Selinin Ağzından
Bara geldiğimiz de içerisi çok iğrençti.Sigara dumanı, birbiri ile yiyişenler, içenler ,dans edenler vardi
S; Ali bura da nasıl eglenicez ya
A; Gidelim mi?
S: Evett
N; Hayır yaaa dans edeliiiimmm diyerek dans eden insanlar arasına girip dans etmeye başladı.Ali ile bende onun yanına gidip dans ettik.Daha sonra ali oturmak istediğini söyledi bende tamam dedim.O karşımız da duran sandelyeye oturuo hafif bir içki istediğini söyledi.Bir tarafdan aliyi izleyip bir tarafdan nazlı ile ilgilenmek zor olduğu için nazlıya döndüm.Yüzünden anlaşıldığı gibi çok eğleniyor gibi görünüyordu.
N; Yaa burası çok eğlenceli
S; İyk hiçte şu tiplere bak ya .Resmen abaza dolu.
N; Ay selin sen sanki ali ile öpüşmüyon!
S; O ayrı.Sevgilim o benim.
N; Eee uf çok sıkıcısın selin yaa.
S; Benim tuvaletim geldi.
N; Ee git .
S; Yaramazlık yapma.
N; Tamaam gitt. Ona bir kez daha bakıp alinin yanına gittim.Haber vermek için.
S; Mavişimm, ben tuvalete gidiyorum tamam mı
A; Gelmemi ister misin? Sırıtıyordu.Pis sapık.
S; Hi ali benim yerime de işe istersen.
A; Yok deve.Gülüyordum.Yanağından öptüm ve tuvalete gittim.Tuvalete girip işimi hallettikden sonra tuvaletten çıktım.Yürüyüp alilerin yanına gidecekken bir çocuk bana sapıkça şeyler diyordu.İstemediğimi söyledim ama dinlemiyordu.Bir ses duyduğum da bunun Ali olduğunu anladım
Alinin Ağzından
Bara geldiğimiz de selin pek sevmemişti ama nazlı hemen alışıp dans etmeye başlamıştı.Selinle birlikte yanına gittim ve dans ettik.Biraz sonra ben oturmak isteyip oturdum ve onları izledim.Daha sonra selin gelip tuvalete gideceğini söyledi.Ama hala daha gelmediğin de kalkıp ona bakmak için tuvaletin olduğu yere gitti..Baktığım da bir çocuk selini rahatsız ediyordu.
A; Ne oluyor? Sorun ne?
S; Ali ,bir şey yok ali.
A; Ne dedi bu herif sana selin!
X; Sahipli olduğunu niye demedin be güzelim.
Güzelim mi? İşte şimdi daha da sinirlenmiştim.Adamı yakasından tuttum ve kafa attım.Yere düştüğün de üstüne çıkıp yumruk atmaya başladım.Selinin çığlıkları duyuluyordu.S; aliii, lütfen yeter diye kolumdan çekip kaldırdığın da göz göze gelmiştik.Gözlerin de korku vardı.Korkmuştu..Benden mi korkmuştu?
A; Seliinn
S; Ali sen ne yaptın ya! Ya öldüyse.
A; Bir şey olmaz .Yürü nazlıyı alıp gidiyoruz.
S; Peki..
Nazlının ağzından.
Sekin tuvalete gitmişti.Biraz geç kaldı sanırımali merak edip yanına gitti.Bende yorulup oturdum.Aslın da hayatım da hičiçki içmemiştim.Hafif bir şeylerle başlıyım.Barmene hafif bir şeyler istediğimi söyledim.Oda "hemen geliyor"demişti.Bu ses çok tanıdık geliyordu..Bana döndüğün de dona kaldım.Ağzım açık baka kalmıştım..Bu bu savaştı!!!
N; Savaşş....