19.Bölüm

6.3K 365 30
                                    

Yorumlar git gide artacağina dusüyor git gide cirmin mi yaziyorum ?

Selinin Ağzından

Alinin söylediklerine inanamiyorum.Nazlı Rana hanımın kızı olabilir mi? Doğru mu acaba? Kafam çok karışık.Nazlıyı arayıp aramamakta kararsızım.En iyisi aramamak evet, evet.Gerçek değilse çok üzülür.Gerçek olmasını o kadar çok isterim ki..En iyi arkadaşımın bir annesi olmasını..Rana hanımla konuşmam gerek.Onu bulmalıyım.Hızlıca arka bahçeye gittim.Orada oturuyordu sessizce.Yavaşca yanına yaklaştım.Elim ile omzuna dokunduğum da ilk başta korkmuştu. Daha sonra bana baktığın da sen miydin selin dedi.

S; Ottabilir miyim?

R: Evet otur.Bir şey mi oldu?

S;Evet aslın da oldu?

R: Nedir?

S; Alinin söyledikleri doğru mu?

R; Ali sana ne söyledi ki?

S: Lütfen Rana hanım bilmiyor numarası yapmayın.Nazlı hakkın da.

Derince bir iç çekip konuştu ;

R: Pekala madem öğrendin.Evet Nazlı benim kızım olabilir ama bunu DNA testi yapmadan öğrenemeyiz selincim.Sakın nazlıya bir şey söyleyip onu umutlandırma.

S; Merak etmeyin söylemeyeceğim.

R; Sana güveniyorum.

S: Teşekürler..
Şey aslın da bir şey daha var.

R; Nedir?

S; İki gün sonra nazlının doğum günü.

R; Biliyorum.

S; Yetimhaneden kovulacak.

R; Onu buraya getir.

S; Emin misiniz?

R; Evet.Hem kızım olup olmadığını da öğrenebiliriz.

S; Ya kızınız değilse? Onu kovacak mısınız?

R; Hayır .Kovmucam ama o benim kızım eminim.Bunu hissediyorum...

Alinin Ağzından

Selin gittikden sonra arabaya bindim ve bir bara gitti.Biliyorum bu ara çok içiyorum.Sadece içince kendime gelebiliyorim.Barmene bir şişe getirmesini istedim hemen getirmişti.Hızlı çocuk. Şişeyi her zaman ki gibi kafama diktim.İki üç dikişte bitmişti.Barmenden bir şişe daha istedim ve onu da dikledim.Barmen çocuk konuşmaya başlamıştı.Konuşmayı biliyormuydu la bu?

Barmen; Bu kadar içecek ne derdin var? Merak ediyorum.

A; Dert mi bu ya??? Oooo ne dertler gördüm çocuk ben.

Barmen; Fazla hızlısın.

İyice sarhoş olmuştum

A; Bor tono doho

Barmen; Yok başka .

A; Bor tono doho dodooom!!!!

Barmen; Telefonunu ver.

Telefonumu çıkarıp çocuğa verdiğim de birini aradı beni gelip almasını söyledi.

A: Yooa bon kondöm giderdömmm.

B; İyi degilsin sen bekle burda sevgilin gelip alacak seni.

A: Sövgölöm yooohhh kiii bönümmm.

Selinin Ağzından

Odama çıktığım da telefonum çaldı ali arıyordu.Açıp açmamak ile kararsız kalsam da açmıştım.

S; Efendim ali

B; Ali bey değilim ben

S; Ali nerde? Sen kimsin

B; Ali bey şuan .... Barın da ve sarhoş çok kötü gelip onu alırmısınız?

S; Ne!!! Hemen geliyorum.Bu çocuk kafayı mı yedi her gün içmek de ne! Hemen çantamı alıp dışarı çıktım.Bir taksi bulup barın olduğu yere geldim.Taksiden inip bardan içeri girdiğim de Ali oradaydı.Hemen yanına koştum.

S; Alii! Ne yapıyorsun sen yaa

A; Aaaa komleeer gelmuüş

S; Ali hadi kalk gidelim.

A; Cıkcıkcık.Burası güzel baksana.Bir sürü güzel kız üffff .

S; Ali yürü diyerek kolundam tutup kaldırdım.Sarhoş olduğu için ayakta duramıyordu.Kolunu omzuma koydum ve onu yürütmeye çalıştım.Arabasına geldiğimiz de arabaya oturttum bende şöför koltuğuna oturdum.Araba kullanmayı bilmiyorum ama denicem.Arabayı çalıştırdım.Ve bir anda gaza hızlıca basabildim.

A; Yovos ya bizi öldürceeeggn mi seeeenn

S; Sus ali! Ne yapaip ne edip arabayı kimse bizi görmeden eve rahatça sürebilmiştim.Aliyo tekrar omzuma alıp eve soktum ve yukarı çıkardım.İlk önce banyo'ya soktum onu.

A; Duş mu alaacaaaggzz

S; He ali duş alcaz

A; Evlenmeden olmaz.

İstemsizce güldüm.Sarhoşken çok tatliydi ama böyle olmaz.Musluğu açtım ve alinin kafasını musluğa soktum.

A; Soğuuuuğkkkk

S; Sus bakim müstehak sana.

A;Selooooonnnn

S; Tamam yeter bu kadar diyerek kafasını çıkardım ve havlu alıp kafasını kurulamaya başladım.Bir anda bileklerimden tuttu ve beni kucağına oturttu.

S; Ali ne yapıyorsun sen ya

A; Sana dayanmıyorum selin.

S; Ali bırak lütfen.

A; Bir kere öpeyim

S; Ali! Hızlıca kucağından kalkmıştım.Ben kalkınca oda kalktı ama dengesini sağlayamayıp üzerime düştü ve kapı arasında sıkıştırıp sarıldı.

S;Ali bırak! diye ittiğim de sendelese de toparladı.
Koluna girdim ve tuttum onu.Hadi yatağa doğru.Onu tutup odasına getirdim.Osaya gelince kendini yatağa bıraktı .

S; Pijamaların nerede?

Parmağı ile işaret ettiğinde dolabının ordan aldım ve önüne koydum.

S; Hadi giy şunları

A;Sende yardoom egggt

S; Saçmalama

A; o zaman giymem.

S; Sen bilirsin.Seni yatağına getirdiğime göre ben gidiyorum..

A; Gitmee..Lütfen uyuyana kadar yanım da kal

S; Kalamam ali.

A; Lütfenn..Elimi tutmuştu.Masum masum bakıyordu.Ama bu hali çok tatlı ki.Kıyamayıp yanına yattım.

S; Kıyamıyorum bu haline.

A; Çok mu çaresizim?

S; Hayır çok tatlısın.Gülümsemişti.

A; Sende çok güzelsinn..Yavaşca gözleri kapanıyordu..Ellerimi saçlarına götürüp okşadım..Baktığım da çoktan uyumuştu bile.Tam kalkmak için yeltenirken bir şeyler mırıldandığını duydum...

A; seliiin gitmee..Beni bırakmaa..Seliinn .Seni seviyorum seliin bırakma....





YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin