Hiç bırakmak istemesem de nefessiz kaldığımız için bıraktım.Ona baktığım da suratın da anlam veremediğim bir ifade vardı.Mutlu muydu? Yoksa kızgın mı? .S; Alii
A; E-fen-dim .Kekelemiştim.
S; Neden böyle yapıyorsun? Biz diye bir şey olamaz Ali.Ya öpüştüğümüzü Rana Teyze veya Haluk amca görseydi? Benim hakkım da ne düşünürlerdi Ali. Haluk amca beni evine aldı oğlunu ayartmamı istemedi.Öğrense çok kızar.Lütfen Ali bir daha yapma.
A; Yeter ! Haluk amcanın da amına koyim.İmkansızlığın da! Sana aşığım kızım! Ve bunu o haluk amca dediğin kişi de biliyor! Herkes biliyor! Ama sen anlamıyorsun. !sen açıkca seni istemiyorum desene! Holok omco kozormoş Rono toyzo kozormış! . Sikeyim! Sen istemiyorum de!!!! diye bağırdım.Korkmuştu bunu gözlerinden görüyorum.Canım yanıyor.Çok canım yanıyor.Ağlamamalıyım.Onun yanında hele ..Ama kendimi tutamayıp göz yaşlarımı serbest bıraktım.Bana bakıyordu, endişeliydi yavaşca yanıma yaklaştığın da onu iteleyip arkamı döndüm.Yine geldi ve sarıldı.
Bana acıyordu ve ben bunu istemiyorum.Sevdiğim kadının bana acımasını..Nefesini boynum da hissediyordum.Onun nefesi, kokusu, her şeyi bana huzur veriyordu.O bana huzur veriyordu.Yüzümü çevirip ona baktığım da o da ağlıyordu.Ama neden? Benim yüzümden mi? Ona döndüm ve ellerim ile yüzünü avucladım.A; Se-n ne-den ağlıyor-sun?
S; Sen ağlıyorsun .
A; Siisshh hayır ağlama.Göz yaşlarını sildim.
A: Ağlama.Buna dayanamam.
S; O zaman sende ağlama.
A; Tamam bak ağlamıyorun.Diyerek göz yaşlarımı silip ona gülümsedim.Bunu görünce oda gülümsedi.
S; Kahvaltı?
A: Evet, çok acım.
Selinin Ağzından
Ali beni yine öpmüştü.Nefessiz kalınca bıraktı.Konuşmaya başladım.Bu işin olmayacağını söyledim.Haluk amca ve Rana teyzeyi bahane ettim ama olmadı.Söyledikleri canımı acıtsa bile onun canı daha çok acıyordu..Arkasını döndü ona baktığım da ağlıyordu.Yanına gittim ve sarıldım.Neden bilmiyorum ama bir anda onu ağlarken görünce bende ağlamaya başladım.Benim ağladığımı görünce ellerini yüzüme koydu.
Ağlamama mı söyledi.Sen ağlamazsan bende ağlamam dedim.Göz yaşlarını silip gülümsediğin de bende gülümsedim. ve kahvaltı diye sordum.Çok aç olduğumuz için oturup kahvaltı ettik.Bugun nazlıyı almaya gidecektim.Alinin de benimle gelmesini istiyorum.S; Aliii
A; Efendim koca göz
S; Yaa deme şöyle..
A; Neden?
S; İşte.Neyse bugun nazlıyı almaya gideceğim.O da artık burada kalacak.Rana teyze ile konuştuk onu buraya getir dedi.
A; Ee ne güzel yalnız kalmazsın artık.
S; Sende gelsene benimle birlikte?
A; Yok yaa
S; Lütfeeenn "n"leri uzatıp gözlerimi kocaman acıp ona baktım.
A; Hahhahaha tamam ya tamam .Kıyamıyorum sana koca gözlüm .
S; Ayyyy mavişim beniiimm..Oturduğum sandalyeden kalkıp ona sarıldım ve yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.
A; Yapma, selin yapma bunu.
S; Ne yaptım?
A; Beni kendine daha çok bağlama.
S; Özür dilerim.
A; Dileme boşver.
S; Şe-y be-n giyiniyim.Gideriz.
A; Bekliyorum.
Bir şey demeden hızlıca odama çıktım.Ne oluyor böyle .Neden bu kadar kötü hissediyorum.Ona karşı ne hissettiğimi bilmiyorum.Duygularım o kadar karışık ki ,nasıl davranacağımı şaşıyorum.Daha fazla Aliyi bekletmek istemediğim için üzerimi değiştim ve aşağı indim.Kapının önün de bekliyordu.Kapıyı açıp ilk önce benim geçmeme izin verdi.Kibar çocuk.Evden çıkıp arabaya binmek üzereydim ki bir ses seliiiin diye çağırmıştı beni dönüp baktığımdaysa seslenen kişi ...Nazlı!!!!!