20.Bölüm

6.3K 355 7
                                    

Selinin Ağzından

Ali sadece sarhoş saçmalıyor .Sarhoş bunlar gerçek değil.. Sadece sarhoş uyanınca hatırlamıcak bile...

Alinin üzerini örtüp odasından çıkıp kendi odama gittim.Büyümek böyle bir şey mi? Yalnızlık mı? Acı mı? Mutluluğu aramak mı? Neydi mutluluk? Neydi güldüren şeyler? .Alinin bana aşık olması imkansız...Düşüncesi bile zor.Benden nefret ediyordu .Ama şimdi? Erkekler hep böyle mi? Babam da böylemiydi anne?.Keşke bir fotoğrafın olsaydı..En azından kendimi yalnız hissetmezdim.Sarılıp uyurduk anne be.Şimdi yalnız uyuyacağım.Nazlı da yok.Ama gelecek..Çok karmaşığım anne .Bir tarafdan nazlı için enfişeliyim.Bir tarafdan ise Ali...Ne yapmalıyım? Ona güvenmelimiyim? Yoksa güvenmemeli mi?.Ona güvenmek istiyorum, ama korkuyorum.Yine incincem, yine kırılcam..Hep aynı şeyler işte...Ama anne ben bir gün mutluluğu gerçek anlamda tadıcam...Belki de sana kavuşunca olur? Belki başka bir şey...Ama tadıcam..Tadıcam anne...

Alinin Ağzından

Sabah feci baş ağrısı ile uyandım.Dün çok fazla içmiştim.Ama mutluyum.Selin benim ile ilgilendi.Herşeyi gayet net hatırlıyorum.Yanıma yatması, saçımı okşaması .... Her şey çok güzeldi.

Kapımın tıklamıştı."Gel"demem ile kapı açılmıştı.Gelen selindi.İstemdizce suratıma kocaman bir gülümseme yerleşti.

S; Günaaayydiiin mavişş.

A; Gümaydın koca göz.

S; Ya ben koca göz müyüm?

A: Evet ama böyle de çok güzelsin.

S; Teşekür ederim.Bugun sana kahvaltı ben hazırlıcam.

A; Henüz daha çok gencim.

S; Neden?

A; Neden olacak ölmek için.

S; Ya ama çok kötüsün diyerek omzuma yavaşca vurmuştu.Güldüm ve elindem tutup öptüm.

A; Şaka yapıyorum sadece.

S; İyi o zaman haydiiii aşagaa deyip elimi kaptığı gibi yatakdan kaldırdı.Ne güç varmış be..Elimden tutarak mutfaga gelmiştik.

S; Otur sen ben hazırlıcam.

A; Pekala diyerek sandalyeye oturup onu izlemeye başladım.İlk önce dolapdan salata, domates filan çıkardı ve onları yıkadı.Daha sonra ufak ufak kesip tabağa koydu.Ondan sonra omlet yaptı.Daha sonra ekmekleri dilimlemek için bıçağı aldı.Bir tarafdan ekmeği kesiyor bir tarafdan da bana bakıp gülümsüyordu.Bir anda "aayy" dedi .Elini kesmişti hemen olduğum yerden kalktım ve yanına gidip parmağına baktım.Çok derin değildi.Tezgahda duran kağıt havluyu alıp paağına sardım ve parmağını tutarak bastırdım.Kafasını çevirip bana baktığın da gözlerimiz buluşmuştu..Canı yanmıştı.Bunu görebiliyordum.Nefesini suratım da hissediyordum.Kendime engel olmalıyım.Ama olamıyorum.Öpmek istiyorum..Delicesine öpmek.

A; Seliinn

S; A-li

A; Selin izin ver bana

S; Ne için

A; Seni öpmem için.İzin ver selin.

S; A-li be- demesine kalmadan dudaklarımı hasret olduğum o dudaklarına bastırdım.Bu sefer itmemişti ama karşılık da vermiyordu.Öptüm, öptüm ve yine öptüm....

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin