Bu ara ilham perilerim hic yok
Selinin Ağzından
Onu böyle görmeye dayanamıyorum.Mavi gözlerine ağlamak yakışmıyor...Ona ağlamak yakışmıyor..
S; Aliii, ben deni hiç bırakmıcam.Sen benim her zaman mavişim olacaksın.
Bırakmıcam seni .Sende beni bırakma ...A; İstesem de yapamam ki..Sen olmadan nefes almak çok zor.Sen beni anlayıp seven tek insansın selin.Yanında huzurlu hissettiğim tek insan..
Yüzünü ellerim arasına aldım ve dudağına bir kaç defa kücük küçük buseler kondurdum.Daha sonra çenesine, yanağına saçlarına da öpücük kondurdum.
S; Kalbi kırık küçük çocuk..
A; Beni anlayan kadın..Yaramın ilaçı...Başını saçlarım arasına gömdü ...
Ellerimi boynuna götürdüm ve saçları ile oynadım..S; Geçti...Alimm geçti.Bitti bak ben buradayım...
Bak bana diyerek bana bakmasını sağladım.Bana baktığın da parmağım ile göz yaşlarını sildim..Yaklaşıp dudağından kocaman öptüm ve dudağına fısıldayarakS; Yaramazlık yapmaya ne dersin?
A; Şimdi mi?
S; Evet..
A; Hayır demem.Sana hayır diyemem .
S; Salaak şeyy.
A; Sayende
Aşkından salak oldum.
S; Yaaaaggğ Aşkımmm yerim ki ben seniii deyip boynuna atladığım da belimden tuttu ve kucağına aldı.
S; Ali napiyosun ya .Bırak aşkım yorulma.
A,Yorulmam.Hoşuma gidiyor bunu yapmak.
S; Maviş yaaa diyerek daha çok sarıldığım da beni yatağa bırakmıştı.Bende onu daha çok kendime çekmiştim.Dudaklarını boynum da hissettiğim de gülümsedim..O benim kocamdı biz evliydik...
A; Sana bayılıyorum..burnuma birr öpücük kondurdu.
A; Hatta hastayım kızım sana.
Bir öpücük daha ama bu sefer ki dudağıma idi.A; Beni deli etmeyi başarıyorsun.
S; Delisin zaten.
A; Ya demek deliyim.
S; Eveeet.
A; Bu deli sana şimdi neler yapcaaak..Gör bak.
--------------------
Aliye dönüp baktığım da uyuyordu.Bugün sitresli bir gün geçirmişti ama şuan rahatlamış ve uyuyabilmişti.Dudağına hafifçe öpücük kondurup yerimden kalktım.Nazlı ne yapıyordu acaba onu da özledim..Elime telefonu alıp nazlının numarasına bastım.İlk çalışta açtı.
S; Kızzz çatlaaakk.
N; Selin sen misin?
S; Kim mi
Bekliyordun canım?
N; Seliiinn...
S; Ne oluyor nazlı .Söylesene..
N; Sin çok kötü bir şey oldu..
S; Ne oldu?
N; Rana yani annem.Ona biraz kızmıştım ama sonra düşününce yanlış yaptığımı anlayıp özür dilemek istedim.
S; Eee ne var bunda? Kabul mu etmedi.
N; Hayır bir dinle..Odasına gittim..Yatıyordu uyuyor sandım ve onu izlemek için yanına yaklaştım.. Yanına yaklaştığım da karnında bir bıçak vardı selin..Kendini öldürmek istemiş...
S; Neeeeee! diye bağırmam ile Ali uyanmıştı.
A; Ne oluyor selin?
S; A-Li-İ ...Ha-halan ..Kendini bıçaklamış Ali!!
A; Neeee!!