2 bölüm sonra final! ..
Selinin Ağzından
Ali ile o kadar çok şey yaşadık ki ama herşeyin üstesinden gelmeyi başardık.Mutluyduk.Bir çocuğumuz olsaydı daha mutlu olacaktık ama albet olacak..Aliye baktığım da uyuyordu. Saat 05;37 idi.Bugün ise Alinin doğum günüydü.Yanağına ufak bir buse kondurdum ve yatakdan kalktım.Ali
uyanmadan ona pasta yapmalıydım.İlk önce banyoya girip rutin işleri mi hallettim .Daha sonra sessizce odadan çıkıp mutfağa indim.Pastanın malzemelerini çıkardım ve tek tek tarife uygun bir şekilde yapmaya başladım..+++++++++++
Sonun da bitmişti! Sıra ise süslemelerine gelmişti.Poşetten bonibonlari çikolata parçacıklarını filan çıkarıp üzerine serptim ve pastam hazırdı artık! .Şimdi ise kahvaltı hazırlayacaktım.Sabah sabah pasta yemiyecez yani.Pastayı aldım ve dolaba koydum görmemesi için arkalara koydum ve önünü de kapattım.Kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdim.Daha sonra üç tane yumurta kırdım ve omlet yaptım.Onu da masaya koyup ekmekleri dilimledim.Meyve sularını da bardaklara doldurdum.
Ali çay içmezdi pek bende içmiyorum o yüzden çaya gerek duymadım.Masaya şöyle bir baktığım da her şey gayet hoş görünüyordu.Son rütüşları da yaptım ve yukarı odamıza çıktım.Hala daha uyuyordu.Benim yüzümden hep çok yoruluyor ya kıyamam.Yanına yaklaşıp yatağa oturdum.Saçlarını ellerim arasına aldım ve okşamaya başladım.Yaklaşıp dudağına minik bir öpücük kondurdum..Biraz kımıldandığın da seslendim.S; Mavi hadi kalk artık.
A; Iıhhhh
S; Hayatım sabah oldu kalk ama .
A; Boroz doho .Uykulu uykulu Allahim yerim.
Kalkmıcağını bildiğim için ona bir oyun yaptım bir anda "Aaaaaaa"diye bağırmam ile hışımla yatakdan kalktı.Telaşlı bir şekilde bana bakıyordu.İstemeden gülmeye hatta kahkaha atmaya başladığım da bana sinirlice bakıyordu.
A; Selin!!!
S; Yaaağ ama kalkmadın ne yapayım aşkiiiiiim.
A: Bir daha böyle şeyler yapma.
S; Tamam pekala yapmam aşkım diyerek yanağına kocaman bir öpücük bıraktım.Gülerek beni belimden tutup kendine çekti.
A; Ne güzel öpüyorsun sen öylee kız.İştahım kabardı.
Gözlerimi pörtletip Aliye baktığım da gülüyordu sapık!
S; Yuh ali! Daha yeni yaptık! Sabah sabah ne bu!
A; Olsuuugnn ne olcaaak.
S; Siish! Yok .Hadi git elini yüzünü yıka aşağı gel diyerek Ali'den kendimi kurtarıp odadan çıktım...Mutfağa indiğim de gördüğüm manzara karşısın da şok oldum...Aliye hazırladığım masa darma dağın olmuş! Masaya yaklaşıp baktığım da ise bir not vardı üzerin de
" Dağıtacağım şeyler arasın da bu en ufağı.Senin hayatını maffedicem.Benden aldıklarını geri alana kadar hayatın da ne varsa hepsini bozacağım.Mutlu olamayacaksın Selin Mertoğlu".....