49

4.2K 276 30
                                    

50 bölümü final mi yapayim yoksa sezon finali mi bilemiyorum ya .s

T; Ali bu ne?

A; Süpriz canim süpriz.

Hızla arabadan indim ve kolundan tutup Karakoldan içeri soktum.
Polise olan tüm her şeyi anlatıp tuğçeyi polise teslim ettim.İşte şimdi rahatlamıştım.Bugun doğum günümdü.Selin bir şeyler yapmıştır...

Selinin Ağzından

Aliyi beklerken karnım acıkmıştı.Kendime hafif bir şeyler hazırladım ve oturdum.Bir kaç lokma bir şey yedikden sonra midem bulanmya başlamıştı.Bir kaç gündür böyle oluyordu.Şüphelenmeye başlamıştım.Bir lokma daha atıyım diye yeltenirken midem daha çok bulandı ve koşarak tuvalete girdim ve anında klozete doğru kustum.Bir kaç kez böğürdükden sonra rahatlamıştım.Şifonu çektim ve lavobonun suyunu açıp ağzımı ve yüzümü yıkadım.Aklıma alinin aldığı hamilelik testi gelmişti.İki tane almıştı.Testi çıkardım ve açıp kullandım.Bir dakika beklemem gerekiyordu sonuç için gözlerimi kapattım ve beklemeye başladım.İçim tuaf olmuştu.İlki gibiydi.İki dakika olduğunu tahminimce düşünüp yavaşca gözlerimi açtım.Teste baktığım da yüzümde ki gülümse kocaman oldu.Hamileydim.Bugün korkunç bir gündü hemde muhteşem.Ali gelince bunu ona doğum günü hediyesi olarak gösterecektim.Ali demişken acaba Ali ne yaptı? Endişelenmiyor değilim.Korkuyordum kötü bir şey yapmasından.Bir anda Alinin sesini duyduğum da telaşlandım ve testi çekmeceye koydum.

A; Selinn neredesinn?

S; Tuvaletteyim aşkım geliyorum şimdi.diyerek üstümü başımı düzelttim ve tuvaletten çıktım.Tuvaletten çıkmam ile Aliyi karşım da gördüm.Gülüyordu.Gülecek ne var ya?

S; Ne ne oldu şimdi? Neden gülüyorsun aşkım ya?

A; Çok tatlı gözküyorsun ..

S; İmm demeek öyle..

Biraz yaklaşıp kollarımı boynuna sardığım da oda ellerini belime sarıp kendine çekti.

A; Öyle...
Gülümseyip yavaşca dudaklarına yaklaştım ve minik bir öpücük bırakıp geri çekildim.

A; Bu kadarcık mı?

S; Beğenmedin mi?

A; Cık öyle öpülmez canım.

S; Ya, nasıl öpülürmüş bay mavi?

A; İşte böyle diye dudaklarıma yapışmıştı.Belimden ise sıkıca tutuyordu.Öpüşü git gide sertleşiyordu.Alt dudağımı dudağı arasına alıp emmişti.Nefes almak için geri çekilmek istemiştim ama buna izin vermemişti.Bu sefer ise üst dudağımı emiyordu.Eminim şuan benimle birlikte olmak istiyordur.Cıkcıkcık Ali bey üzgünüm ki olmaz ama.Alinin gögsünden ittirdiğim de şaşırdı.

A; Ne oldu??

S; Nefes aliyim az Ali dimi!

A; He, pardon ya ..Dudakların o kadar güzel ki bırakamıyorum.

S; salaak şey..

A; Bugun günlerden ne?

S; Pazartesi niye ki ? Unuttuğumu sansın şapşal.

A; Hiç.. Boşver.

S; Aşağa inip film mi izlesek?

A; Yok ya, ben gideyim.Bir kaç gün sonra gidecez biliyorsun.Pasaportları Alayım .

Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

S; Ya Aşkım hadi amaa.

A; Selin, hayatım sonra.

Sesi kırgın geliyordu.Daha fazla dayanamadım ve ona sarıldım.

S; Salak şey hiç unuturmuyum senin doğum gününü.

A; Ne???

S; Unutmadım aptal.Şaka yaptım sana ama kırıldın mı?

A; Evet, birazcık.

S; Ben sana kıyamam.

Elinden tutup onu mutfağa sürükledim.

S; Gözlerini kapat.

A; Neden?

S; Ya kapasana!

A; Tamam, kapattım diyerek gözlerini kapadığın da dolapdan pastayı çıkardım ve masaya koydum.

S; Aç ve masaya bak.

Dediğimi yapıp gözlerini açarak masaya baktı..

A; Benim için mi?

S; Aslında üçümüz için.Hepsini sen yiyecek değilsin!

A: Üçümüz?

S: Bir misafirimiz gelecek...İlk önce sana hediyemi vermem gerek ama.

A; Hediye mi aldın?

S; Gel diye elinden tutup odaya götürdüm.Odaya girdiğimiz de tekrar gözlerini kapatmasını istedim ve kapattı. Çekmeceden testi aldım ve Alinin elini tutup testi avcununun içine koyarak gözlerini açmasını istedim.Gözlerini açıp elindekine baktığın da gözleri büyüdü.
Yüzüne kocaman gülümseme yayıldı.Bir anda kendimi havada bulduğum da Aliye baktım .Beni kucaklamış döndürüyordu.

A; Bu en güzel doğum günü hediyesi!!! Seni seviyorum!

S; Bende seni seviyorum ama biraz daha böyle durursam kusacağım.Dediğim de beni yere bırakdı.

A; O değilde misafir kim ya? Kim gelcek?

Gülerek elimi karnıma götürdüm ve konuştum

S; Akıllı mavim benim...

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin