24.

5.9K 340 24
                                    

SelamuuunHellooo nasilsiniz? Diger hikayem olan "Kurtar Beni"ye bakmadiysaniz bir bakin.

Selinin Ağzından

O kadar mutluyum ki sevdiğim adam ile birlikteyim en sevdiğim arkaddaşım yanımda .Mutluyum.İçim içimi yiyor .Odamdan çıkıp nazlının olduğu odaya pat diye girip nazlıya kocaman sarıldım.Bir an afallasa da oda bana sarıldı.

N; Ne oluyor pamuk piremses ne bu sevgiler gülücükler.

S; Yaaa çok çok çoook mutluyuumm nazlıı .Daha sıkı sarıldım.

S; Böyle seni içime sokup börüme börüme yerleştiresim var.

N; Laaan! Boğuluyorum kızım.Sarılıyom niyetine öldürcen beni.

S; hı çok komik .s Odun!

N; Odunu, kütüğü bırak da ne bu sevinç?

S; Eee sen yanımdasın.Artık hep birlikteyiz.

N; sadece bu kadar mı?

Hayır değil.

S; Elbette başka ne olabilir?

N; Bilemem, şu çocuk .

S; Kim? Ali mi?

N; Evet .Aran da ne var onunla?

S; Ya saçmalama .Ne olcak bir şey yok.Saçlarım ile oynuyordum.Yalan söylediğim de hep saçım ile oynarım

N; Yalan söyleme selin.Aranız da bir şey olduğu belli.

S; Off of! Tamam söyleyeceğim ama kızmıcan.Kimseye de demicen!

N; Dur ben tahmin edeyim.Sevgilisiniz
Ağzım açık nazlıya baka kaldım.

N; Ağzını kapa sinek kaççak.

S; Nerdeeeen biliyoooonnn?

N; Sizi öpüşürken gördüm.

S; Kimseye deme lütfen.Ali ile zamanı geldiğin de söylicez evdekilere .

N; Söylemem de, o çocuğa güvenmiyorum ben selin.

S; Biliyorum.İnanki o çok iyi biri.Beni çok seviyor.Bunu hissediyorum ve bende onu çok seviyorum.

N; Umarım yanılırım.Mutlu ol sen benim için önemli değil.

S; Ya ben sana kıyamam ama.Sen kıskandın mı? Diyerek ona sarıldım.

N; Savaşı özlüyorum.

S; Kim bilir nerede

N; Bilmiyorum.Onu bulmak istiyorum.

S; İyi de nasıl bulucazz nazlı? .Telefonu filan da yok ki arayıp neredesin diye soralım.

N; Off bilmiyorum.Uyumak istiyorum.

S; Pekala asi.Sana iyi geceler diyerek yanağından kocaman öptüm ve odama gittim.

Alinin Ağzından

Selinin odasın da oturmuş onu bekliyordum.Bir anda kapı açıldı ve selin girdi beni görünce "hiih"diyebildi.Güldüm.

A; Sevgilini neden bu kadar bekletiyorsun bakiyim?

S; Nazlının yanındaydım.

A;,Hiim demek öyle.

S; Nazlı bizi öpüşürken görmüş.

A!; Ne dedi peki?

S; Sana güvenmediğini filan ama ben mutluysam sorun olmayacağını dedi.

A; Yanıma gel bakıyım özledim.

S; Daha bir saat önce birliktedik.

A;Olsun özledim. Gülerek yanıma geldiğin de onu kucağıma çekip oturttum.Neyseki selin kapıyı kilitledi.

S; Ya ali ne yapıyorsun.dediğin de

A; Ne yapıyorum " dedim.

S; Böyle yapma.Utanıyorum.

A; Benden utanmana gerek yok.Omzuna düşen askılı tişortü dikkatimi iyice dağıtıyordu.Çok güzeldi.Yavaşca omzunu öptüm.

S; Ali lütfen ya.

A; Hiiihmm .Bir daha öptüm, ve bir daha.Yavaşca boynuna doğru öpücüklere boğdum.Boynuna geldiğim de bir kez öptüm ve dudaklarım boynun da durarak konuştum.

A; Seni istiyorum selin.Her şeyin ile benim olmanı istiyorum.Tamamen bana ait ol .Sadece benim ol istiyorum selin...

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin