UMARIM HİKAYEMİ BEĞENİRSİNİZ TUTARSA DEVAMI GELİR
SELİNİN AĞZINDAN
Sabah yanağımın sulanması ile uyandım nazlı sabah sabah öpücüklere boğuyordu beni sanki çok güzel bir günmüş gibi sırıtıyordu bir de! .
S; Ne sırıtıyorsun ya?
N: Ne var mutlu da mı olamayız?
S; Ha mutlusun yani ,en iyi
arkadaşın bugün buradan ayrılıyor ve sen mutlusun!? Hıhhh ,iyi.
N: Yaaaağ saçmalama .Bugün doğum günün ,ayrıca gidiyorsun diye arkadaşlığımız bitmeyecek.
S; Ben hiç mutlu değilim ama nazlı,18 yaşın da oldum bir doğum gününe de annem ve babam olmadan giriyorum. İşin en kötüsü bu sefer sizde olmayacaksınız .Uyanır uyanmam gitmemiz çok saçma değil mi? savaşa da öyle olmuştu ,hiç sevmiyorum burayı ama gitmek de istemiyorum.
N; Biliyorum,bende sevmiyorum ama mecburum.Bizim ailemiz yok.Üzücü olsa bile yok, ailemiz bizi bıraktılar ve sen şimdi 18 yaşındasın,kendi ayakların üzerinde duracaksın.O yüzden üzülme ve hep güçlü kal.
S; Biliyor musun?
N: Neyi?
S; Sen çok iyi bir dostsun diyerek sarıldım.
N: Sende öylesin sende ...
S:Gitmek istemiyorum,sende gelsen keşke.
N: Bende isterdim ama biliyorsun,bekliyorum.
S; Umarım istediğin olur ve ailene kavuşursun.
N; Seni özleyeceğim diyerek bana sarıldı bende ona en zor olan da bu ayrılmak ,bırakılmak.
S;Git artık,dayanamayacağım.
N; Tamam ,gidiyorum.Sakın üzülme imkanim oldukça arıyacağım seni .Sende beni ara!. Aramazsan bozuşuruz deyip zoraki gülümsememi yüzüme koydum.
N; Merak etme,arayacağım.
_________
Uzun bir yolculuğun ardından okula gelmiştim.Bayağı büyükmüş,içeriye girdiğim de tüm gözler bana döndü gören de uzaylı geldi sanar.
Şimdi müdürün odasını bulmakta iş ,ha şuradaki çocuğa sorayım diyerekden dolapların orada duran çocuğun yanına gittim.
S; Şe-y-y mer-ha-ba
X;Merhaba güzelim.
Güzelim mi? Tanışıyoz da ben mi hatırlmıyorum yakışıklı dememek için zor tuttum kendimi.
S; Şey ben bu okula geldim de müdürün odasını soracaktım.
X; Tüh bende bu gece boş musun diceksin sanmıştım
Ha? Ne ayaksın olom sen?
S; Küstalık etme ,yardım edecek misin,etmicek misin?
X: Okul kahyasına de orada duruyor deyip dolabın kapağını çarpıp gitti.
Çattık ya bu okulda ki herkes böyleyse yandık.Daha fazla oyalanmayıp ,kahyanın yanına gittim.Orta yaştan biraz daha büyük ,biraz tombiş ve gözlüklü bir amca idi .
S: Şey merhaba amca.Ben bu okula yeni geldim de,beni müdürün odasına götürür müsün?
Amca; Ah tabiiki yavrum ,gel benimle.
Onu dinleyip peşinden gittim bir kaç korudor geçtikden sonra durdu tahminimce burası evet burası kocaman "Müdür"yazıyor yani amcaya önüp teşekkür ettim ve derin bir nefes alıp kapıyı çaldım.Umarım herşey güzel olur ,yeni hayat beni bekliyor ..
______
Kapıdan gelen gir sesi ile içeri girdim.Çekine çekine, müdürün yanına gittim.
A:Şey ben yeni öğremciyim efendim.
Müdür: Adın ne bakalım?
S; Selin Yılmaz
Müdür; Pekala ,evet burslu olarak okula alınmışsın,derslerin de gayet iyi.
S Evet efendim
Müdür; Gel bakalım,sınıfına gidelim diyerek oturduğu rahat koltukdan kalktı ve kapıdan çıktı.,Bende peşinden gittim.
________
Bir sınıfın önün de durduk bana bakıp "Hazır mısın"diye sordu.Bende ona derin bir nefes alarak "Hazırım"cevabını vererek,içeri girdik.
Müdür rutin konuşmaları filan yapıp sınıfdan çıktı.
Öğretmenin bana bir yere otur demesi ile etrafa bakındım boş yer var mı diye en sonun da bir boş yer buldum. Olamaz!! Hayır ya,bu o çocuk onun yanın da mı oturacağım?
Öğretmenin" hadi kızım otur"deyişi ile mecbur o çocuğun yanına oturdum.
__________
"Hiç olmayacağını bildiğiniz halde yine hayal ettiğiniz şey nedir" diye bir soru yöneltti hoca...Herkes bir an susmuştu
H(oca); Evet selin sen yenisin, ilk sen söyle.
Ayağa kalktım ve konuşmaya başladım
S; Şey aslın da biraz saçma bir hayal
H: Söyle bakalım neymiş
S; Ben çocukluğumun dan beri bulutlara dokunmayı hayal ederim,ve onların üzerinde huzurluca uyumayı.Bir de yanım da ailemin olmasını hayal ederim. Maalesef,ikisi de imkansız .
Herkes bana bakıyordu ne var? Gayet güzel hayal bence .İlki biraz saçma ama diğeri değil.Hocanın birşey demesine kalmadan zil çalmıştı, oh be ! Çantamı alıp kendimi dışarı attım.İlk günüm güzel geçiyordu umarım da böyle devam eder.