34

4.8K 275 30
                                    

Şimdiden herkese iyi bayramlarrr

Selinin Ağzından

Midemin bulanması ile yatakdan kalkıp koşarak tuvalete girdiğim de hemen kusmaya başlamıştım.İki gündür böyle oluyordu Aliye bir şey söylememiştim.Kapımı tıkladan telaşlı Aliye

S; İyiyim ben aşkım bir şey yok demiştim.

A; Selin geleyim mi?

S: Gelebilirsin dediğim de kapıyı açtı ve içeri geldi.

A; İyi misin? Selin bak ne olur hastaneye gidelim.Telaşdan elleri ayağina dolanmıştı ne kadar çok endişelendi mavişim.

S; Ali sakın ol iyiyim.Biraz midem bulandı kustum sadece. Bu kakdar endişelenmene gerek yok diyerek dudaklarından öptüğüm de oda bana karşılık vermişti.Dudağımı ısırdığın da geri çekildim gülümsseyerek ona baktım.

A; Ben acıktım.

S; Bendee ya, ne yicez? Çok üşeniyorum yemek yapmaya.

A; Hazırlan o zaman.

S; Neden?

A: çünkü akşam yemeğini dışarda yicez.

S; Geyçekten miiiiii

A: Geyçekteen..dediğin de ellerimi çırpıp boynuna atladım.

A; Hımmm ama yemekden sonra ödülümü isterim.

S; Ne ödülü ya

A; Anladın sen diyerek dudaklarını boynumda hissettim.

S; Sapık daha yeni yaptık ya.

A; Yaaaa baaanaaaneee .

S; Ali o ne Allah aşkına çocuk musun sen dediğim de dudakları sarkıttı.Ağğhhhh dayanamam yerim!

A: Lütfeeeeemm?

S; Bakarız .

A: Giyin hadi! Yemek yiyelim eve gelelim.

S; Sen oradasın yani

A: Evet, yemek bahane .Seni yemek şahane nihahahahaa.diye bir espiri yaptığın da elim ile yavaşça suratına vurdum.Gülerek elimi elleri arasına aldı ve öpücüklere boğdu.Bir anda kendine çektiğinde ona yapışmıştım.

A; Hadi bebeğim artık hazırlan tutamayacam kendimi.

S; Tamamm hazırlanıyorum..

................
Alinin Ağzından

Nihayet yemek bitmişti.Çok güzel geçiyordu herşey.Restorandan çıkıp arabaya bindik.Kemerleri taktığımız da arabayı çalıştırdım..
En sonunda eve vardığımız da arabadan indik ve içeri girer girmez selini kendime çektim.

A; Başlayalım mı?

S; Ali çok yorgunum ya yapmasak mı?

A; Yaaa ama söz vermiştin.

S; Söz vermedim bakarız dedim.

A; Hadi, hadi lütfen diyerek boynundan öpmüştüm.

S; Of iyi peki ya dediğini

duyduğum an bacaklarını belime sardım ve onu sıkıca tutarak odaya çıkardım.Yavaşca yatağa bıraktım ve boynunu öpmeye başladım.Yavaşca kiyafetini çıkardım.

A; Selin ya böyle yapma.Tamam istemiyorsan yapmayalım ama surat asma.

S; Surat asmıyorum tamam sen devam et.

A; Emin misin?

S: Evet dediğin de dudaklarına gömüldüm.Dudaklarını öperken bana karşılık veriyordu.Dudaklarından ayrılıp köprücük kemiğini öptüm..Selinin eli gömleğime gittiğinde güldüm ve onun çıkarmasına izin verdim.En son düğmeyi de çözdüğün de hışımla gömlegimi çıkarıp selinin elbisenin yanına attım.Eğilip dudaklarımı gögsünün üstüne bastırd ve öptüm.Bu işlemi boynuna kadar sürdürdüm.Tam dudaklarını öpeceğim sırada hızla beni ittirip koşarak tuvalete girdi.Ne oluyor yahu!!! Yatakdan kalkıp hemen yanına gittim yine kusuyordu!

A; Selin!! İyi misin selin!! Ses gelmiyordu.Kapıyı açıp baktığım da selin yerde baygın bir şekilde yatıyordu..


YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin