Alinin Ağzından
Selin ile birlikte yatıyordum.Onun başı benkm gögsüm de saçları ile oynuyordum.Şuan o kadar huzurluyum ki.Hiç bir şey canımı yakmıyordu.O varken ne sırtımda ki yaralar, ne de babam canımı yakabilir.Bana seslendiğin de kendimi toparlayıp ona baktım.
A; Efendim bir tanem?
S; Bir şey soracağım.
A; Sor bebeğim.
S; Sırtını kim yaptı ali?
Flashback
H;,Sen ne yaptığını sanıyorsun.diye bir ses duydum.Ardından sırtıma vurulan bir şey.
A; Ne yaptığını sanıyorsun sen!
H; Kes sesini! Bir daha sakın benim işlerime bjrnunu sokma.Aklınca anneni mi korumaya çalışıyorsun!
A; Onun bir suçu yok! Onu terk eden sendin! Annemden uzak duracaksın!
H; Senin annen benim için öldü zaten! Benim derdim onunla değil.
A; Benimle yani
H; Seninlede değil!
A; Ne o zaman ne sorun me! Ne yaptık biz sana! Annem sama deli gibi aşıkken neden terk ettin!
H; Elim de değil..Bilmiyorum..Oğlum.
A; Oğlun da şimdi öldü .
Diyerek arkamı dönüp gittim.Günümüz
S; Ali, ali sana diyorum.
A;Hı ne?
S; kim yaptı diyorum ?
A; karşı gelemediğim biri.
A; Sen bunları düşünüp üzme kendini ben gayet iyiyim.
S; Ali, yalan söyleme.Değilsin iyi filan.Gözlerinden herşeyi görebiliyorum.
A; İyiyim dedim!
S; Değilsin ali.Canın yanıyor, kalbi kırılmış küçüo bir çocuk gibisin .Ne olur anlat bana, yardım edeyim .
A Bana yardım mı etmek istiyorsun?
S; Evet.
A; Soru sorma.Sadece yanımda ol ve bana sarıl.Çünkü sadece sana ve senim sevgini ihtiyacım var.
S; Ben her zaman yanında olacağım diyerek bana sarıldığın da bende ona.sarıldım.Kollarımı sıkıca sarfım ve başımı boynuna gömüp kokusunu içime
,ciğerlerime kadar çektim.A; Çok güzel kokuyorsun .Tıpkı huzur gibi.Yüzüme bakıp gülümsedi.Dudaklarımı alnına götürdüm ve alnına ufak bir öpücük kondurdum.
A; Sadece ben öpebilirim seni.
Ardından yanağına dokundum.
A; Sadece ben dokunabilirim sana.
Ve sarıldım
A: Sadece ben sarılabilirim.
O huzur kokan kokusunu içime çektim.
A; Bu huzuru sadece ben çekebilirim içime sadece benkoklayabilirim seni.Sen sadece bana aitsin selin.Bende sana.Kalbim de ruhum da bedenim de senin..Senin ile yaşıyor selin..
S; Ali, böyle şeyler deme.Utanıyorum.Çok mutlu oluyorum bir tarafdan ama utanıyorum.
A; Utanma sevgilim.
S; Utandırma o zaman sende.
Gülümsedim ve ona yaklaşıp dudağına ufak bir buse kondurdum.A; Pekala aşkım.
Gülümsedi .Bir süre onu izledim.İçimden gelen bir dürtü ile bir anda seline bir şey dedim.A; Selin
S; Efendim mavişim.
A; Benimle evlenir misin???