31

5.1K 309 13
                                    

Alinin Ağzından

Herşeyi ayarlamıştım.Selin gelmeden nazlı ile konuştum nikah memuru da birazdan gelecek dedi.Aslın da onu gelinlikle görmek isterdim ama her hali güzel.Hem böylesi daha iyi.Selin geldiğin de ona baktım sanki anlamış gibi beyaz bir elbise giymişti.Göz alıcıydı.

S; İşte geldimm.

A: Harika görünüyorsun.

S; Beğendin mi? Özel olduğunu düşündüğüm için böyle güzel olmak istedim.

A: Çuval giysem de yakışır sana kadınım.

S; Yaaa aliiii.

A; Bin bakalım arabaya dediğim de kafasını sallayarak onayladı ve arabaya bindi bende bindim ve arabayı çalıştırdım.Selin her ne kadar süprizin ne olduğunu sorsa da söylemiyordum.Sonun da pes etti ve sesini çıkarmadan bekledi.Geldiğimizi söylediğim de arabadan indi.Bende indim.

A; Şimdi gözlerini kapayacağım tamam mı

S; Ya aliii hadi amaa

A: Siish tamam diyerek ellerim ile gözünü kapadım ve yürümesini söyledim..
Geldiğimiz de herşey istediğim gibiydi kırda aile için de bir nikah ypacaktık.

A; Hazır mısın?

S; Hazırım.Ali hadii ya
meraktan öleceğim.Güldüm ve ellerimi gözlerinden çektim.Önce biraz durdu ve etrafı inceledi.Gözü nikah memuruna gitiğin de daha çok şaşırdı ve bana dönerek boynuma sarıldığın da belinden tuttum ve sıkıca sarıldım.

S; Mavişiiiiiiiiiimmm yaaaa buuu çok güzeeeel amaa

A: Beğendin mi ?

S: Ba-yıl-dım!!! diyerek yanaklarıma sulu sulu öpücükler konduruyordu.Sessizce kulağına eğilip

A: Öpücükleri akşama sakla dediğim de omzuma vurdu.

A: Eee? Evlenmiyor muyuz?

S: Tabiki evleniyoruz! İnanamıyorum savaş? O bile var Ali .

A: Evet düşündüm de yanlış davrandım ona karşı.Ayrıca nazlı savaşdan hoşlanıyor savaşda ondan.

S; Seni seviyorum.

A: Ben de seni seviyorum koca gözlü kız...

-----------------------
Selinin Ağzından
Ali ile evlenmiştik.Şuan da dans ediyoruz .Rana teyze bir anda herkese bir şey diyeceğini söylemişti.Merakla tüm gözler ona döndüğün de yutkundu.

R; Nasıl başlayacağımı bilmiyorum.O yüzden pat diye söyleyeceğim diyerek nazlıya döndü.

R; Nazlı?

N; Evet?

R; Sen, sen benim
kaybolan kızımsın nazlı.dediğin de herkes şok olmuş bir şekilde nazlı ve Rana teyzeye bakıyordu.

R; Emindim ama DNA testi yaptırdım ve pozitif çıktı.Nazlı sen benim kızımsın.Yıllardır hasretini çektiğim kızım sensin nazlı!!

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin