Alinin Ağzından
Aşağa indiğimde selinin elinde bir kağıt vardı ona bakıyordu.Selin diye seslenive ürküp yerinde sıçradı.
A: Selin o ne öyle?
S; Hi -hiç bir şey değil mavişim.diyerek arkasına sakladığın da endişelendim.
A; Selin ver şu kağıdı.
Daha çok arkasına sakladığın da kağıdı hızla elinden aldım ve kağıda baktım.Bu tuğçenin yazısıydı! .
A; Selin!! Bu ne böyle nasıl girdi o buraya!!
S; Ali kimin nasıl girdiğini bilmiyorum.Kim bu ali!
A:Tuğçe selin.Peşimizi bırakmadı ama ben ona yapacağımı biliyorum.
S; Ali lütfen bir şey yapma ne olursun.Ben artık yoruldum.Başımıza gelen şeylerden bıktım artık.Sana zarar gelmesini istemiyorum .Lütfen ali bir şey yapma diyerek bana sarıldığında gözlerimi kapadım ve bende onu sıkıca belinden tutup sarıldım ve saçlarından öptüm.
A; Korkma.Hiç bir şey yapmıcam.
S; Sana zarar gelmesin Ali.Lütfen bela açma başına.
Tekrar saçlarına minik minik öpücükler kondurdum.
A; Ben çıkıyorum.Sen ben gidice tüm kapıları ve camları kilitle.Tamam mı?
S; Ali ne olur gitme ya..Lütfen.A; Merak etme .Kötü bir şey yapmıcam .Sakin ol tamam mı? Dediğimi yapmayı unutma ben kapının oraya geldim mi seni arıcam o zaman açarsın kapıyı? .
S; Tamam.
Yaklaşıp anlından öptüm.ve evden çıktım.Arabaya bindim ve eve doğru baktım selin pencereleri de kapattığını gördüğüm de rahat bir şekilde arabayı tuğçenin evine sürdüm.Ona zarar vermicektim.Yapacağım şey daha güzel olacaktı.Ondan tamamen kurtulacaktık..Tuğçenin evine vardığım da arabayı durdurdum.Arabadan inip kapısının önüne geldim ve kapıyı çaldım.Bir kaç dakika sonra tuğçe kapıyı açmıştı.Üzerin de bornoz vardı.Kafasın da da havlu.Önceden olsa ilgilimi çekerdi ama şimdi ilgimi çeken tek şey selindi.
O çirkef gülüşünü yüzüne taktı ve konuştu.T; Oo Alicim.Sanırım mesajımı aldın?
Gülümseyerek ona baktım.
A; İçeri almayacak mısın?
T; Aliyim mi?
Bir şey demeden içeri girdim.Peşimden geliyordu.Salona geldim ve kendimi kanepeye attım.
A; Düşündüm de haklısın ya sen.
T; Nee?
A; Selinden sıkıldım.
T; Sana söylemiştim Ali.
A; Ondan boşanacağım.
Yanıma yaklaşarak şaşkınca bana baktı.
T; Sen ciddi misin?
A: Ciddiyim..Haklıydın.Hayatım da sen yokken olmuyor ya..
T; Ali!!!! Sen süpersin diyerek kucağıma oturduğun da gerildim.Belli etmemeye çalıştım.
A; Öyleyim tabi..
T; Biliyordum.Biliyordum ya bana döneceğini benim olacağını.
A: Hadi giyin.
T; Aaa eğlenseydik biraz? Hem ben özledim sen özlemedin mi?
A: Sana süprizim var.Bir yere gideceğiz.Hadi giyin tuğçe.
T; Meraklandım şimdi!Hemen giyiniyorum diyerek koşarak odasına gitti.30 dakika sonra indiğin de ikimiz de evden çıktık ve arabaya bindik.Arabanın üstünü kapadım.ve kilitledim.
T; Ooowm Fantazi hee.
A; Öyle diyelim.
Arabayı çalıştırdım..On beş dakika sonra geldiğimiz de etrafına baktı önce daha sonra bana döndü .
T; Ali bu ne???
A; Süpriz bebeğim..Süpriz.