Okuyanlar lütfen votelesin
Alinin Ağzından
Eve gittiğim de halam ile babam bir şeyler konuşuyordu onları dinlemek için kapının arkasına geçtim ve konuşmalarını dinlemeye başladım.
Haluk ve Rana konuşması
H: Abla benim çok yakın bir arkadaşım vardı biliyorsun değil mi
R: Evet? Hani şu 18 yıl önce ölen?
H: Evet ,evet o işte.
R: eee ne olmuş?
H: Sanırım onun kızını buldum.
R: Buldun mu? Hiç bir şey anlamıyorum haluk düzgünce anlat.
H: Abla ben ona söz vermiştim .Eğer kızını bulur isem ona sahip çıkıp koruyup kollayacağıma dair .
R; Bu kızın annesine ne oldu?
H; Oda doğum da ölmüş.Kız bizim okula burslu olarak geldi.Bugun odama gelip benden yardım istedi.Bende bugun burada kal yarın bir şeyler ayarlarız dedim ona. Eğer sende sizin verirsen ..Yeğenimin odasın da kalabilir mi?
R: Ne! Ne diyorsun haluk sen! O benim kızımın odası!
H; Abla o artık yok.Kayboldu, gitti.Belki de...
R: Sakın! O ölmedi!!! Anlıyor musun ?! Yaşıyor bir yerde ama ... nerede bilmiyorum yaşıyor o.
H;Abla lütfen ..Bu benim için
çok önemli .Biliyorum bir gün onun geleceğine inanıyorsun ama o şuan yok.Senden rica ediyorum o kız daha yeni 18 yaşına girdi onu sokağa bırakamam bunu yaparsam hem arkadaşıma verdiğim sözü tutamam hemde vicdan azabı çekerim lütfen abla.R: Pekala ama Ali ne olacak? Ona söyliyecek misin?
H; Evet, yani .
O an da içeri girdim ve hiç bir şey bilmiyormuş taklidi yaparak ;
Ali; Ne söylicekmisin bana ?
H; Sonra söylesem?
Ali: hayır şimdi .
H:Pekala.Eve bir arkadaşımın kızını getireceğim ve sen ona iyi davranıcaksın .
A: Niye evi yok mu onun?
H; Ali bu işe fazla karışma.Sadece kız ile iyi geçin yeter .
A:Kim peki bu kız??
H: Gelince görürsün .Abla anlaştık değil mi izin veriyorsun?
R: Evet ,ben vazgeçmeden kızı getirsen iyi olur .
H:Sen harikasın!
Babamım ilk kez bu kadar içten güldüğünü görüyorum o kız onun için bu kadar mı önemliydi.Selinin Ağzından
Uyuyamıyorum, uyuyamıyorum! korkuyorum, ben hiç yanlız uyumadım ki..Her zaman nazlı bana sarıldı..Korkuyorum! Nazlıyı
İstiyorum ..Keşke yanım da olsaydı bana sarılıp korkma deseydi..Birlikte uyusaydık ..
Bir ayak sesi duyduğum da kanepede doğruldum ..Ürkmüştüm ..Ayak sesi git gide yaklaşmıştı ve ben korkmaya başlamıştım..Ayak sesi durmuştu yavaşca kalktım ve kapıya doğru yaklaştım.Tam kapıyı açmaya yeltendiğim zaman kapının bir anda açılması ile yüksek sesle bir çığlık attım...H:Heyy heyyy sakin ol benim.
Nefes alış verişim hızlı hızlı atmayı yavaşlatıp düzene girmişti
H: Korkuttum mu seni özür dilerim gel buraya diyerek beni kolları arasına alıp sarıldı ;
Seni götürmeye geldimS:Nereye
H: Yeni evine ..
S:Yeni evime mi?
H: Evet artık benim yanım da kalacaksın.Şimdiden diyorum itiraz kabul etmem.Odan bile var şimdi çantanı al ve gidelim..
S: Si-iz harika bir insansınız! Gerçekten çok teşekür ederim ..
H: Teşekürü sonraya sakla artık gidelim.
S: Peki tamam diyerek çantamı aldım ve okuldan çıktık .Bir jipe bindik ve yola devam ettik...Yol kısa mı uzun mu hiç bilmiyorum ama uyuya kalmışım Uyandığım da ise çok büyük bir evin daha doğrusu sarayin önündeydik.Araban hızlıca inip etrafa bakındım
S:Burası harika çok güzelll
H:Artık burası senin de evinn...