40

4.5K 278 18
                                    

Kisa ama idare edin bugin gk var

Alinin Ağzından

27 saat geçmişti selin hala uyanmamıştı.Yoğum bakım camının ordan seline bakıyordum..Bem beyaz suratı vardı..Solmuştu..Nefes alıyordu ama soğuktu.Bir ölüden farkı yoktu...Selinn Unuttun mu koca gözlüm? Bana verdiğin sözü unittun mu!!!! Cama yumruk atıyordum.

A; Uyaaan!!!! Uyan artık!!! Bana söz verdin!!! Bırakmıcaktın beni!!! Uyann! Uyan artık!!

S: Abi sakin ol.Lütfen.Hadi sen git biraz dinlen.Ben nazlı ile kalırım.Bir gelişme olursa seni ararım.

A; Ne diyorsun!!!! Bırakmam onu! Ben ona söz verdim! Gitmicem dedim! Ama o uyurken gittim! Aptalım ben aptal!!!! Onu bırakıp saf gibi inanıp tuğçenin yanına gittim!!! Onu bıraktım ve benim yüzümden bu halde!!! Hepsi benim yüzümden..Yere çöküp göz yaşlarımı akıttım..Benim yüzümden..Daha çok ağlamaya ve yeri yumrumlamaya başladım.Benim kadınım benim yüzümden o halde! Benim yüzümden böyle!!!

A; Hepsi benim suçum!!! diye bağırıp etrafa saldırmaya başlamam ile savaş beni tuttu.

S; Kendi gel!!!!

A; Bıraaak!!!!
bırak lan bırak! Benim yüzümden! Duvara tekme atmaya başladığım da bir hemşore geldi nazlı ve savaş beni kolumdan tuttuğunda hemşire ise bana bir iğne yapmıştı..

........

A; Se-linn..

A; Selinnn..Ölemezsinn..Beni bırakamazsın! Söz verdin bana! Bırakmıcaktın..Hep sarılcaktın selinnn ...Hayır!!! diye yatakdan fırladım...
Selinin yanına gitmeliyim ..Hemen odadan çıkmam ile savaş önüme çıktı ve beni durdurdu.

A; Savaş çekil!!!

S; Ali bekle..Şimdi değil..

A; Ne demek şimdi değil napıyorlar seline!!

S; Ali lütfen.

A; Savaş çekil bak kötü olacak.dememe ragman yine önümden çekilmemişti ve bende gözüne bir yumruk atıp koşarak selinin yanına gittiğimde gördüğüm şey ile yüksek sesle bağırdım.

A; Bırakın laan karımı!!!!!! İzin vermem!!! Yapamazsınız bunu onaa!

D; Bunu yapmamız gerek!

A; O uyanacak ..Lütfen! İzin verin bana birazcık..Uyanacak o ...Beni bırakıp gitmez kadınım.. Uyanacak ve yeeniden mutlu olacağız...

YETİMHANE GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin