Yine ybbbbbb yazdiimm
Selinin Ağzından
Ali dediklerinde haklıydı ama yinede biraz kızgınım ona .Aslında kırgınım canımı yaktı.Bebeği bu şekilde olması ...Kötüydü.Kafamı çevirip baktığım da üstü açık uyuya kalmıştı yavaşca örtüyü üstüne örttüm ve yanağına usulca bir öpücük kondurup yatakdan kalktım.Acı çekmek doğam da var.Anne olmak böyle bir şey mi? Eğer o bebeği doğursaydım ölecektim..Senin yanına gelecektim Anne...Aliyi bırakıp.Ali beni çok seviyor anne..Sende seviyor musun? Benim yüzümden öldün anne..Seviyo musun?
Kızlar annelerinin kaderini yaşarmış.Babam seni de çok severmiydi? Peki ya beni istiyormuydu? .Daha fazla kendj kendime konuşmayı bıraktım ve elimi yüzümü yıkadım ve banyodan çıktım.Çarşafa baktığım da moralim bozulmuştu..Bebeğimiz oradaydı....Hızla çarşafı çektiğim de Ali yatakdan düşmüştü.Çekmeceden makas alıp çarşafı kesmeye başladım.Bu çarşafı görmek istemiyorum!!A; Ne oluyor ya? Selin iyi misin? diye ayaklanıp yanıma geldi.
S: Değilim!!!!!
A; Selin sakin ol, hadi bebeğim ver o makası S; Sakin filan olamam! Bu çarşafda bebeğimiz var!!!!
A: Selin, ne olursun böyle davranma.
S; Bıraak! Rahat bırak! Bu çarşafı istemiyorum! O yorganı hatta o yatağı da istemiyorum!!! Bana onu hatırlatacak hiç bir şey istemiyorum! Çarşafı fırlatıp attım.Yatağa oturup ellerimi yüzüme koyup ağlamaya başlamıştım bile..
Alinin Ağzından
Bir anda yere düşmem ile uyandım.Selin çarşafı altımdan çekmişti.Çekmeceden makas alıp kesiyordu.Hızlıca ayaklanıp yanına gittim.Ne kadar sakinleştirmeye çalıştıysam olmuyordu..
Yatağa oturup ağlamaya başladı.Yanına gidip çömeldim ve ellerini yüzünden çekip ellerim arasına aldım.A; Selin, kadınım.Koca gözlü sevdiğim.Ağlama ne okursun, bak dayanamıyorum.Biliyorum bu çok zor bir şey ama bunun da üstesinden geliriz.Hem o sana zarar verecekti..
S; O beni anneme götürecekti Ali..
A; Ne diyorsun selin ya! Sen ölmek mi istiyorsun he! Beni bırakıp ölmek! Hanı beni bırakmıcaktın.! Söz verdin selin! Bunu düşündüğüne inanamıyorum! Ben seni her şeyden çok severken senin beni bırakıp gitmeyi düşündün öyle mi!
S; Ali...B-be-ben ..
A; Ne selin ne! Ne sen?! Ölmek mi istiyorsun he? Bekle o zaman dediğim de bana şaşkınca bakıyordu.Kapıyı çarpıp aşağa indim ve mutfağa girdim.Tezgahın üstünde duran büyük bıçağı aldım ve tekrar odaya girdim.Elimde ki bıçağı görünce gözleri kocaman olmuştu.Yanına yaklaştığım da ayağa kalkmıştı.
S; A-Al-Ali bu n-ne? dediğin de elini elime aldım ve bıçağı eline koydum.
A; Al! Öldür kendini.
S; Ne? Ne diyorsun Ali .
A; Öldür diyorum! Ama ondan önce yapman gereken bir şey var.
S; Ne-ne-dir
Bıçak tutan elini kalbimin üstüne koydum ve konuştum.
A;İlk önce beni kalbimden bıçaklaman lazım.Senin ölmene anca o zaman izin veririm...