46

4.5K 263 16
                                    

50 de final yapmayı düşünüyorum..

Alinin Ağzından

Selin ile birlikte oldukdan sonra uyuya kalmıştı.Çok güzel uyuyordu..Alnına bir öpücük kondurdum ve üzerini örtüm.Ona iyice sokuldum ve sımsıkı sarıldım.Huzurun yanındayım..Huzur dolu bir şekilde uyumak...Sevdiğin kadın ile uyumak o kadar güzel ki...

-------------------------

Sabah gözlerimi açtığım da seline baktım hala uyuyordu.Omzuna bir öpücük kondurdum ve yatakdan kalktım.Banyoya girip duş aldım ve bornozumu giyip odaya girdim.Gardolabın karşısına geçip ne giysem diye düşünürken selinin o uykulu güzel sesi kulaklarımı doldurdu.

S; Benim aldığım mavi gömleği giy..Altına da krem rengi pantonunu.

Arkamı dönüp ona baktım gülümseyerek "Nasıl istersen karıcım "dediğim de güldü ve tekrar gözlerini kapattı.Bende üzerime selinin dediklerini giydim ve yanına gittim.

A; Hayatım iyi misin?

S; Hı hı..

A; Selin çol solgunsun sen .

Elimi alnına götürdüm ve ateşine baktım.Yanıyordu.

A; Selin yanıyorsun!!!

S; İyiyim.

A: Selin kalk hadi doktora gidelim.

S; Ali hayır istemiyorum.

A; Selin kalk! Dün akşam çıplak yatarsan tabi hasta olursun!

S; Sen ısıttın beni..

A; Selin hadi hayatım kalk..
Bari bir duş al.

S; kalkamıyorum..dediğinde üzerindekini çektim ve onu kucağıma alıp onu banyoya götürüp onu küvetin içine soktum ve soğuk suyu açıp üzerine serptim..

S; A-li ço-çok soğuk.

A; Siiish dayan biraz hayatım.Azcık daha.

S; Ali üşüyorum..Lütfen.

A; Pekala deyip suyu kapattım ve ateşine baktım.Biraz düşmüştü.Onu tekrar kucaklayıp içeri götürdüm yatağa bıraktım ve dolapdan kıyafetlerini alıp onu giydirdim.
Yatağa uzanması için yardım ettim ve hafifden üzerini örttüm.

A; Çorba yapacağım tamam mı?

Kafasını salladığında alnından öptüm ve odadan çıkıp mutfağa indim.Her zaman selin hastalanıyordu.Ben hastalaniyim o iyi olsun...

++++++++

Çorbayı yapıp yukarı çıktım selinin gözleri kapalıydı yanına oturdum ve saçlarını okşadım.Yavaşca gözlerini açtığın da zorla gülümsemeye çalıştı.

A; Hadi birazcık kalkabilecek misin?Cevap vermeden yatakda doğruldu Tepsiyi kucağıma aldım ve çorbayı kaşımladım birazcık üfleyip seline içirdim.Çorba bitene kadar buna devam ettim.

A; Hadi selin doktora gidelim mi? Lütfen bak endişeleniyorum.

S; daha iyiyim..Cidden ali gerek yok..Benim için endişelenmene ne kadar bayılsam da endişelenme kıyamam sana...

A; Asıl ben sana kıyamam..Keşke ben hasta olsam..

S; Olma! Ben üzülürüm.

A; Unut bunları düşünme.Her zaman yanındayım ben eminim sende her zaman yanım da olacaksın...Çünkü sen Selin Mertoğlusun .Çünkü sen benim karımsın..Benim sadece benim..

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin