sonunda su yeşili bir gömlek beyaz bir pantalon seçip üzerime geçirdim. Saçlarımı da yapıp odadan çıktım tam merdüvenlerden inecektim ki aklıma halamın selini de uyandır demesi geldi.İstemeyerek de olsa odasının kapısını tıklattım ama ses gelmedi tekrar tıklattım yine ses gelmedi.
En sonun da içeri girmem ile selinin banyodan bornoz ile çıkması bir oldu.Beni görünce tiz bir çığlık attı.

S: Ne ariyorsun burada pis sapık!!!

A: Seni arıyordum ve buldum.Hemde gayet hoş bir şekil de

S: Sapık!! Çık hemen dışarı! Yoksa bağırırım.

A; Bağırmanı boşa harcama güzelim lazım olur.Bu arada bornozun güzelmiş diyerek göz kırprım ona.Bu hareketime karşılık gözlerini devirdi.

S: Çıksan diyorum artık saçmalaman bittiyse.

A: Hazırlan kahvaltıya bekliyorlar çabuk ol çok acim seni bekleyemem diyerek odadan çıktım.

Allahım o neydi lan öyle..Bu kız cidden çok güzell yalan yok güzel ama yine de ondan hoşlanmıyorum
.Kahvaltı masasına geldiğim de yerime oturdum ve hepimiz selini bekledik.Burada kurallar böyle evdeki herkes gelmeden kimse kahvaltiya başlayamaz. Yaklaşık Olarak on beş dakika bekledikden sonra selin hanim geldi

S; bekletiğim için özür dilerim duş almıştım da

H; Sorun değil.Başlayabilirsiniz dediğin de herkes kahvaltiya gömüldü..

Selinin Ağzından

Duş alıp banyodan çıktığım da aliyi karşım da görmem ile çığlık attım. İraz atıştıkdan sonra "kahvaltiya bekliyoruz"deyip gitti.Bende kimseyi bekletmek istemediğim için çabuçak üzerime bir şeyler geçirdim ve şaği kahvalti masasina gidip oturdum.

Kahvaltı bittikden sonra yukarı çıkıp çantamı aldım

H; Ali selini artık sen getirirsin okula.

A: niyemiş ya?

H; Yanlız gelecek değil.

A: Seninle gelsin o zaman .İstemiyorum.

H: Ali dedim sana!!!!!

A: İyi be! Bana bakıp yürü dedi.Hiç sesimi çıkarmadan peşinden gittim .Arabaya geldiğimiz de ilk o bindi.Ben binmedim dışarda bekledim.

A: Ne bekliyorsun binsene!

S: Bana bağırma! İstemiyorsan beni götürmek gelmem! Zorla götürmeni istemiyorum!

A: Öf kızım bin şu araba!

Omuz silktim binmicem işte.

A: Biniyor musun? Yoksa gideyim mi?

Yok vazgeçtim bineceğim.
Arabanın kapısını açıp oturdum.

A; Sadece babam yüzünden sana katlanıyorum bunu bil.

S: Sağol canım ya! Eksik olma sen!

A: Sinir bozucusun.Ne diye geldin ki? Kalsaydın ya yetimhanen de!

Cevap vermemiştim .Üzülmüştüm ama ona belli etmemeye çalıştım.Arkamı dönüp ona bakmamayı tercih ettim.

A: Ne o küstün mü?
Konuşmicaktim işte konuşmicam.
A: Aman cevap verme daha iyi benim için kafam dinlenmiş olur. Akşamdan beri zaten ağlayıp kafamı şişirdin.

S: Ya yeter! Bu kadar rahatsız oluyorsan giderim tamam mi!!! İstenmediğim yerde durmam. ! Nasıl oluyor da Haluk abi senin babam oluyor anlamıyorum! O çok iyi bir insan ama sen! Sen insan bile değilsin!

A: Daha baba mı tanımıyorsun sen ..

Yüzümü ona çevirip anlamsızca suratına baktım

S: Ne!?

A: Yok bir şey, boşver.Zamanla her şeyi öğrenip tanırsın..

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin