Yorumlarınızı ve voteleri bekliyorum. UMARIM BEĞENİRSİNİZ....
İYİ OKUMALAR...Her şey teyzemin sana bir iş buldum kızım demesiyle başladı.
İşe ihtiyacım vardı. Kiralarımı artık ödeyememiş evden atılmıştım. Teyzemse halime acıyıp evine almıştı beni. Ama teyzeme daha fazla yük olmamak için iş aramaya başlamıştım.
Garsonluk olarak çalışmaya başlamıştım ama beceremedim.Bende çocuk bakıcısı olmaya
karar verdim. Nasılsa çocuklarla aram iyiydi.Aradan iki gün geçmiştiki gazetede bakıcı aranıyor diye ilan gördüm. Baş vurdum görüşme için çağırdılar.
Gerisini zaten siz de biliyorsunuz.
Adam şimdi gelmiş beni sözleşmeyle tehdit ediyor.
"Hayır kabul etmiyorum parayıda öderim "dedim kollarımı göğsümün altında birleştirdim.
Baran bey kısa bi kahkaha attıktan sonra konuştu.
" Nasıl ödeyeceksin"
"Başka bir işte çalışıp öderim "dedim sesimin ve yüz ifademin ciddi görünmesine gayret ederek.
" İki gün içinde "
Ne dedi bu adam iki gün içinde mi?
Kafayımı yedi bu adam, nasıl öderim ben bunu." Nasıl iki gün içinde ben nasıl öderim o kadar parayı"
"Sana kalmış ya kabul edersin yada parayı ödersin. Ama ödeyemezsen olacaklara karışmam"dediğinde dudaklarım alayla kıvrıldı. Ama korkmuyor değilim.
"Ne napcaksın" sesimin titremesine mani olamadım.
"Onuda sonra öğrenirsin"
Saf saf adama bakmaya başladım. Ne yapabilirki. Ama iç sesim olayı dev alıp beni aydınlattı.'Tecavüz edip 32 yerinden bıçaklar, çok şey değil. '
Yaaaa niye korkutuyorsun şimdi beni. Yaparmı lan.
' Yapar yapar'
Hmmm kabul etsem mi?
'Et gitsin, adam koynuma gir demediya, çocuğuma annelik rolü yapacaksın dedi'
Yaaa ama ben korkuyorum.
'Lan sen kime çektin anlamadım ki. Hiç mi teyzene çekmedin. '
Teyzemi karıştırma.
"Kabul mü"Baran beyin sesiyle bakışlarımı ona çevirdim.
' Kabul et'
Yaaa iç ses sen karışma.
'iyi tamam geber sen. Ama iç sesin olduğum için bende ölecam. Kabul et çabuk. '
Offfff.... Tamam.
' Adam ol'
"peki tamam, ama sadece bir haftalığına"
"Tamam"
__________
1 HAFTA SONRA
Tam tamına bir haftadır burda çalışıyorum. Herşey şimdilik yolunda. Ayaz'ın bana anne demesi dışında. Ama bana anne demesi nedense hoşuma gidiyor.
Ayaz çok tatlı bir çocuk. Bugün onunla parka gideceğiz.Ayaz'ın odasına girdiğimde kıyafetlerini giymeye çalıştığını gördüm. Beş yaşında olduğu için zorlanıyordu halen.
"Yardım eder misin anne"dedi gözlerini gözlerime dikerek.
Yüzümde istemedende olsa gülümseme oluştu. Gerçekten hoşuma gidiyor bana anne demesi.
"Tabi "
Kıyafetlerini giydirdikten sonra aşağıya indik. Salonda kimse yoktu. Tam kapıdan çıkıyordukki telefonum çalmaya başladı. Arayana baktığımda Baran bey yazısını gördüm. Kalbimin atışları hızlanmaya başladı. Ne oluyor bana böyle.
Israrla çalmaya devam ediyordu. Acil bir durum olmalı."Alo"dedim.
"Nerdesin sen, neden telefonlarım geç açılıyor. "
" Şey be-"
"Tamam kes. Bugün evden çıkmayın. "
" neden"
"OYUN BAŞLIYOR"
OYUN BAŞLIYOR....
_______________________-__________
Yorum ve voteleri bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017
General FictionMafyanın çocuk bakıcısı olacağından habersiz bir kız.... Bakıcıyı ölen annesine benzeten küçük ayazımız.... Ölen eşine benzettiği için onu zorla yanında tutan ayazın yani yakışıklı Mafyamız.... Bakalım Ayşe kabullenecek mi? Yoksa kaçış planları y...