25

5.5K 320 33
                                    

Arkadaşlar yarın tag başlatmayi dusunuyorum sizde umarim destek olursunuz .Kacta baslarcam bilmiyorum kullanici adim ; sipaydigirl

Selinin Ağzından

Aliye baktığım da benden bir cevap bir tepki bekliyordu.Gözleri mavinin en güzel tonuydu...Ama olmaz .

S;Ali, olmaz.

A; Neden?

S; Henuz hazır hissetmiyorum kendimi.Daha 18 yaşındayım.

A: Bende 18 yaşındayım.

S; Ama sen erkeksin! Ben kızım.Bu benim için önemli.

A: Belki de beni istemiyorsundur he!

S; Ne alaka ali saçmalama!

A; Ne saçmalama ya ne saçmalama! Sana dokunamıyorum, birlikte olamıyoruz, öpünce doymadın mı diyorsun! Ne düşünüyim!

S; Ben senin seks oyuncağın değilim ali! .Benimle sevgili olmayı sadece beni öpüp birlikte olmak için mi istedin? Sadece bu mu? Kullanıp atacaktın dimi beni? .Gözlerim dolmaya başlamıştı.

S: Git Ali! Çık odamdan!

A; Selin bak üzgünüm.

S; Ali çık dedim!

A; Hayır çıkmıcam.

S; Nazlı sana güvenmemekte haklıydı.Keşke en başında izin vermeseydim, kabul etmeseydim!

A; Selin lütfen.Böyle düşünme.Canım acıyor sen böyle dedikçe.

S;Yalancı!

A; Selin, tamam bak bir daha sen istemedikçe seni sık boğaz etmicem.Lütfen sakinleş.

diyerek beni kolları arasına alıp sarılmıştı.Saçlarıma minik minik öpücükler konduruyordu.Bunu yapması çok hoşuma gitmişti.Az önce o kadar sinirlenip, kırılmıştım ki..Oysa şimdi..Nasıl başarıyor bunu hiç anlamıyorum..Saçlarıma öpücük kondurmaya devam edip derin bir iç çekti..Kokumu içine mi çekmişti ? Evet evet aynen öyle yaptı.Ona dönüp kollarımı sardım ve sıkıca sarıldım.

S; Seni seviyorum maviş.

A; Sana aşığım koca göz.

Geri çekilip bir birimize baktık.Ali tam beni öpecekken kapı pat diye açıldı.

Alinin Ağzından

Seline onu istediğimi söyledim.İsyiyorum, hemde çok.Bana bakıp "olmaz"dediğinde "Neden"diye sordum."Henuz hazır değilim 18 yaşındayım daha dedi.Bende 18 yaşındayım selin dediğim de "sen erkeksin"diye bağırmıştı.Ardından kavga etmeye başladık.Dediklerine inanmıyorum onunla sadece sevişmek için birlikte olmak istediğimi düşünüyor.Bu canımı yakmıştı..Daha fazla saçmalamaması için onu kendime çekip kollarımı sardım ve sarıldım.Saçlarına minik minik öpücükler kondurmaya başladım.Bu onu rahatlatıyordu.Daha sonra derince bir mefes alıp kokusunu içime çektiğim de bana dönüp kollarını oda sıkıca sardı ve sarıldı.Ahhh işte huzur."Seni seviyoru maviş"dediğin de "Sana aşığım koca göz"dedim.Tam onu öpmek için yaklaştığım da bir anda kapı açıldı gelen neyseki nazlıydı.İnsan pat diye girer mi.

N: Ne oluyor burda?

S; Hiçç nazlıcım oturuyorduk.

N"Sarmaş dolaş?

S; Öff nazlı!! Ne oldu neden geldin?

N; Gideyim mi?

S; Yok gitme kaaal

N; Ya ben çok sıkıldım .Siz zenginler parti yapmazmısınız yok mu parti filan.İnsan yüzü görmek istiyorum.

A; Bildiğim kadarı ile parti yok .Ama bara gidebiliriz eğlenmek istiyorsan.Bebeğim sen ne dersin diyerek seline döndüm.

S; Oluuuuur.Ağzını yerim kızım yapma şöyle şeyler.Kendimi tutmalıyım.

A; O zaman hazırlanın arabada sizi bekliyorum.

S-N : Tamaamm!!!

Odadan çıkıp aşağa indim ve arabanın orada beklemeye başladım.Selinin ve nazlının çok kiyafeti yoktu ..Yarın ilk iş onlara alışveriş yaptırmak olacaktı.Selin herşeyin en iyisine layık .Tabi ki kuzenim de öyle..Tabi kuzenim olduğu doğru ise.Umarım doğrudur aksi taktir de halam buna çok üzülür..



YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin