27

5.6K 310 23
                                    

Onceki bolume sadece bir tane yorum geldi :(

Selinin Ağzından

Ali çok sinirliydi o yüzden en iyisi gitmek olacaktı.Nazlının yanına geldiğimizde şoka uğradım.O savaş değil mi evet evet o.

S; Savaş? Sen?

Sa; Selin? Yok artık .Bu kadar tesaduf

S; Sen burada napiyorsun ya?

N; Burada çalışıyormuş.

S; Ne cidden mi?

Sa; Evet selincim.

A; Biri bana da ne olduğunu anlatabilir mi? Ayrıca selincim filan ne oluyor?

S; Ali sakin ol o yetimhaneden en iyi arkadaşımız hep o koruyordu bizi.

A; Hı iyi ama yine de bu kadar samimi olamazsın sen selin.

S; Nedenmiş?

A; Sevgilin, yani ben varken başka erkekler ile samimi olamazsın ,.Olmana da gerek yok zaten.

S ; Of ali saçmalama istersen.

Sa; Siz çıkıyonuz mu?

Tam ben ağzımı açıp konuşacaktım ki Ali konuştu.

A; Evet canım.bir sakıncası mı var? Varsa bile olmamalı.

Sa; Hayır yok.Ne bu atarın. ?

A; Sinirlendirme beni

S; Ali tamam saçmalama lütfen.Ben aliyi sakinleştirmeye çalışırken nazlı ayaklandı ve alinin önüne geçti.

N; Bana bak mavi göz.Savaşa eger bir daha bir şey dersen
seni döverim.

A; Nazlı. Bence üstüme gelme

N; Gelirsem ne olur?

A; Sana beni sinir etme dedim nazlı!

N; Bir daha savaşa bulaşma!!!!!

S; Ya lütfen ali, nazlı gidelim.

A; İyi gidelim.bence de

N; Ben gelmicem!

S; Ne demek gelmicem ya! Yürü saçmalama.

N; Gelmicem savaş ile duracağım

A; Nazlı yürü!

N; Yürümüyorum!

A; Nazlı yürü dedim!!

Sa; Bıraksana be! Sana ne! Gelmicek işte.

A; Sen sus ordan! Nazlı yürü beni delirtme lan!

N; Savaş, görüşürüz..

Ali neden bu kadar nefret etti savaştan ben anlamıyorum.Savaş kötü biri değil.Ayrıca nazlı onu seviyor.Arabaya bindiğimiz de eve kadar hiç kimse konuşmadı eve geldiğimiz de ev çok sessizdi .Herkes nereye gitti.

S; Ali herkes nerede ya?

A; Bilmiyorum.

N; Ben odama çıkıyorum iyi geceler! diue çemkirdiğin de ona baktım.
Sinirliydi ve şuan onun ile konuşmak için iyi bir zaman değil.Onun için hiç bir şey demedim ve bende odama çıktım.Peşimden de ali.

Alinin Ağzından

Barda barmen çocukla selin ve nazlı konuşuyordu en sonun da dayanamayıp "biri bana ne olduğunu söylesin"dedim..Selinse onun yetimhaneden arkadaşı olduğunu söyledi.Ama çocuğun seline ve nazlıya karşı bu kadar samimi oluşu beni sinirlendiriyordu.En sonunda tartışmaya başladık.Selin beni durmam için uyarıyordu ama dinlemiyordum.Nazlı ayağa kalkıp önüme geçti "savaşa bir daha böyle davranma da konuşma da"diye bana karşı geliyordu.Hem kadın hemde kuzenim olduğu için dua etsin bence.O kadar sinirliyim ki şuan.Hiç birşey gözüm görmeyebilirBiz giderken nazlı gelmicem diye tutturuyordu sinirlendim ve yürü diye bağırdığım da peşimizden gelmişti.Bardan çıkıp eve geldiğimiz de evde kimse yoktu.elin neredeler diye sorduğun da bilmiyorum dedim.Nazlı ise ayaklarını vurarak ben yatıyorum deyip odaya çıktı.Ardından selin de odaya çıkıyordu bende peşinden girdim ve kapıyı arkasından kapattım.

A; Bana kızgın mısın?

S; Değilim Ali. Sadece davranışların çok kötü.Adamı öldüresiye dövüyorsun, savaşa kaba davranıyorsun.Ne oluyor ali? Ne oluyor sana ne bu sinir ve öfkeler.Herkesi kırıp dökmeler.

A; Ben hiç sevgi görmeyen bir çocuğum.Belki de o yüzdendir bu hoyratlığım.dediğim de bana burukça baktı ve yaklaşıp elleri ile yanaklarımı tuttu.

S; Alim, mavişim.Ben seni çok seviyorum.

A; Biliyorum.Bende seni seviyorum ve kıskanıyorum. Dediğim de yanaklarımı sıktı ve dudağıma minik bir öpücük kondurdu.Ama tabi ben dururmuyum.Bu öpücüğü daha da derinleştirmek için sudağını dişlerimin arasına altım ve emmeye başladım.Daha sonra üst dudağını ısırdığımda ağzından bir inilti kaçtı ve geri çekildi.

S; Ali ya dudaklarım yara olacak ya

A; Bir şey olmaz.Ben öyle de severim.Gülümsediğin de yaklaştım ve gamzesinden öptüm.

A; Hayatıma girip, beni sevdiğin ve yanım da olduğun için sana teşekür ederim.İyi ki varsın selin.İyi ki hayatımdasın...

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin